Powered by

e-satisfaction.com: Λανσάρει omnichannel λύση για το offline retail

Μετά από την επιτυχημένη πορεία του στο online retail, το e-satisfaction φέρνει το Humanized Marketing και στα offline καταστήματα. 

Με το νέο omnichannel feature του e-satisfaction γίνεται εφικτή η διαρκής παρακολούθηση του omnichannel customer experience, μέσα από feedback πελατών που μόλις έκαναν μια αγορά από φυσικό κατάστημα. Είναι η πρώτη φορά που μια λύση για το φυσικό retail δίνει τη δυνατότητα διαρκούς customer feedback, συνδυασμένου με μηχανισμούς customer recovery και customer retention, έχοντας πάντα στο επίκεντρο την αγοραστική εμπειρία κάθε πελάτη.

Δειτε Επισης

Σημαντική άνοδος κατά 5,6% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στον Πειραιά τον Μάιο
Τι προβλέπουν 26 οίκοι για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας
Πρωτογενές πλεόνασμα €5,35 δις το πεντάμηνο στην Ελλάδα-Φορολογικά έσοδα άνω των €27 δις
Ισχυρές οι προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εκτιμούν διεθνείς οίκοι...Μπαράζ θετικών εκθέσεων και υψηλότερες τιμές-στόχοι
Ανακάμπτει η πλήρης απασχόληση-Οι τομείς με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην Ελλάδα
UBS: Παραμένουν ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες-Οι νέες τιμές στόχοι
Το θερινό «στοίχημα» της αναβάθμισης του Χρηματιστηρίου Αθηνών-Στο μικροσκόπιο των οίκων FTSE, S&P και Stoxx
Στο 2,2% η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το α’ τρίμηνο
Στο 10,4% αυξήθηκε η ανεργία στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2025
S&P: Εγκρίνει την πρόωρη εξόφληση δανείων του πρώτου μνημονίου-Θετικές οι προοπτικές κερδοφορίας των ελληνικών τραπεζών