ΙΚΕΑ: Τα προϊόντα όπως ακριβώς θα ήταν στα σπίτια των πελατών

Στις 7 και 8 Ιουνίου πραγματοποιήθηκαν στο Älmhult της Σουηδίας, οι Ημέρες Δημοκρατικού Σχεδιασμού, όπου η ΙΚΕΑ παρουσίασε τη νέα συνεργασία της με την Apple, στον τομέα της Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality).

Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι ένα σύνολο από τεχνολογίες που επιτρέπουν τη ζωντανή και σε πραγματικό χρόνο προβολή του πραγματικού περιβάλλοντος, εμπλουτισμένη με εικονικές παραστάσεις και πληροφορίες δύο ή τριών διαστάσεων, μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή ή κινητού τηλεφώνου. Η επαυξημένη πραγματικότητα συνδυάζει στοιχεία από τον πραγματικό κόσμο και πληροφορίες από μια ψηφιακή βάση δεδομένων. 

Ως αποτέλεσμα  αυτής της συνεργασίας, οι πελάτες της IKEA θα έχουν τη δυνατότητα να κατεβάσουν μια εφαρμογή στο κινητό τους, που είναι χρήσιμη, διασκεδαστική και εύκολη στη χρήση.
 
Μια εφαρμογή που θα τους επιτρέπει να βλέπουν ακριβώς, πώς θα απεικονίζονται τα αγαπημένα τους προϊόντα στο δικό τους σπίτι, πριν καν τα αγοράσουν.

«Αυτή η τεχνολογία στοχεύει να διευκολύνει τη λήψη αποφάσεων αγοράς προϊόντων για το σπίτι σας, να σας εμπνεύσει και να σας βοηθήσει να δοκιμάσετε πολλά διαφορετικά προϊόντα, στυλ και χρώματα, για να δείτε τι ταιριάζει καλύτερα στο χώρο σας, μόνο με την αφή στο κινητό σας.», ανέφερε ο Michael Valdsgaard, Leader Digital Transformation.

Με την πρόσβαση στην εφαρμογή της Apple και τις εξειδικευμένες γνώσεις στον τομέα της επαυξημένης πραγματικότητας, η ΙΚΕΑ στοχεύει να προσφέρει στους πελάτες της ένα προσιτό και χρήσιμο εργαλείο για τη λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για τα όσα μοιράστηκε η ΙΚΕΑ κατά τις Ημέρες Δημοκρατικού Σχεδιασμού.

Δειτε Επισης

Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου