Το μυστικό για να γίνει γνωστό ένα brand αποκαλύπτει ο Markus Kramer
09:04 - 31 Μαΐου 2017

Με δημιουργικά παραδείγματα ο Markus Kramer ανέδειξε στην πράξη το πώς αλλάζει και διαμορφώνεται ο κόσμος της Διαφήμισης, πώς επικοινωνούν σήμερα εταιρείες-κολοσσοί και τι επηρεάζει τελικά τους κανόνες του Μάρκετινγκ, της Προβολής και την επιτυχία του ίδιου του Εμπορικού Σήματος.
Ο Markus Kramer καταξιωμένος business & brand builder ήταν ο κύριος ομιλητής στο τέταρτο Brand Congress το οποίο οργάνωσε η ΙΜΗ.
Μιλώντας στην κάμερα του InBusinessNews o κ. Kramer αποκαλύπτει τα τρία κύρια συστατικά που χρειάζεται ένα brand για να γίνει γνωστό και να αγαπηθεί από το κοινό: «Από τη στιγμή που όλα πλέον έχουν αποκτήσει ψηφιακή μορφή, ένα brand για να γίνει γνωστό χρειάζεται ταχύτητα, διαφάνεια και σκοπός».
Κεντρικό θέμα της παρουσίασης του Markus Kramer και του συνεδρίου ήταν το “Brand & Communication Trends that will transform your business”. Η παρουσίαση είχε ως στόχο της να επικοινωνήσει στους παρευρισκόμενους το πώς να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τις τάσεις που διαμορφώνουν τον σύγχρονο αλλά και μελλοντικό κόσμο της Διαφήμισης & του Μάρκετινγκ, πάντοτε αλληλοϋποστηριζόμενο από το Παραδοσιακό Μάρκετινγκ.
Εκτός από την ομιλία του στο “4th Brand Congress”, ο Markus Kramer πραγματοποίησε workshop με τίτλο “Building and Communicating Desirability”, για εκείνους που δεν φοβούνται να δουν στην πράξη πώς δουλεύει η… θεωρία!
Το τέταρτο Brand Congress οδήγησε με ασφάλεια η ΒΜW.
Χορηγοί: Carlsberg και Starbucks Coffee Company Υποστηρικτής: OJO Sunglasses.
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold και πόρταλ REPORTER
Υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου
Με τη στήριξη του προγράμματος “Breaking the Mould: Promoting Gender Equality in Cyprus”