powered by

Google, Ferrari, Nissan: Εμπιστεύτηκαν τον Markus Kramer για το branding τους

Ο Markus Kramer είναι ένας καταξιωμένος business & brand builder που εφαρμόζει στρατηγική τοποθέτηση (positioning) και brand management για λογαριασμό γνωστών, διεθνώς, brands όπως είναι οι: Google, Aston Martin, Harley-Davidson, Ferrari, Nissan, Mazda, Honda, Starbucks, Vertu (πολυτελή κινητά τηλέφωνα), Chiquita, Unigestion (asset management), Investec (investment bank), Schindler και επιχειρήσεις FinTech. Ενθουσιώδης, με υψηλή ακεραιότητα και πάθος για τον πολύπλευρο κόσμο του Branding, ξεφεύγει συχνά από τα «στενά» όρια του κλάδου αυτού, εστιάζοντας σε βαθύτερες στρατηγικές, όπως είναι το προφίλ των καταναλωτών που αλλάζει συνεχώς ή το γεφύρωμα του χάσματος γενεών! Εκτός από guru στο Business & Brand Building, είναι συγγραφέας του πολυαναμενόμενου βιβλίου “The Guiding Purpose Strategy: The code to navigating for brand growth”, αλλά και περιζήτητος ομιλητής.

Ο Markus Kramer θα βρίσκεται στις 26 Μαΐου 2017 στην Κύπρο και στο ξενοδοχείο Hilton Cyprus στη Λευκωσία, ως ο κύριος ομιλητής του “4th Brand Congress”. Στόχος του, να μεταφέρει τις γνώσεις και τα μυστικά του, με σκοπό να βοηθήσει τις κυπριακές επιχειρήσεις να προωθήσουν το brand τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, συνδυάζοντας το Ψηφιακό με το Παραδοσιακό Μάρκετινγκ. Ο καταξιωμένος business & brand builder, Markus Kramer, μέσα από την παρουσίαση και το workshop που θα πραγματοποιήσει, θα αναδείξει πώς αλλάζει και διαμορφώνεται ο κόσμος της Διαφήμισης, πώς επικοινωνούν σήμερα εταιρείες-κολοσσοί και τι επηρεάζει τελικά τους κανόνες του Μάρκετινγκ, της προβολής και την επιτυχία του ίδιου του εμπορικού σήματος. Το Συνέδριο αποσκοπεί στο να συγκεντρώσει όλους τους τρόπους διαφήμισης κι επικοινωνίας που είναι διαθέσιμοι και να προτείνει τον καταλληλότερο για κάθε brand, μέσα από πρακτικά παραδείγματα. 

Το Συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της Οικονομίας. Πιο συγκεκριμένα, απευθύνεται προς: διευθυντές Μάρκετινγκ, brand managers, επαγγελματίες P.R. & Επικοινωνίας, διευθυντές τμημάτων HR & Πωλήσεων, γενικούς & εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες σύμβουλους, επαγγελματίες από κάθε κλάδο του Μάρκετινγκ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ

Για να δηλώσετε συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

Οργανωτής: ΙΜΗ
Οδηγεί με ασφάλεια η ΒΜW.
Χορηγοί: Carlsberg και Starbucks Coffee Company
Υποστηρικτής: OJO 
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold και πόρταλ REPORTER

Υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου

Με τη στήριξη του προγράμματος “Breaking the Mould: Promoting Gender Equality in Cyprus” 

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Νίκος Χειμαρίδης: Σταθερός και φιλικός προς τους επενδυτές προορισμός η Κύπρος-Φάρος το παράδειγμα με την Ινδία
Jean Bouquot (IFAC): Διεθνές παράδειγμα επιτυχίας η Κύπρος-Αναγνώριση συμβολής του ΣΕΛΚ από την Αννίτα
Κ. Ιορδάνου: Η καλύτερη άμυνα σε τέτοιους καιρούς...Ενδυνάμωση οικονομίας, ελκυστικότητα, εμπιστοσύνη ξένων επενδυτών
Νέος προέδρος του ΣΕΛΚ ο Οδυσσέας Χριστοδούλου, αντιπρόεδρος ο Ανδρέας Ανδρέου-Τα μέλη του Δ.Σ.
ΑνΑΔ: Πολυεπιχειρησιακά προγράμματα κατάρτισης με δαπάνη €33,5 εκ.-Αφορούν όλους τους τομείς της οικονομίας
Τίμησε τους Ελλαδίτες που υπηρέτησαν στην Κύπρο η ΕΤΥΚ-Αποκαλυπτήρια Μνημείου στην Κεραμωτή Καβάλας
Ενισχύθηκε το πλαίσιο κατά ξεπλύματος χρήματος στην Κύπρο-Η νέα έκθεση της Moneyval
BPW Cyprus: Δυναμική παρουσία στο συνέδριο της BPW Europe στη Μάλτα
Γιώργος Σταύρου: Ο τομέας της out-of-home διαφήμισης στην Κύπρο και τα 25 χρόνια διαδρομής της Superad
Το «ταμείο» στις επενδυτικές σχέσεις Κύπρου και Ινδίας…Κάθοδος εταιρειών, νέες υπηρεσίες και μνημόνια συνεργασίας