20 εκατομμύρια οι fans της Lidl στο Facebook

20 εκατομμύρια fans: Τον Μάιο η Lidl ξεπέρασε τους 20 εκατομμύρια fans στο σύνολο των σελίδων της εταιρείας στο Facebook. Μαζί με ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για την αφοσίωσή τους, η Lidl έχει ετοιμάσει μια μοναδική έκπληξη για τα μέλη της κοινότητάς της.

Ειδικά για τους fans της Lidl στο Facebook, η Φινλανδή τραγουδίστρια Saara Aalto επένδυσε στιχουργικά τη μελωδία του τραγουδιού «Let Her Go» που κυκλοφόρησε το 2012 από το συγκρότημα Passenger, κατακτώντας την κορυφή των charts. Με την ερμηνεία της αυτή ένωσε με μοναδικό τρόπο τις 20 γλώσσες των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται η Lidl. Η 30χρονη τραγουδίστρια, γνωστή εδώ και καιρό στη φινλανδική σκηνή, γνώρισε παγκόσμια επιτυχία το 2017. Αυτή τη στιγμή ετοιμάζει το πρώτο της διεθνές άλμπουμ σε συνεργασία με τους Xenomania και Metrophonic, δύο ομάδες δισκογραφικών παραγωγών που κρύβονται πίσω από παγκόσμιες επιτυχίες καλλιτεχνών όπως η Kylie Minogue και η Cher. 

Πριν όμως από όλα αυτά, στις 23 Μαΐου το τραγούδι της Lidl θα κάνει πρεμιέρα στο διαδίκτυο σε όλες τις σελίδες της Lidl στο Facebook, αλλά και στο κανάλι της εταιρείας στο YouTube. https://youtu.be/7YnkCWg3utU

Η ερμηνεία του τραγουδιού ήταν το εύκολο κομμάτι της υπόθεσης για τη φιναλίστ που έλαβε τη δεύτερη θέση στον τελικό του X Factor 2016 της Μεγάλης Βρετανίας. Η συνένωση, όμως, 20 γλωσσών σε ένα τραγούδι ήταν κάτι που θα τρόμαζε ακόμα και τον πιο έμπειρο πολύγλωσσο τραγουδιστή. «Η μουσική, οι γλώσσες και οι διαφορετικές κουλτούρες είναι το πάθος μου. Αυτός ήταν και ο λόγος που ενθουσιάστηκα πραγματικά με την ιδέα να τραγουδήσω σε 20 διαφορετικές γλώσσες», εξηγεί η Aalto. «Όταν η Lidl μού έκανε την πρόταση, επισκέφτηκα τις σελίδες της εταιρείας στο Facebook ανά την Ευρώπη και αμέσως έγινε ξεκάθαρο στο μυαλό μου τι έπρεπε να κάνω. Μου άρεσε ιδιαίτερα η αλληλεπίδραση ανάμεσα στη Lidl και στους fans της, η επικοινωνία ήταν πάντα φιλική και προσιτή, σχεδόν ανεπιτήδευτη, όπως ακριβώς επικοινωνώ και εγώ με τους δικούς μου fans», δήλωσε η 30χρονη τραγουδίστρια.

Όπως αποδεικνύει και η μελέτη «Lidl No. 1 Food Retailer on Facebook in Europe» (Lidl: Νούμερο 1 εταιρεία λιανεμπορίου τροφίμων της Ευρώπης στο Facebook) του πρακτορείου παρακολούθησης των Social Media «Socialbakers», κανένας δεν μπορεί να συναγωνιστεί με τη Lidl στο κομμάτι της κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με τη μελέτη, η Lidl δεν έχει μόνο τον μεγαλύτερο αριθμό fans στο Facebook από όλες τις εταιρείες λιανεμπορίου τροφίμων, αλλά και τον μεγαλύτερο αριθμό αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες με τη μορφή σχολίων και αντιδράσεων, και μάλιστα με μεγάλη διαφορά.

Δειτε Επισης

Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)