Powered by

Ιάκωβος Ανδρεανίδης (Lidl Hellas): Ανάπτυξη με ελληνικό πρόσημο

Είναι η αλυσίδα που επέλεξε στρατηγικά να στηρίξει την ελληνική παραγωγή, φτάνοντας στο σημείο το 56% των προϊόντων στα ράφια της να είναι από την πατρίδα μας. Σαν να μην έφτανε αυτό, 150 από τα παραπάνω προϊόντα εξάγονται με ευθύνη της LIDL στο εξωτερικό και σε όλο το δίκτυο της διεθνούς εταιρείας, ενώ αποτελεί και τον μεγαλύτερο εξαγωγέα οπωροκηπευτικών της χώρας με διάθεση 85.000 τόνων.

Ο πρόεδρος διοίκησης της εταιρείας Ιάκωβος Ανδρεανίδης, ο άνθρωπος που τρέχει εδώ και καιρό αυτή την πολιτική, πιστεύει ακράδαντα στη στήριξη της εγχώριας παραγωγής αλλά και του καταναλωτή.
 
Ηδη από το 2016 η Lidl στην Ελλάδα «τρέχει» ένα επενδυτικό πλάνο, ύψους μεγαλύτερου των 100 εκατ. ευρώ, για την ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων της, την επέκταση των αποθηκών της αλλά και τον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων καταστημάτων. Ταυτόχρονα εγκαινίασε τα καταστήματα νέας γενιάς της, ενός νέου environmental branding concept καταστήματος, μιας πιο ελκυστικής και μοντέρνας αρχιτεκτονικής, η οποία χαρίζει στους καταναλωτές μια ευχάριστη και άνετη, αναβαθμισμένη εμπειρία αγορών.
 
Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, η εταιρεία δημιούργησε νέες θέσεις εργασίας -εντός του έτους περισσότερες από 450- απασχολώντας συνολικά περισσότερους από 5.500 εργαζομένους. Οι περικοπές που έγιναν λοιπόν δεν αφορούν το έμψυχο δυναμικό, αλλά άλλες κατευθύνσεις, όπως ο εξορθολογισμός λειτουργίας, η αρτιότερη χρήση τεχνολογιών, η μείωση κόστους από πηγές εκτός υπαλληλίας. Και όλα αυτά φυσικά με βασικό στόχο την προσφορά ποιοτικών προϊόντων στις πιο φθηνές τιμές προς όφελος των ελληνικών νοικοκυριών.
 
Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η Lidl στην Ελλάδα συνεργάζεται με 3.321 Ελληνες προμηθευτές και παρόχους υπηρεσιών και όσον αφορά στην παροχή προϊόντων μόνιμης γκάμας με περισσότερους από 230 Ελληνες προμηθευτές. Παράλληλα αναπτύχθηκε ένα πολύπλευρο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης εστιάζοντας στην κοινωνία, στο περιβάλλον, στους συνεργάτες και τα προϊόντα.
 
Σκοπός του προγράμματος ΕΚΕ της εταιρείας είναι να συνδυάσει τους εταιρικούς στόχους της επιχείρησης με τα οφέλη σε ανθρώπινο και σε κοινωνικό επίπεδο. Για το 2017 το επενδυτικό πλάνο θα κινηθεί σε αντίστοιχα με τα περσινά μεγέθη και, εκτός από τις ανακαινίσεις των καταστημάτων και τον εκσυγχρονισμό των αποθηκών, περιλαμβάνει και την επέκταση του δικτύου. Πέρα λοιπόν από τα δύο καταστήματα νέας γενιάς που άνοιξαν το 2016, το πρώτο τρίμηνο άνοιξαν άλλα τρία σε Μεσσήνη, Λαμία, και Φλώρινα.
 
Ακόμη, εντός του 2017 θα ανοίξουν 10 επιπλέον καταστήματα νέας γενιάς σε περιοχές όλης της χώρας, όπως η Ν. Ιωνία Αττικής, η Λέσβος, η Κως κ.ά. H Lidl Hellas είναι μια εταιρεία λιανεμπορίου, η οποία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα εδώ και 17 έτη με βασική της αρχή την προσφορά ποιοτικών προϊόντων στις ανταγωνιστικότερες τιμές.
 
50.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας, 3.321 Ελληνες προμηθευτές και πάροχοι υπηρεσιών
100 και πλέον εκατ. ευρώ σε επενδύσεις εντός ενός έτους και 1,2 δισ. ευρώ σε επενδύσεις τα τελευταία 17 χρόνια
Περισσότεροι από 5.500 εργαζόμενοι, 220 καταστήματα, 5 υπερσύγχρονες αποθηκευτικές υποδομές, 800.000 ευρώ σε δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

Δειτε Επισης

Fitch: Επιβεβαίωσε το ελληνικό αξιόχρεο σε ΒΒΒ- με σταθερές προοπτικές-Οι βασικοί παράγοντες της αξιολόγησης
UBS: Πού βάζει τον πήχη για την ανάπτυξη στην Ελλάδα
Amazon: Ποιοι Έλληνες βρίσκονται πίσω από το mega deal της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα
Δυναμικά στον τομέα ΑΠΕ της Ελλάδας με επένδυση σε τρία νέα αιολικά πάρκα μεγάλης κλίμακας η Amazon
Στις αγορές με επανέκδοση δεκαετούς ομολόγου το ελληνικό δημόσιο-Στόχος η άντληση €250 εκ.
Πρόωρη αποπληρωμή δανείων και το 2025 προγραμματίζει η Ελλάδα-Ποιος ο στόχος
Κομισιόν: Η Ελλάδα μηδενίζει το δημοσιονομικό έλλειμμα το 2024-2025
Mε βλέψεις στο εξωτερικό οι ελληνικές τράπεζες-Μειώνονται οι στόχοι των MREL
Πόσο κοστίζει τώρα ένα διαμέρισμα στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις-Στις φθηνότερες αγορές η Αθήνα
Θετικό σήμα από Κομισιόν για ελληνική οικονομία-Αβεβαιότητα από την επιβράδυνση της Ευρώπης