Powered by

e-satisfaction.com: Λανσάρει omnichannel λύση για το offline retail

Μετά από την επιτυχημένη πορεία του στο online retail, το e-satisfaction φέρνει το Humanized Marketing και στα offline καταστήματα. 

Με το νέο omnichannel feature του e-satisfaction γίνεται εφικτή η διαρκής παρακολούθηση του omnichannel customer experience, μέσα από feedback πελατών που μόλις έκαναν μια αγορά από φυσικό κατάστημα. Είναι η πρώτη φορά που μια λύση για το φυσικό retail δίνει τη δυνατότητα διαρκούς customer feedback, συνδυασμένου με μηχανισμούς customer recovery και customer retention, έχοντας πάντα στο επίκεντρο την αγοραστική εμπειρία κάθε πελάτη.

Δειτε Επισης

Fitch: Επιβεβαίωσε το ελληνικό αξιόχρεο σε ΒΒΒ- με σταθερές προοπτικές-Οι βασικοί παράγοντες της αξιολόγησης
UBS: Πού βάζει τον πήχη για την ανάπτυξη στην Ελλάδα
Amazon: Ποιοι Έλληνες βρίσκονται πίσω από το mega deal της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα
Δυναμικά στον τομέα ΑΠΕ της Ελλάδας με επένδυση σε τρία νέα αιολικά πάρκα μεγάλης κλίμακας η Amazon
Στις αγορές με επανέκδοση δεκαετούς ομολόγου το ελληνικό δημόσιο-Στόχος η άντληση €250 εκ.
Πρόωρη αποπληρωμή δανείων και το 2025 προγραμματίζει η Ελλάδα-Ποιος ο στόχος
Κομισιόν: Η Ελλάδα μηδενίζει το δημοσιονομικό έλλειμμα το 2024-2025
Mε βλέψεις στο εξωτερικό οι ελληνικές τράπεζες-Μειώνονται οι στόχοι των MREL
Πόσο κοστίζει τώρα ένα διαμέρισμα στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις-Στις φθηνότερες αγορές η Αθήνα
Θετικό σήμα από Κομισιόν για ελληνική οικονομία-Αβεβαιότητα από την επιβράδυνση της Ευρώπης