Powered by

Ενεργοποιήθηκε η γραμμή παραπόνων του ΚΟΤ

Ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού ανακοινώνει τη λειτουργία της γραμμής παραπόνων για εξυπηρέτηση του κοινού, η οποία λειτουργεί τις καθημερινές από τις 7.30 μέχρι τις 22.00 και τα  Σαββατοκύριακα από τις 10.00  μέχρι και τις 22.00.

Για οποιαδήποτε παράπονα Τουριστικού περιεχομένου οι τουρίστες/ καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν  με τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού στο 22 69 11 11.

 

Δειτε Επισης

Το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Λάρνακας-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Palm Beach Resort: Εκεί όπου η παραθαλάσσια πολυτέλεια συναντά την επένδυση με προοπτική
Πάνε Ολομέλεια οι κανονισμοί για τους εργαζόμενους στα ξενοδοχεία-Ποιες οι βασικές τους πρόνοιες
Μεγάλο ενδιαφέρον για επιχορηγημένες διακοπές χαμηλοσυνταξιούχων-Εξαντλήθηκε το διαθέσιμο ποσό, έκλεισαν οι αιτήσεις
Συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις ο κυπριακός τουρισμός-Νέο ρεκόρ αφίξεων το πεντάμηνο
Η Wizz Air αναστέλλει τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ και τις ευρωπαϊκές πτήσεις προς Αμμάν μέχρι 15 Σεπτεμβρίου
Νέο κατάστημα Bean Bar στο Ζακάκι-Άνοιξε το 18ο κατάστημα της αλυσίδας(pics)
Μήνυμα ξενοδόχων Πάφου για την κατάσταση στη Μ. Ανατολή-«Να πέσουν οι τόνοι για να μην επηρεαστεί ο τουρισμός»
Εγκαινιάστηκε το νέο σημείο θέασης «Μελάντα» στο Πισσούρι-Έργο της ΕΤΑΛ με την στήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού
Η Emirates εγκαινιάζει επίσημα πτήσεις προς Ντα Νανγκ και Σιέμ Ριπ μέσω Μπανγκόκ