Επιχείρηση: «Ποδόσφαιρο»
09:02 - 05 Ιουλίου 2017

Το Ποδόσφαιρο πλέον κάνει παιχνίδι και εκτός γηπέδου, αφού έχει εισέλθει δυναμικά στον επιχειρηματικό και διαφημιστικό κόσμο. Ολοένα και περισσότερες εταιρείες επιδιώκουν να ταυτιστούν με το Ποδόσφαιρο, γνωρίζοντας ότι το λαοφιλές αυτό άθλημα μπορεί να αποφέρει τεράστια έσοδα σε επιχειρήσεις με διαφορετικό αντικείμενο.
Στο πρώτο “Football Conference” στην Κύπρο, το οποίο διοργάνωσε η IMH, εκλεκτοί ομιλητές από την Κύπρο αλλά και το εξωτερικό μίλησαν για το ποδοσφαιρικό επιχειρείν.
Σύμφωνα με τον Αναπληρωτή Πρόεδρο της ΚΟΠ κ. Γιώργο Κούμα , το 40% - 60% των προϋπολογισμών των περισσότερων Σωματείων στηρίζεται στα τηλεοπτικά τους δικαιώματα. Ως εκ τούτου, αν κάποια μείνουν χωρίς το έσοδο των τηλεοπτικών δικαιωμάτων, θα αντιμετωπίσουν σοβαρότατα προβλήματα.
«Χωρίς τα τηλεοπτικά δικαιώματα, δεν θα έχουμε ανταγωνιστικό Πρωτάθλημα. Η Κυπριακή Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου θα κάνει το παν ούτως ώστε όλα τα σωματεία μας να έχουν τηλεοπτική στέγη για το 2019-2022. Έχουμε καθήκον και υποχρέωση να το πράξουμε» ήταν το καταληκτικό σχόλιο του κ. Κούμα.
Σήμερα το ποδόσφαιρο είναι μια ολόκληρη επιστήμη. Είτε αφορά το οργανωτικό και διοικητικό επίπεδο ή στο ό,τι γίνεται μέσα στο γήπεδο. Αυτό σημειώνει ο Δρ. Νίκος Καρτακούλλης, Πρόεδρος Συμβουλίου Πανεπιστημίου Λευκωσίας ο οποίος διετέλεσε και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού κατά τις χρονιές 2008-2011.
«Η ποδοσφαιρική βιομηχανία στην Κύπρο είναι μεγάλη υπάρχουν προοπτικές να γίνει ακόμη μεγαλύτερη και να έχει μια σημαντική συμβολή στην οικονομία της χώρας. Για να γίνει όμως αυτό πρέπει να εφαρμόσουμε τα νέα δεδομένα όσο αφορά τη διασύνδεση του ποδοσφαίρου με την επιχειρηματικότητα», υπέδειξε ο κ. Καρτακούλλης.
Στο συνέδριο αναλύθηκαν μεταξύ άλλων θέματα όπως τηλεοπτικά δικαιώματα, social media, η παγκοσμιοποίηση του ποδοσφαίρου και η μετατροπή των σωματίων σε επιχειρήσεις.
Το συνέδριο, που παρουσίασε η Ελληνική Τράπεζα. Χορηγοί: Gloria Jean’s Coffees, Hellenic Technical Enterprises Ltd, Marathon Trading – Ice Power και Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Χορηγός Κοκτέιλ: Carlsberg και Υποστηρικτής: OJO sunglasses.