Νέα διαφημιστική καμπάνια των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ

Μια νέα διαφημιστική καμπάνια με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη παρουσιάστρια και πρέσβειρα τους, Χριστιάνα Αριστοτέλους, έχουν λανσάρει οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ. Μέσα από το σενάριο της νέας διαφήμισης προβάλλονται οι αξίες που πρεσβεύουν οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ, ο σεβασμός, η αξιοπιστία και η διαφορετικότητα.

Τα γυρίσματα της νέας διαφήμισης πραγματοποιήθηκαν στην υπερσύγχρονη Υπεραγορά ΑΛΦΑΜΕΓΑ στα Λατσιά, όπου παρουσιάζεται η δημοφιλής παρουσιάστρια να απολαμβάνει τα ψώνια της στους άνετους διαδρόμους της υπεραγοράς, επωφελούμενη της ποικιλίας των ποιοτικών προϊόντων που προσφέρονται σε όλα τα τμήματα σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, καθώς και της άριστης εξυπηρέτησης που συμβάλλουν στη δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας ψωνίσματος. Παράλληλα, τονίζεται o σεβασμός που επιδεικνύουν οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ στον καταναλωτή και η σχέση εμπιστοσύνης που αναπτύσσουν με τον καθένα ξεχωριστά, αλλά και η επιβράβευσή του τον για την προτίμησή του μέσα από τα προγράμματα ανταμοιβής όπως είναι η Social Family Card. 

Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ, Γιώργος Θεοδότου, ανέφερε σχετικά: «Η πρέσβειρα των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ, Χριστιάνα Αριστοτέλους, αποτελεί το ιδανικό πρόσωπο το οποίο μπορεί να ταυτιστεί με τις αξίες μας, για αυτό και επιλέξαμε να αποτελούν το επίκεντρο της νέας διαφημιστικής μας καμπάνιας».

 

Δειτε Επισης

Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)