ΣΚΤ: Αγαστή συνεργασία με Χρημ/κό Επίτροπο για παράπονα πελατών
10:36 - 24 Ιουλίου 2017
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΚΤ την οποία εξέδωσε τη Δευτέρα 24 Ιουλίου, ο κ. Ιωάννου παρουσίασε στα μέλη της Επιτροπείας το θεσμικό πλαίσιο, το έργο που επιτελεί, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο επιλαμβάνεται παραπόνων πελατών και διαχειρίζεται υποθέσεις διαμεσολάβησης για σκοπούς αναδιάρθρωσης Μη Εξυπηρετούμενων Χορηγήσεων (ΜΕΧ).
Ο Πρόεδρος της Επιτροπείας, Τάκης Ταουσιάνης, όπως αναφέρεται, επαναβεβαίωσε τη συνέχιση της αγαστής συνεργασίας μεταξύ της Τράπεζας και του Φορέα, προσθέτοντας πως «η τράπεζα λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις αποφάσεις του Χρηματοοικονομικού Επιτρόπου επί παραπόνων πελατών τις οποίες εκδίδει στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του και διερευνά την κάθε υπόθεση με τη δέουσα υπευθυνότητα».
«Συναφώς, ο Πρόεδρος της Επιτροπείας εξέφρασε την ευαρέσκειά του για τη συμβολή του Χρηματοοικονομικού Επιτρόπου στον εντοπισμό λαθών του παρελθόντος στον υπολογισμό χρεωστικών τόκων σε ορισμένες περιπτώσεις δανείων και εξήγησε τη διαδικασία στη βάση της οποίας η ΣΚΤ σκοπεύει να επανορθώσει τα ανάλογα λάθη», σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Από την πλευρά του, ο Χρηματοοικονομικός Επίτροπος ανέφερε ότι η συνεργασία του Γραφείου του με την ΣΚΤ τόσο σε θέματα παραπόνων πελατών όσο και σε ζητήματα διαχείρισης διαμεσολαβήσεων για σκοπούς αναδιάρθρωσης ΜΕΧ είναι και αγαστή και πολύ αποτελεσματική.
«Ο Επίτροπος ευχαρίστησε τη ΣΚΤ για τη συνεργασία αυτή και επαίνεσε την ηγεσία της για την αποφασιστικότητα που επέδειξε στην αντιμετώπιση προβληματικών καταστάσεων που κληροδοτήθηκαν στην τράπεζα από μη ορθολογικές πρακτικές του παρελθόντος», καταλήγει η ανακοίνωση.