Adv. Feature: Η αξία της εικόνας
08:30 - 13 Ιουνίου 2017

Το χτίσιμο ή η ενίσχυση της εικόνας μιας μάρκας είναι ίσως το πιο δύσκολο έργο που καλείται να επιτελέσει ένα γραφείο επικοινωνίας. Σεβόμενο την ιστορία και τη σφαίρα των αξιών της μάρκας που καλείται να διαχειριστεί, πρέπει να καταφέρει να διεισδύσει στον πυρήνα της και να τον κατανοήσει, για να μπορέσει να την επανατοποθετήσει, αναπτύξει, ανανεώσει.
Το εύρος επικοινωνιακών δράσεων μέσα στο οποίο κλήθηκε να δημιουργήσει η ORB το πρώτο εξάμηνο του 2017, ήταν σίγουρα πολύ προκλητικό και απαιτητικό. Άλλες φορές με βάση το συναίσθημα, άλλες με βάση τη διάχυση ενέργειας και άλλες με βάση την καινούργια αντίληψη που ήθελε να δημιουργήσει στον καταναλωτή, εργάστηκε με πάθος πάνω στις εκστρατείες εικόνας των BeautyLine, UCLan Cyprus και Γαλακτοκομικών Προϊόντων Αλάμπρα.
Για τα BeautyLine, δημιούργησε μια νέα highly-stylised ταινία με υψηλές απαιτήσεις παραγωγής, συνεχίζοντας την επιτυχία της εκστρατείας «εμπειρία ομορφιάς» που είχε λανσάρει για πρώτη φορά η ORB τo 2015. Για το UCLan Cyprus, δημιούργησε ένα σποτ δημιουργικής παρουσίασης των στοιχείων που ξεχωρίζουν το Πανεπιστήμιο, με διάχυτη την θελκτική μεταδοτική ενέργεια που σε προκαλεί να το επιλέξεις για τις σπουδές σου. Τέλος, για τη Γαλακτοβιομηχανία Αλάμπρα (Αφοί Πέτρου Λτδ) και με την ευκαιρία των 35 χρόνων της, δημιουργήθηκε ένα σποτ με βάση το συναίσθημα, την κυπριακή παράδοση, τις διαχρονικές αξίες και την αφοσίωση, αλλά ταυτόχρονα και την εξέλιξη της εταιρείας στον χρόνο.
Σε κάτι τέτοιες περιόδους που νικητές βγαίνουν όσοι ενεργοποιούν με θετικότητα τις εσωτερικές τους δυνάμεις και μηχανισμούς, και ορμούν προς τα εμπρός, η ORB Communications συνεχίζει δυναμικά την πορεία της με το βλέμμα στραμμένο μπροστά και με γνώμονα πάντα το χτίσιμο σταθερών σχέσεων εμπιστοσύνης και την προσφορά ποιοτικών επαγγελματικών υπηρεσιών προς τους πελάτες της.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα orb.com.cy και τη σελίδα Οrb Communications στο Facebook.
ALAMBRA
BeautyLine
UCLan Cyprus