Powered by

Ανησυχίες από βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία λόγω Brexit

Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία θεωρεί απίθανο το ενδεχόμενο επίτευξης πλήρους συμφωνίας ΕΕ – Βρετανίας για το Brexit την επόμενη διετία που θα κρατήσουν οι σχετικές συνομιλίες. Γι' αυτό υποστηρίζει ότι θα πρέπει να υπάρξουν εσωτερικές συμφωνίες που θα επιτρέψουν τη διασφάλιση του κλάδου.

«Ο μεγαλύτερος φόβος μας είναι ότι, σε διάστημα δύο ετών θα βιώσουμε τη μη επίτευξη συμφωνίας και θα βρεθούμε εκτός ενιαίας αγοράς και εκτός τελωνειακής ένωσης ενώ αναφορικά με το εμπόριο θα ισχύουν για εμάς χειρότεροι όροι από εκείνους του Παγκόσμιου Οργανισμού εμπορίου», αναφέρει ο Mike Hawes, Διευθύνων σύμβουλος της Βρετανικής Εταιρείας Κατασκευαστών και Εμπόρων Αυτοκινήτων (SMMT).

«Θέλουμε η κυβέρνηση να βρει μια προσωρινή συμφωνία». Η αυτοκινητοβιομηχανία της Βρετανίας, που είναι κατά κύριο λόγο ξένη ιδιοκτησία, θέλει να διατηρήσει την απεριόριστη πρόσβαση στις μεγαλύτερες αγορές εξαγωγής και επίσης να διασφαλίσει ότι η παράδοση των εξαρτημάτων στο μέλλον δεν θα διαταράσσεται από τιμολόγια ή συνοριακούς ελέγχους.

Μόνο το 44% των ανταλλακτικών που χρησιμοποιούν τα βρετανικής κατασκευής αυτοκίνητα προέρχονται από τη Βρετανία, ανέφερε η SMMT.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Πτώση για τον χρυσό μετά την πρόβλεψη της Fed για βραδύτερο ρυθμό μελλοντικών μειώσεων των επιτοκίων
Fed: Επιμένει σε στάση αναμονής-Αμετάβλητα τα επιτόκια και το dot plot που δίνει σήμα για δύο περικοπές φέτος
Βουτιά στην ιαπωνικές εξαγωγές-Κατακόρυφη πτώση στις αποστολές προς ΗΠΑ
ΗΠΑ: Μειωμένη ζήτηση και δασμοί επιβραδύνουν τη βιομηχανική παραγωγή
Η δύσκολη εξίσωση της Fed και το μεγάλο δίλημμα Πάουελ για τα επιτόκια στις ΗΠΑ
Νέες κυρώσεις στον σκιώδη στόλο της Ρωσίας από το Ηνωμένο Βασίλειο...Aπαγορεύσεις σε ακόμη 20 πλοία
Επενδύσεις €76 δις από χώρες Ε.Ε. για υποδομές περιβαλλοντικής προστασίας το 2024-Τι αφορούσαν
Handelsblatt: Η Ε.Ε. είναι διατεθειμένη να δεχτεί ενιαίο δασμό 10% από τις ΗΠΑ υπό όρους
Γερμανία: Επιστροφή στην ανάπτυξη το 2025-Τι προβλέπουν οι οικονομολόγοι
Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Περιορισμένος ο κίνδυνος απόκλισης από τον στόχο για τον πληθωρισμό