Expert: Ανοίγει 12 νέα καταστήματα στην Ελλάδα
11:58 - 31 Μαΐου 2017
Μισό αιώνα ζωής και δραστηριοποίησης στην ευρωπαϊκή αγορά συμπληρώνει φέτος ο Όμιλος Expert και το εορτάζει με μια τριήμερη διεθνή συνάντηση στην Αθήνα και ένα επιχειρηματικό συμπόσιο στο οποίο θα δώσουν το παρών συνολικά 250 άτομα, 180 διευθυντικά στελέχη από όλες τις χώρες που έχει παρουσία η Expert και 70 προμηθευτές προκειμένου να ανταλλάξουν χρήσιμες απόψεις για την Ευρωπαϊκή αγορά και να ανανεώσουν από κοινού τη στρατηγική τους για ένα ακόμη πιο δυναμικό μέλλον.
Όπως εξήγησε ο Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Dieter Mathys, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε σε δημοσιογράφους, παρότι η βάση της πολυεθνικής εταιρείας βρίσκεται στην Ελβετία, η διοίκηση επέλεξε να διοργανώσει το event στη χώρα μας λόγω του καλού καιρού και του χαμηλότερου κόστους. Η μεγάλη συνάντηση ανέρχεται σε 350.000 ευρώ, ποσό το οποίο στηρίζει την ελληνική οικονομία. Παράλληλα η Expert Hellas, με τη συνεργασία και των προμηθευτών της, ανέλαβε να εξοπλίσει με οικιακές συσκευές, τηλεοράσεις, υπολογιστές, καθώς και με όλη την επίπλωση και τις ανάγκες σε κλινοσκεπάσματα, το νέο, πέμπτο κατά σειρά στην Ελλάδα, Παιδικό Χωριό SOS, στο Ηράκλειο της Κρήτης, η υλοποίηση του οποίου αναμένεται να ολοκληρωθεί τον προσεχή Ιούλιο.
Επενδύσεις στα νέα τεχνολογικά εργαλεία
Ερωτηθείς αναφορικά με το business plan που θα εφαρμόσουν βραχυπρόθεσμα τα καταστήματα του ομίλου στη Γηραιά Ήπειρο, ο κ. Mathys τόνισε πως η στρατηγική είναι βασισμένη σε 4 άξονες που αφορούν το branding , τον τρόπο κατανάλωσης, τις βασικές αξίες που διέπουν την εταιρική φιλοσοφία και φυσικά την υιοθέτηση των νέων τεχνολογικών εργαλείων. “ Το επόμενο διάστημα δίνουμε έμφαση στις επενδύσεις που θα συμβάλλουν στο “χτίσιμο” του ΙΤ συστήματος. Ο τζίρος είναι κάτω από το στόχο και πρέπει να καλύψουμε αυτό το κενό. Φυσικά και χρειαζόμαστε τις νέες τεχνικές, αλλά μεγαλύτερη βαρύτητα δίνουμε στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Εστιάζουμε στο να είμαστε ευγενικοί και εξυπηρετικοί. Οι άνθρωποι όσο και να χρησιμοποιούν την τεχνολογία έχουν ανάγκη από πραγματική επικοινωνία και tailor made λύσεις”.
Όσο για το πώς βλέπει την ελληνική αγορά ο κ. Mathys απάντησε πως τα τελευταία τρία χρόνια έχει γίνει μια προσπάθεια επανεκκίνησης του Brand και πώς γίνονται προσεκτικές κινήσεις. “Όταν κάναμε τη δεύτερη προσπάθεια είπα στους συνεργάτες να είναι προσεκτικοί, λόγω της κατάστασης που επικρατεί στην εσωτερική αγορά. Δεν μας ενδιαφέρει να κάνουμε επικίνδυνα ανοίγματα. Δεν μας ενδιαφέρει το να είμαστε οι μεγαλύτεροι, αλλά οι καλύτεροι. Σε κάθε περίπτωση θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα”.
Πρόσθεσε δε πως σε παγκόσμιο επίπεδο επιχειρείται μια ενοποίηση, ακριβώς επειδή η ύφεση προκάλεσε πολλά “κανόνια”
Την ίδια ώρα ο Εμπορικός Διευθυντής της Expert International, κ. Γιάννης Κοκκαλιαρης, παρουσίασε την πορεία του ομίλου που διαθέτει 3.600 καταστήματα σε 21 χώρες και 33 καταστήματα στην Ελλάδα. “Πέρυσι οι πωλήσεις ανήλθαν σε 13,5 δις ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 10% σε σχέση με το 2015. Κερδίζουμε μερίδιο αγοράς για τέταρτη συνεχή χρόνια και είμαστε οι καλύτεροι σε αριθμό καταστημάτων πάνω από 800 τ.μ. Ο μέσος όρος των λιανικών πωλήσεων ανά κατάστημα αγγίζει τα 3,8εκατ ευρώ και ο στόχος που έχουμε θέσει είναι να βελτιώσουμε στο μέγιστο την εμπειρία του καταναλωτή” δήλωσε ο κ. Κοκκαλιάρης και πρόσθεσε πως μέσα στις απώλειες της τάξης του 3,3% που καταγράφει η αγορά στην κατηγορία της Πληροφορικής, η Expert κέρδισε μερίδιο αγοράς 21%.
Άνοιγμα 12 νέων καταστημάτων στην Ελλάδα μέχρι το 2018
Για δικαίωση της επιλογής του ομίλου να δώσει μια δεύτερη ευκαιρία στην ελληνική αγορά έκανε λόγο ο Πρόεδρος της Expert Ελλάδος,Κωνσταντίνος Γραμμένος. Περιγράφοντας το μοντέλο ανάπτυξης που ακολουθείται στη χώρα μας διευκρίνισε ότι ενώ αρχικά ξεκίνησαν με την πολιτική της μετοχικής σχέσης κατέληξαν σε franchise. “Είδαμε ότι τα πολύ μεγάλα σχήματα με μεγάλο αριθμό μετόχων δημιουργούν προβλήματα και θεωρούμε ότι το franchise συνιστά την καλύτερη επιλογή. Αυτή τη στιγμή, εννέα μέτοχοι της εταιρείας έχουν τα 14 καταστήματα και τα υπόλοιπα ανήκουν σε franchisees που πληρώνουν fees”.
Ο κ. Γραμμένος επεσήμανε ότι η μητρική εταιρεία βοηθάει περισσότερο σε επίπεδο τεχνογνωσίας και λιγότερο σε οικονομικό και υπογράμμισε ότι ο στόχος που έχει τεθεί για την ελληνική αγορά είναι να πιάσουν το 2019 το 3% της πίτας και να προσθέσουν στο δίκτυο μέχρι το τέλος του 2018 επιπλέον12 καταστήματα.
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com