Νέες γεύσεις και συνεργασίες για την Laiko Cosmos Trading

Με δύο νέες γεύσεις καφέ εμπλούτισε την γκάμα του El Cafe η Laiko Cosmos Trading. Πρόκειται για καφέ με ζάχαρη χωρίς γάλα και Cappuccino. Το προϊόν αυτό παρασκευάζεται και παράγεται στην Κύπρο με φρέσκο κυπριακό γάλα.

Επιπλέον, η εταιρεία έχει προχωρήσει στην ανανέωση της συνεργασίας της με την General Mills. Πρόκειται για την εταιρεία που έχει κάτω από την γκάμα της τα brands Old el Paso, Pillsburry και τις μπάρες υγιεινής διατροφής Nature Valley. Σ’ ότι αφορά στα υγιεινής διατροφής προϊόντα έχει εντάξει και το κυπριακό μέλι Όρος Μαχαιρά, αλλά και τα κρητικά παξιμάδια Τσατσάκης.

Η συνεργασία με την Perrier έχει επίσης, ανανεωθεί. Πέρσι, η εταιρεία κέρδισε το πρώτο βραβείο σε παγκόσμιο διαγωνισμό για 360 προωθητικές ενέργειες στο marketing. 

Στον τομέα των οινοπνευματωδών ποτών η Laiko Cosmos Trading προχώρησε από τις αρχές Μαΐου σε νέες μεγάλες συνεργασίες με την υπογραφή συμφωνιών με τις εταιρείες William Grant’s & Sons με τα πολύ γνωστά προϊόντα της όπως, Glenfiddich, Grant’s, Drambuie, Hendrick’s, Balvenie, Monkey Shoulder και άλλα, αλλά και με την Bacardi, με το ομώνυμο προϊόν Bacardi, τα Grey Goose, Martini, Bombay Saphire, Bacardi Breezer, Dewars και άλλα.

Δειτε Επισης

Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση