Adv. Feature: Γιατί στην ORB Communications και το χαμόγελο… μετράει
09:20 - 04 Ιουλίου 2017

Η ομάδα της ORB Communications, διανύει περήφανα μια περίοδο αξιοπρόσεκτης δημιουργικότητας, η οποία χαρακτηρίζεται από δυναμική ενέργεια και παράτολμες επικοινωνιακές δράσεις, εμπλουτίζοντας ταυτόχρονα και το πελατολόγιο της, δημιουργώντας δεσμούς εμπιστοσύνης και λανσάροντας πολυάριθμες καινοτόμες εκστρατείες.
Η υλοποίηση εκστρατειών οι οποίες σου δίνουν την ελευθερία να δημιουργήσεις είτε με την χρήση του χιούμορ, είτε μιας πιο οικίας ανθρώπινης προσέγγισης είναι πάντα πολύ ενδιαφέρουσες και ταυτόχρονα προκλητικές σε σχέση με το αποτέλεσμα που καλείσαι να επιτύχεις. Στόχος σου είναι να κάνεις το προϊόν πιο προσφιλές και οικείο στο κοινό του.
Παραδείγματα τέτοιων έργων που έφερε εις πέρας η ORB Communications στο πρώτο μισό του 2017 ήταν η νέα επικοινωνία για το DIY κατάστημα Mangas Home Improvement, με πρεσβευτή τον γνωστό stand-up comedian Λούη Πατσαλίδη, ο οποίος ήταν πρωταγωνιστής σε δύο νέες ταινίες. Επιπλέον, οι ενέργειες της ομάδας της ΟRB επεκτάθηκαν φέτος και στον τομέα των FMCG, αφού η εταιρεία ανέλαβε τη νέα, πρωτοποριακή 360ο εκστρατεία των αναψυκτικών KEAN, με εβδομαδιαίες ψηφιακές προκλήσεις και τον τίτλο πρόκληση/πρόσκληση #ΚeanChallenge. Επίσης, άλλο ένα έργο ήταν η εκστρατεία προβολής της Κινητής Τηλεφωνίας της PrimeTel για Unlimited συμβόλαια, στην οποία η δημιουργικότητα είχε ξεφύγει σε άλλα επίπεδα και έφτασε μέχρι και τη ζούγκλα.
Σίγουρα, στην ORB Communications, υπάρχει αυτό το διάστημα ισχυρό “momentum” και είναι σε κάτι τέτοιες περιόδους που νικητές βγαίνουν όσοι ενεργοποιούν με θετικότητα τις εσωτερικές τους δυνάμεις και μηχανισμούς, και ορμούν προς τα εμπρός!
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα orb.com.cy και τη σελίδα Οrb Communications στο Facebook.