Powered by

e-satisfaction.com: Λανσάρει omnichannel λύση για το offline retail

Μετά από την επιτυχημένη πορεία του στο online retail, το e-satisfaction φέρνει το Humanized Marketing και στα offline καταστήματα. 

Με το νέο omnichannel feature του e-satisfaction γίνεται εφικτή η διαρκής παρακολούθηση του omnichannel customer experience, μέσα από feedback πελατών που μόλις έκαναν μια αγορά από φυσικό κατάστημα. Είναι η πρώτη φορά που μια λύση για το φυσικό retail δίνει τη δυνατότητα διαρκούς customer feedback, συνδυασμένου με μηχανισμούς customer recovery και customer retention, έχοντας πάντα στο επίκεντρο την αγοραστική εμπειρία κάθε πελάτη.

Δειτε Επισης

Τι σημαίνουν για την ελληνική οικονομία τα υπερπλεονάσματα του 2024
Κ. Mητσοτάκης: Επιστροφή ενός ενοικίου σε ενοικιαστές κάθε Νοέμβριο και €250 καθαρά σε 1,5 εκατ. συνταξιούχους και ΑΜΕΑ
Νίκος Παπαθανάσης: Μια ακόμη διεθνής αντικειμενική αναγνώριση η αναβάθμιση από Standard & Poor’s
Νέα αναβάθμιση της ελληνικής οικονομίας από S&P-Σε ΒΒΒ με σταθερές προοπτικές το ελληνικό αξιόχρεο
Στις αγορές για άντληση €250 εκατ. το ελληνικό δημόσιο με δεκαετές ομόλογο
Στο 2,4% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Μάρτιο-«Άλμα» 54,5% στο αέριο, «βουτιά» 23,3% στο λάδι
Στα €5,26 δις το εμπορικό έλλειμμα το πρώτο δίμηνο στην Ελλάδα-Μειώθηκε κατά 5,6%
Κ. Μητσοτάκης: Η Ελλάδα είναι υπέρ της ενιαίας αντίδρασης Ε.Ε. απέναντι στους δασμούς Τραμπ
Πόσο θα επηρεάσουν την Ελλάδα οι δασμοί του Τραμπ-Οι επιπτώσεις στις εξαγωγές, ποιοι κλάδοι επηρεάζονται
Οι ελληνικοί προορισμοί με τη μεγαλύτερη αύξηση απευθείας ξενοδοχειακών προκρατήσεων το 2025