Η συμφωνία Amazon- Whole Foods στρέφει τους προβολείς στη γαλλική Carrefour
17:30 - 20 Ιουνίου 2017
Η Carrefour SA, η οποία πρωτοστάτησε στο σούπερ μάρκετ μεγάλων αγορών που συνδυάζουν τρόφιμα και γενικά εμπορεύματα στη δεκαετία του 1960, έχει εντείνει τις προσπάθειές της για τη διασύνδεση του ηλεκτρονικού εμπορίου και των αγορών μέσα σε ένα της κατάστημα. Η συμφωνία ύψους 13,7 δισ. δολαρίων της Amazon.com Inc. με την Whole Foods Market Inc. αυξάνει την δυνατότητα προαγορών για τον Γάλλο λιανοπωλητή.
Τέτοιου είδους καταστήματα έχουν μετατραπεί από τη ραχοκοκαλιά της Carrefour στην αχίλλειο πτέρνα της, καθώς πιέζονται με τον ανταγωνισμό από την Amazon, όπως κι από τους άλλους παίκτες μεγάλων αγορών όπως η Leclerc SA, εκείνοι που επενδύουν σε εκπτώσεις και οι άλλες υπεραγορές όπως το Grand Frais.
"Η έννοια της υπεραγοράς πρέπει να επανεξεταστεί ριζικά από την άποψη του τι φέρνει στην αγορά και από την άποψη της διαφοροποίησης από την online", δήλωσε ο Ζοέλ ντε Μονγκοφλιέ, σύμβουλος λιανικής στην Bain & Co.
Οι Γάλλοι έμποροι λιανικής, με την Carrefour να είναι μεταξύ των ηγετών, ήταν οι πιο επιτυχημένοι στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι υπηρεσίες click-and-collect έχουν ευημερήσει στη Γαλλία για περισσότερο από μια δεκαετία, καθιστώντας την βιομηχανία πιο προηγμένη από αυτή την άποψη, από ό, τι η αμερικανική Carrefour που έχει πάνω από 500 ηλεκτρονικές τοποθεσίες όπου οι online αγοραστές μπορούν να κάνουν τα ψώνια τους.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr