Conread: 10 χρόνια παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών
09:10 - 09 Ιουνίου 2017

Η Conread research & consulting, έχοντας μεγάλα συγκροτήματα και εταιρείες στο χαρτοφυλάκιο της, δραστηριοποιείται από το 2007 στην Κύπρο πραγματοποιώντας έρευνες αγοράς και παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες. Παράλληλα, από το 2009 εξειδικεύεται στη δημιουργία ηλεκτρονικών και διαδικτυακών πλατφόρμων οι οποίες εξυπηρετούν τις ανάγκες των πελατών της τόσο όσον αφορά την εκτέλεση στρατηγικής προώθησης και γενικότερα μάρκετινγκ, όσο και για την διαδικτυακή εκτέλεση ερευνών αγοράς. Στόχος είναι να λαμβάνεται η σχετική πληροφόρηση το γρηγορότερο δυνατό και ταυτόχρονα στο χαμηλότερο προϋπολογισμό, κάτι που όχι μόνο φαίνεται να έχει γίνει αποδεκτό, αλλά αποτελεί πλέον και βασική προϋπόθεση για τις μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες του εξωτερικού.
Μιλώντας στο InBusinessNews, ο CEO της Conread, Λύσανδρος Χατζηλάμπρου επισήμανε πως πραγματοποιούνται έρευνες αγοράς και παρέχονται συμβουλευτικές υπηρεσίες με εξειδίκευση στον Τραπεζικό τομέα, στις Ταχυμεταφορές (Courier / Shipping), Τηλεπικοινωνίες, Λιανικό Εμπόριο, Αεροδρόμια / Αερογραμμές, Παιδεία, Υγεία και άλλα. Συγκεκριμένα, στο εγχώριο πελατολόγιο της εταιρείας συγκαταλέγονται μεγάλες εταιρείες και οργανισμοί όπως η Τράπεζα Κύπρου, Συνεργατική Κεντρική Τράπεζα, Αεροδρόμια Hermes, Coffee Island, British Council, Όμιλος Λαϊκού, EKO, KOT, CTC Argosy, κτλ. Σε παγκόσμιο επίπεδο οι συνεργασίες της εταιρείας είναι πολλαπλές και μακρόχρονες, με τις πιο σημαντικές να είναι αυτές με την DHL Global, Deutsche Post, Bank Muscat, BNP Paribas, Omantel, McDonalds, Reckitt Benckiser, Henkel, Illy, κτλ.
Έρευνες
Διαχρονικά η Conread έχει πραγματοποιήσει πέραν των 500 ερευνών και τα διάφορα είδη έρευνας που έχουν κατά καιρούς διενεργηθεί, σύμφωνα με τον κ. Χατζηλάμπρου είναι: Έρευνες Μυστικού Επισκέπτη, Έρευνες Ικανοποίησης Πελάτη, Έρευνες Συνήθειες & Στάσης Καταναλωτών, Έρευνες Στρατηγικής, Έρευνες Τμηματοποίησης Αγοράς (Market Segmentation), όσο και Έρευνες ΚοινωνικοΠολιτικοΟικονομικου περιεχομένου, κτλ. Τέτοιες έρευνες, έχουν χρησιμοποιήσει πολλαπλές μεθοδολογίες μέχρι σήμερα, τόσο Ποσοτικές όσο και Ποιοτικές, αλλά και Έρευνες Γραφείου (Desk research).
Μελλοντικοί στόχοι
Άμεσοι στόχοι της εταιρείας, σημείωσε ο CEO της Conread, συνοψίζονται πιο κάτω:
α) H διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των πελατών της εταιρείας τόσο στο διεθνές περιβάλλον όσο και εγχώρια, αλλά και ταυτόχρονα η διατήρηση χαρτοφυλακίων πελατών σε μακρόχρονη βάση, ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει την εταιρεία μέχρι σήμερα.
β) ταυτόχρονα, η εταιρεία έχει ήδη δημιουργήσει μοντέλα διαδικτυακών πυλών (online πλατφόρμες) με σκοπό να εξυπηρετούν τις ανάγκες συγκεκριμένων πελατών και σε αυτό είναι που επιθυμεί να δώσει συνέχεια. Με βάση τα όσα δηλώνει ο κ. Χατζηλάμπρου, η εταιρεία επιτυγχάνει να εξελίξει και προωθήσει μια καινούργια τεχνική εξάσκησης στρατηγικών πλάνων και προώθησης προϊόντων των πελατών της. Συνάμα, μέσω της ίδιας διαδικτυακής πύλης, οι εν λόγω πελάτες έχουν την δυνατότητα να διενεργούν έρευνες αγοράς στηριζόμενες σε μια καινούργια μέθοδο διενέργειας έρευνας στην οποία η «Conread πρωτοστατεί, όχι μόνο στην Κύπρο, αλλά και ευρύτερα στην περιοχή της Μέσης Ανατολής. Η εταιρεία μας ξεκίνησε τις προσπάθειες αυτές από το 2009, και έχουμε πλέον εξειδικευτεί στην δημιουργία διαδικτυακής πύλης που χρησιμοποιείται από πελάτες μας τόσο για σκοπούς πληροφόρησης του κοινού τους όσο και συλλογής δεδομένων και καινούργιων ιδεών», σημειώνει ο κ. Χατζηλάμπρου. Η πιο πάνω προσπάθεια δημιουργεί ταυτόχρονα καινούργιες θέσεις εργασίας για νέους επιστήμονες.
Σημαντικό εργαλείο οι έρευνες
Οι έρευνες αποτελούν σημαντικό εργαλείο για την χάραξη στρατηγικής πελατών στο εξωτερικό και σε εταιρείες στην Κύπρο. Πολλές τέτοιες μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες έχουν δε συνδέσει τους Δείκτες Αποδοτικότητας της εταιρείας τους, με δείκτες που παράγονται μέσω ερευνών αγοράς που πραγματοποιούνται από τέτοιες εταιρείες.
ESOMAR
Ο ESOMAR, που αντιπροσωπεύεται από τον κ. Λύσανδρο Χατζηλάμπρου στην Κύπρο, είναι ο θεμελιώδης Οργανισμός που αναδεικνύει και εξελίσσει τον θεσμό της έρευνας αγοράς ανά το παγκόσμιο. Ο ESOMAR, έχει σαν κύριο μέλημα του την προώθηση της αξίας Έρευνας Αγοράς & Δημοσκοπήσεων Κοινής Γνώμης, τα αποτελέσματα των οποίων βοηθούν διευθυντικά στελέχη μεγάλων εταιρειών & κοινωνικών συνόλων, να λαμβάνουν στρατηγικές αποφάσεις για το μέλλον του οργανισμού που ηγούνται.
Επίσης, καθιέρωσε ένα συνεχή διάλογο με τα 4900 μέλη της, που δραστηριοποιούνται σε πάνω από 130 χώρες, δια μέσου διεξοδικών προγραμμάτων σε εξειδικευμένους τομείς δραστηριοτήτων και θεματικών συνεδρίων και εκδόσεων. Επίσης ευθύνη του οργανισμού είναι η εκπόνηση κατευθυντήριων γραμμών βέλτιστης πρακτικής, και κανόνες ηθικής δεοντολογίας που προωθούν την Αυτορρύθμιση του επαγγέλματος. Τέτοιοι κανόνες έχουν υιοθετηθεί από τους κύριους εθνικούς και διεθνείς επαγγελματικούς οργανισμούς / συλλόγους σε παγκόσμιο επίπεδο. Ως εκ τούτου, τα μέλη του ESOMAR υποχρεώνονται να συμμορφώνονται με τον Κώδικα δεοντολογίας της ICC/ESOMAR (the ICC/ESOMAR International Code on Market and Social Research). Τα μέλη του ESOMAR καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας τους, συμπεριλαμβάνονται στη μηχανή αναζήτησης της ιστοσελίδας της ESOMAR (www.esomar.org).
Αξίζει να σημειωθεί πως η δημιουργία της ESOMAR μετρά πλέον 70 χρόνια και φέτος το Παγκόσμιο συνέδριο του Οργανισμού θα διοργανωθεί στο Άμστερνταμ, που είναι και η επίσημη έδρα του οργανισμού.
Facts & Figures
Προσωπικό: 10 άτομα προσωπικό στην Κύπρο + 10 μόνιμους εξωτερικούς συνεργάτες. Παράλληλα, η εταιρεία συνεργάζεται με περίπου 25 ερευνητές στην Κύπρο και δραστηριοποιείται με άλλους 80 ερευνητές (περίπου) στο εξωτερικό. Επιπρόσθετα, συνεργάζεται με γραφεία εξειδικευμένα στην συλλογή πληροφοριών με βάση το subcontracting για εργασίες που διεξάγει η Conread σε περιοχές όπως την Ευρώπη, Ασία, Βόρεια & Λατινική Αμερική, Αφρική.
Έρευνες: Πέραν των 500
Αριθμός πελατών εταιρείας: Πέραν των 50 κύριων πελατών σε Κύπρο και διεθνώς κατά καιρούς.