Cyta: Η τηλεξυπηρέτηση πελατών αλλάζει επίπεδο

Το Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης Πελατών της Cyta πιστοποιείται με το Διεθνές Πρότυπο στην Εξυπηρέτηση Πελατών, καθιστώντας τη Cyta και επίσημα, τη μοναδική εταιρεία στην Κύπρο και ίσως και την πρώτη εταιρεία παγκόσμια, με αυτή την πιστοποίηση. 

Η αξιολόγηση για πιστοποίηση πραγματοποιήθηκε με επιτυχία μεταξύ 17 και 19 Ιουλίου από την Κυπριακή Εταιρεία Πιστοποίησης, σε συνεργασία με τον Αυστριακό Φορέα “Austrian Standards plus Certification”, ο οποίος λειτουργεί το διεθνές σχήμα πιστοποίησης. 
 
Το ISO 18295-1:2017 είναι ένα νέο διεθνές πρότυπο που προσδιορίζει τις απαιτήσεις που πρέπει να πληροί ένα Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου να διαχειρίζεται συνολικά, ποιοτικά και αποτελεσματικά τα αιτήματα των πελατών που σχετίζονται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ενός Οργανισμού. 
 
Το Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης Πελατών της Cyta είναι προσβάσιμο στους πελάτες μέσω τηλεφωνίας, φαξ, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Live Chat και κοινωνικών δικτύων (Facebook, Twitter, Cyta Forum). Διαχειρίζεται αιτήματα παραγγελίας, υποστήριξης και παροχής πληροφοριών σχετικά με όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες της Cyta, καθώς και αιτήματα πληροφοριών καταλόγου.  
 
Στόχος του Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης Πελατών είναι η άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση όλων των αιτημάτων των πελατών του Οργανισμού, από την πρώτη επαφή μαζί τους, με στόχο την ικανοποίησή τους στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό. 
 
Μέσω της εφαρμογής του προτύπου, αναμένεται περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης που παρέχεται στους πελάτες, με αποτέλεσμα τη συνεχή ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης τους με τη Cyta.    
 
H Cyta, αλλάζοντας επίπεδο στην εξυπηρέτηση πελατών, αποκτά διεθνές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην κυπριακή αγορά.

Η πιστοποίηση του Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης Πελατών προστίθεται στον ήδη μακρύ κατάλογο διεθνών αναγνωρίσεων και πιστοποιήσεων που συνεχώς επιτυγχάνει η Cyta, ξεκινώντας από το 1998 με το  ISO 9001 για Διαχείριση Ποιότητας,  μέχρι το πιο πρόσφατο ISO 27001  για τα Κέντρα Δεδομένων (Data Centers), αποδεικνύοντας ότι ο Οργανισμός υπηρετεί με συνέπεια την αριστεία.
 

Δειτε Επισης

Οι συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας που επιλέγουν οι Κύπριοι-Έρευνα του ΓΕΡΗΕΤ
Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία