Powered by

Aναλυτικό σχέδιο ανάπτυξης του λιμανιού του Πειραιά

Σε αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας της λιμενικής ζώνης με νέες επενδύσεις σε τερματικούς σταθμούς, λιμενικές υποδομές και εξοπλισμό, που έχουν στόχο να προσελκύσουν μεγάλες εταιρείες του κλάδου στον τομέα της κρουαζιέρας και των εμπορευματοκιβωτίων, αλλά και να προσδώσουν στο λιμάνι του Πειραιά ηγετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με άλλα λιμάνια της Μεσογείου, αναμένεται να προχωρήσει το επόμενο προσεχές διάστημα η διοίκηση του ΟΛΠ.

H διευθύντρια Στρατηγικού Σχεδιασμού και Marketing του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά, Θεόδωρα Ρήγα, μιλώντας το πρωί στο πλαίσιο του 4ου Posidonia Sea Tourism Forum με θέμα «Αναζητώντας νέες στρατηγικές για τον θαλάσσιο τουρισμό και την κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο», που διοργανώνεται στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, τόνισε ότι το λιμάνι του Πειραιά βρίσκεται αυτήν τη στιγμή στο επίκεντρο της κρουαζιέρας στην ανατολική Μεσόγειο, έχοντας τη δυνατότητα να εξυπηρετεί ταυτόχρονα 9 με 11 πλοία, μεταξύ των οποίων και νέας γενιάς.

Η κ. Ρήγα αναφέρθηκε στην επέκταση του νότιου λιμένα, όπου θα υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης 4 κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς άνω των 400 μέτρων έκαστο, ενώ προανήγγειλε νέες υποδομές στη χερσαία ζώνη, όπως ξενοδοχεία, εμπορικά κέντρα, εστιατόρια και άλλες υπηρεσίες που θα ενισχύσουν το home porting και θα δημιουργήσουν ενδιαφέρον για μεγαλύτερης διάρκειας παραμονή στον λιμένα, επιβατών κρουαζιέρας και της ακτοπλοΐας. Επίσης, μίλησε για μείωση της γραφειοκρατίας στην εξυπηρέτηση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τις εταιρείες κρουαζιέρας, για προγραμματισμό των αφιξοαναχωρήσεων δύο χρόνια μπροστά και για τη δυνατότητα παροχής καυσίμου 500cst, 700cst και 380cst με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο στα πλοία.

Ακόμη, σημείωσε ότι αυτήν τη στιγμή υπάρχει συντονισμός και συνεργασία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, προκειμένου να υπάρχει σύνδεση του αεροδρομίου με το λιμάνι, ενώ αναπτύσσονται συνέργειες με τις αεροπορικές εταιρείες, αυξάνοντας την ευελιξία.

Για το κομμάτι διαχείρισης των εμπορευματοκιβωτίων, είπε ότι εταιρείες μπορούν να αξιοποιήσουν τα οφέλη της ελεύθερης ζώνης, αφού η εθνική νομοθεσία επιτρέπει την αναστολή της αξίας του προστιθέμενου φόρου κατά την είσοδο των εμπορευμάτων, υπό τον όρο ότι υπόκεινται σε εξαγωγή ή παράδοση σε άλλο κράτος-μέλος της ΕΕ.

Η κ. Ρήγα πρόσθεσε ότι εφαρμόζεται ολόκληρη η διαδικασία μέσω απλουστευμένων διαδικασιών σε στενή συνεργασία με τις τελωνειακές Αρχές.

Εξάλλου, επισήμανε ότι λιμενικές εγκαταστάσεις σε κρουαζιέρα και εμπορευματοκιβώτια εφαρμόζουν πλήρως τον ISPS, προσφέροντας προηγμένες υπηρεσίες ασφάλειας και προστασίας.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Τι σημαίνουν για την ελληνική οικονομία τα υπερπλεονάσματα του 2024
Κ. Mητσοτάκης: Επιστροφή ενός ενοικίου σε ενοικιαστές κάθε Νοέμβριο και €250 καθαρά σε 1,5 εκατ. συνταξιούχους και ΑΜΕΑ
Νίκος Παπαθανάσης: Μια ακόμη διεθνής αντικειμενική αναγνώριση η αναβάθμιση από Standard & Poor’s
Νέα αναβάθμιση της ελληνικής οικονομίας από S&P-Σε ΒΒΒ με σταθερές προοπτικές το ελληνικό αξιόχρεο
Στις αγορές για άντληση €250 εκατ. το ελληνικό δημόσιο με δεκαετές ομόλογο
Στο 2,4% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Μάρτιο-«Άλμα» 54,5% στο αέριο, «βουτιά» 23,3% στο λάδι
Στα €5,26 δις το εμπορικό έλλειμμα το πρώτο δίμηνο στην Ελλάδα-Μειώθηκε κατά 5,6%
Κ. Μητσοτάκης: Η Ελλάδα είναι υπέρ της ενιαίας αντίδρασης Ε.Ε. απέναντι στους δασμούς Τραμπ
Πόσο θα επηρεάσουν την Ελλάδα οι δασμοί του Τραμπ-Οι επιπτώσεις στις εξαγωγές, ποιοι κλάδοι επηρεάζονται
Οι ελληνικοί προορισμοί με τη μεγαλύτερη αύξηση απευθείας ξενοδοχειακών προκρατήσεων το 2025