powered by

Markus Kramer: Πώς το Ψηφιακό Μάρκετινγκ «παντρεύεται» με το Παραδοσιακό

Οι οπαδοί της Τεχνολογίας και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ πληθαίνουν κάθε λεπτό. Σε αυτό συμβάλλει το γεγονός, ότι το κόστος για προβολή μέσω διαδικτύου είναι χαμηλότερο συγκριτικά με το ποσό που «απαιτούν» τα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας.

Τα αποτελέσματα της διαδικτυακής προώθησης είναι μετρήσιμα και φυσικά το μήνυμα φτάνει ταχύτερα και πιο άμεσα στο στοχευμένο κοινό. Από την άλλη, κανείς δεν πρέπει να αγνοήσει τα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας (όπως είναι η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα έντυπα μέσα, η εξωτερική διαφήμιση (outdoor) κλπ.) που εξακολουθούν να εμπνέουν εμπιστοσύνη σε μεγάλη μερίδα του κοινού, σημαντικό μέρος του οποίου δεν έχει (συχνή) πρόσβαση στο διαδίκτυο. Το παραπάνω «πάντρεμα» των δύο μέσω, του παλιού και δοκιμασμένου με το μοντέρνο και τεχνολογικά σύγχρονο, επιτυγχάνει μια ολιστική προσέγγιση στις καμπάνιες Μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται για την προώθηση ενός brand ή μιας υπηρεσίας. Είτε το promotion είναι Above The Line (ATL), δηλαδή επικοινωνία με τη χρήση των μέσων μαζικής επικοινωνίας, είτε πιο Below The Line (BLT), όπως direct marketing, social media marketing, content marketing, interactive media κλπ.. O στόχος, σε κάθε περίπτωση, είναι ένας: Να ξεχωρίσει το brand από τον ανταγωνισμό και να προβληθεί με επιτυχία.

Ο Markus Kramer έρχεται στην Κύπρο για να μεταφέρει τις γνώσεις και τα μυστικά του, με σκοπό να βοηθήσει τις κυπριακές επιχειρήσεις να προωθήσουν το brand τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, συνδυάζοντας το Ψηφιακό με το Παραδοσιακό Μάρκετινγκ. Ο καταξιωμένος business & brand builder, Markus Kramer, θα βρίσκεται στην Κύπρο στις 26 Μαΐου 2017 στο ξενοδοχείο Hilton Cyprus στη Λευκωσία, ως ο κύριος ομιλητής του “4th Brand Congress”. Η παρουσίασή του θα αναδείξει πώς αλλάζει και διαμορφώνεται ο κόσμος της Διαφήμισης, πώς επικοινωνούν σήμερα εταιρείες-κολοσσοί και τι επηρεάζει τελικά τους κανόνες του Μάρκετινγκ, της προβολής και την επιτυχία του ίδιου του εμπορικού σήματος. Το Συνέδριο αποσκοπεί στο να συγκεντρώσει όλους τους τρόπους Διαφήμισης κι Επικοινωνίας που είναι διαθέσιμοι και να προτείνει τον καταλληλότερο για κάθε brand, μέσα από πρακτικά παραδείγματα. 

Ο Markus Kramer είναι παθιασμένος, dedicated κι εξπέρ στο powering αλλά και empowering των εμπορικών σημάτων. Εφαρμόζει Στρατηγική Τοποθέτηση (positioning) και Brand Management για λογαριασμό γνωστών, διεθνώς, brands όπως είναι οι: Google, Aston Martin, Harley-Davidson, Ferrari, Nissan, Mazda, Honda, Starbucks, Vertu (πολυτελή κινητά τηλέφωνα), Chiquita, Unigestion (asset management), Investec (investment bank), Schindler και επιχειρήσεις FinTech. Εκτός από guru στο Business & Brand Building, είναι συγγραφέας του πολυαναμενόμενου βιβλίου “The Guiding Purpose Strategy: The code to navigating for brand growth”, αλλά και περιζήτητος ομιλητής. 

Το Συνέδριο απευθύνεται προς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της Οικονομίας. Πιο συγκεκριμένα, απευθύνεται προς: διευθυντές Μάρκετινγκ, brand managers, επαγγελματίες P.R. & Επικοινωνίας, διευθυντές τμημάτων HR & Πωλήσεων, γενικούς & εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες σύμβουλους, επαγγελματίες από κάθε κλάδο του Μάρκετινγκ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του Συνεδρίου, κάντε κλικ ΕΔΩ
 

Για να δηλώσετε συμμετοχή, κάντε κλικ ΕΔΩ

Πληροφορίες

Οργανωτής: ΙΜΗ
Χορηγοί: Μπύρα Carlsberg και Starbucks Coffee Company
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, ΙΝ Βusiness, Gold και ΡΕΠΟΡΤΕΡ Online 
Υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου
Με τη στήριξη του προγράμματος “Breaking the Mould: Promoting Gender Equality in Cyprus” 
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Βραβείο Κοινού The Sovereign Art Foundation Students Prize Cyprus 2025 στην Αντωνία Σταύρου
Βραβείο Κριτών The Sovereign Art Foundation Students Prize Cyprus 2025 στην Άννα Πασσιά
Μνημόνιο συνεργασίας MIEEK PSM-YoungShip Cyprus-Ο ουσιαστικός ρόλος στην ομαλή μετάβαση στην αγορά εργασίας του ναυτιλιακού τομέα
Φινλανδία και Κύπρος δεσμεύονται να ενισχύσουν περαιτέρω την εξαιρετική ναυτιλιακή συνεργασία-Οι ανεκμετάλλευτοι τομείς
Το Πανεπιστήμιο Λεμεσού συνεργάζεται με τοπικούς μελισσοκόμους της M.F. Oros Maxaira
Είδε με συμβολή Χατζηπαντέλα την Επίτροπο Maria Luís Albuquerque ο πρόεδρος της ΕΕΦΕΕ-CEAOB Πάνος Προδρομίτης
Η τεχνολογία, οι πολιτικές και η εκπαίδευση στην υπηρεσία της οδικής ασφάλειας
SummerUP: Ψηφιακές δεξιότητες, επιχειρηματικότητα και καινοτομία στο καλοκαιρινό σχολείο του ΕΠΚ
Εξαγόρασε την Prime Insurance και εισέρχεται στην κυπριακή αγορά η Grazer Wechselseitige Versicherung AG
Νέα χρηματοδοτικά προγράμματα ύψους €16,2 εκατ. από το ΙδΕΚ-Σε ποιες επιχειρήσεις απευθύνονται