IDC, Logicom Solutions & CA Technologies μαζί για τον ψηφιακό μετασχηματισμό
15:15 - 19 Μαΐου 2017
Εκδήλωση για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό και τη συμμόρφωση με τον νέο Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (GDPR), συνδιοργάνωσαν την Πέμπτη 18 Μαΐου 2017 οι IDC, Logicom Solutions και CA South Eastern Europe (CA SEE).
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης με τίτλο «Optimize, Automate and Secure your Digital Business- Accelerating transformation to capitalize new opportunities and facilitate GDPR requirements», παρουσιάστηκαν οι προκλήσεις και οι μεθοδολογίες που αφορούν στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, ενώ το δεύτερο μέρος επικεντρώθηκε στο GDPR, μιας από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του σημερινού ψηφιακού τοπίου τα τελευταία 20 χρόνια. Την εκδήλωση παρακολούθησαν στελέχη χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, οργανισμών τηλεπικοινωνιών και οργανισμών του Δημοσίου.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με τον χαιρετισμό από τον Μιχάλη Παπαντωνίου, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Logicom Solutions ο οποίος τόνισε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ CA Technologies και Logicom Solutions καθώς και την πορεία της συνεργασίας κατά τα τελευταία έξι χρόνια. Η επιτυχημένη αυτή συμπόρευση των δυο εταιρειών είχε σαν αποτέλεσμα την επέκταση της συνεργασίας το 2017 με την προσθήκη 12 επιπλέον χωρών. H νέα επικράτεια θα περιλαμβάνει- εκτός από τις 9 χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης - τις αγορές της Ρωσικής Ομοσπονδίας, της Λευκορωσίας, της Γεωργίας, της Ουκρανίας, της Αρμενίας, του Αζερμπαϊτζάν, της Μολδαβίας, του Καζακστάν, του Κιργιζιστάν, του Ουζμπεκιστάν, του Τατζικιστάν και του Τουρκμενιστάν.
Το πρώτο μέρος της εκδήλωσης άνοιξε με την παρουσίαση του Zoltan Komaromi, AVP/Co-Head Research, IDC CEE ο οποίος, αναλύοντας τις επιτυχημένες μεθοδολογίες που οδηγούν στον ψηφιακό μετασχηματισμό, εξήγησε ότι «οι εταιρείες θα πρέπει να προχωρήσουν στην οικοδόμηση της ψηφιακής επιχείρησης, και στο επόμενο επίπεδο να δημιουργήσουν επιχειρήσεις που βασίζονται στην πληροφορία. Αυτό που διακρίνει τους “thrivers” από τους “survivors” είναι το ότι οι πρώτοι έχουν τοποθετήσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στο επίκεντρο της επιχειρηματικής τους στρατηγικής. Προκειμένου να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα οφέλη του ψηφιακού μετασχηματισμού, οι εταιρείες θα πρέπει να δημιουργήσουν εμπειρία πελατών η οποία να «ξυπνά τις προσδοκίες» (expectation-alerting customer experiences). Θα πρέπει να χρησιμοποιούν την Πληροφορία ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να δημιουργήσουν νέες πηγές εσόδων με συνδεδεμένες υπηρεσίες».
Σε συνέχεια της θεματολογίας για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, ο Χάρης Σερασκέρης, Business Development Manager CA SEE, δεύτερος ομιλητής της εκδήλωσης, επεσήμανε ότι «Το λογισμικό αποτελεί τον κρίσιμο καταλύτη και παράγοντα διαφοροποίησης στην ικανότητα επιτυχίας μιας εταιρείας, καθώς είναι πλέον το βασικό συστατικό του DNA μιας επιχείρησης. Είναι η κινητήρια δύναμη για να αντιλαμβάνεται και να ανταποκρίνεται κανείς σε νέες ανάγκες, κινδύνους και ευκαιρίες. Ανεξάρτητα από τον τομέα της δραστηριοποίησης κάθε επιχείρησης, κάθε εταιρεία επικοινωνεί και κρίνεται από το επίπεδο της εμπειρίας που παρέχει στον τελικό πελάτη, σε κάθε σημείο επαφής του με την εταιρεία, και η τεχνολογία αποτελεί τον καταλύτη για την επιτυχία.»
Όπως εξήγησε ο Χάρης Σερασκέρης, βρισκόμαστε στη μέση μιας τεράστιας παγκόσμιας επιχειρηματικής επανάστασης, όπου αμφισβητούνται οι συμβατικές αρχές ηγεσίας, ανθρώπινου δυναμικού και οικονομικής διαχείρισης. « Όλα αυτά απαιτούν μια νέα νοοτροπία – και ευελιξία κατά μήκος της επιχείρησης - ως προς τον τρόπο που χρησιμοποιείται η τεχνολογία και ως προς το πώς κατασκευάζεται το λογισμικό. Θα πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρινόμαστε προκειμένου να αξιοποιήσουμε τις νέες ευκαιρίες, να δημιουργήσουμε χώρο για την καινοτομία και να παρέχουμε πρωτοφανή αξία στους πελάτες μας».
Κατά το δεύτερο μέρος της εκδήλωσης, ο Δημήτρης Τηλιγάδας, Technical Sales Manager & Security Architect, CA SEE, επικεντρώθηκε στον νέο κανονισμό GDPR, και υπογράμμισε πως «καθώς οι επιχειρήσεις όλων των κλάδων επεκτείνονται παγκοσμίως, ο αντίκτυπος του GDPR, πρόκειται να γίνει αισθητός πιο γρήγορα και πιο έντονα από όσο συνειδητοποιούν οι περισσότεροι. Τα προσωπικά δεδομένα, όπως αυτά ορίζονται από τον κανονισμό, σε συνδυασμό με τα υψηλά πρόστιμα θα πρέπει να θέσουν τα τμήματα Πληροφορικής και τις ομάδες ανάπτυξης εφαρμογών σε υψηλή επιφυλακή, προκειμένου να προστατέψουν τα δεδομένα αυτά τόσο στα περιβάλλοντα ανάπτυξης όσο και σε αυτά των δοκιμώ».
Στη συνέχεια επεσήμανε ότι «για να βεβαιωθούν ότι μπορούν να συνεχίσουν να είναι ανταγωνιστικές και βιώσιμες στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, οι εταιρείες οι οποίες έχουν σημαντικές σχέσεις με την ΕΕ και τους πολίτες της θα πρέπει να αξιολογήσουν εκ νέου την προσέγγισή τους για τη διαχείριση του συνόλου των δεδομένων δοκιμών, και να επενδύσουν στις διαδικασίες και στα εργαλεία εκείνα τα οποία θα τους εξασφαλίσουν τη συμμόρφωση με τα κανονιστικά πρότυπα του GDPR». Συμπληρωματικά, δήλωσε ότι «Η CA Technologies, συνεχίζει και βοηθά τους πελάτες της να αντιμετωπίσουν τις απαιτήσεις του GDPR, μέσα από ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο το οποίο περιλαμβάνει λύσεις διαχείρισης δεδομένων δοκιμών, (πρόσβασης, ταυτοτήτων, κλπ), API management και mainframe. Αυτές οι καινοτομίες θα επιτρέψουν στους οργανισμούς να ξεκινήσουν με σιγουριά το ταξίδι της κανονιστικής συμμόρφωσής, προκειμένου να προστατέψουν τα δεδομένα σε περιβάλλοντα mainframe, distributed, cloud και mobile».