ΚΕΑΝ: Νέα διαφήμιση, νέα εποχή για τον χυμό

Η ενθουσιώδης ομάδα Marketing της ΚΕΑΝ, θέλοντας να μεταφέρει τη ζωντάνια, τη φρεσκάδα και τη χαρά που κρύβεται σε κάθε συσκευασία χυμού, με πολύχρωμες εικόνες, μοναδικούς χαρακτήρες και ρυθμούς Swing, καλεί τους καταναλωτές να κρατήσουν τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής τους, με σύγχρονες, τολμηρές και… «δροσερές» ιδέες. Έτσι δημιουργήθηκαν τα #HappiestMomentsOfTheDay!

Τα πάντα ξεκινούν τη μαγική εκείνη στιγμή που ανοίγει ένας χυμός ΚΕΑΝ και ξετυλίγεται ένας ολόκληρος γαλαξίας γεύσεων, που μας ταξιδεύει μέσα από φανταστικά illustrations, γραφικά και animations και εξωπραγματικούς χαρακτήρες, εμπνευσμένους από τις διάφορες γεύσεις των χυμών ΚΕΑΝ σε συνδυασμό με τις πιο χαρούμενες στιγμές της καθημερινότητάς μας. 

Η νέα τηλεοπτική διαφήμιση της ΚΕΑΝ, χρησιμοποιώντας νέες τεχνοτροπίες και φρέσκια προσέγγιση, αποτελεί ένα σουρεαλιστικό ταξίδι που θυμίζει «φρουτένιο» όνειρο και αλλάζει τα δεδομένα στον χώρο της διαφήμισης. Τα δημιουργικά μυαλά των Pandora Ogilvy και Yell Images Animation Studio ένωσαν τις δυνάμεις τους και συνέθεσαν δυο μοναδικά και σύγχρονα σποτάκια για τους πολυαγαπημένους κυπριακούς χυμούς, που χρειάστηκαν τρεις διαφορετικές τεχνοτροπίες και ένα μοναδικά προοδευτικό όραμα για να πραγματοποιηθούν. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που και τα δυο σποτάκια της νέας διαφήμισης της ΚΕΑΝ φιγουράρουν πλέον περήφανα στα Ads of the World, Bēhance και STASH, τρεις ιστοσελίδες που φιλοξενούν τις πιο ξεχωριστές και δημιουργικές διαφημίσεις από όλο τον κόσμο.

Δείτε τα δύο νέα διαφημιστικά σποτάκια της ΚΕΑΝ στους παρακάτω συνδέσμους:

https://www.youtube.com/watch?v=7P4vp9Ka34M  
https://www.youtube.com/watch?v=BKZ0TYhr1yA 

Δειτε Επισης

Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)