Τανιμανίδης και Onirama φέρνουν στις οθόνες μας τη νέα Coca-Cola χωρίς θερμίδες
19:40 - 18 Μαΐου 2017

Η νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια κάνει θεαματική άφιξη στην Κύπρο με νέα διαφημιστική καμπάνια και πρωταγωνιστή τον δημοφιλή παρουσιαστή.
Στο νέο τηλεοπτικό σποτ, ο Σάκης Τανιμανίδης καλείται να ανακαλύψει πως κάποιες εμπειρίες όταν τις ζεις με τα μάτια κλειστά, γίνονται ακόμα πιο δυνατές, εξερευνώντας παράλληλα τις ομορφιές της Αττικής, με το νέο προϊόν πάντα συντροφιά του. Επισκέπτεται την Πλάκα, τον Κιθαιρώνα, τον Πειραιά και το Σούνιο, απολαμβάνει τη βόλτα με την παρέα του αλλά και μόνος και καταλήγει στον Λυκαβηττό, όπου συμμετέχει σε μια απίστευτη συναυλία των μαγευτικών Onirama.
Οι Onirama σε όλη τη διάρκεια του σποτ τραγουδούν το «Κλείσε Τα Μάτια 2017», την ελληνική διασκευή του αγαπημένου τραγουδιού της Coca-Cola, «Taste The Feeling».
Ο Νικόλας Μπενιουδάκης, Διευθυντής Marketing της Α/φοί Λανίτη, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ο Σάκης Τανιμανίδης είναι μια προσωπικότητα που ταιριάζει απόλυτα με την εικόνα του brand αλλά και ταυτόχρονα με τη φιλοσοφία της Coca-Cola, ένας άνθρωπος που μεταδίδει θετική ενέργεια και αισιοδοξία. Είναι ο καλύτερος πρεσβευτής για να καλωσορίσουμε το τέταρτο μέλος της οικογένειας της Coca-Cola στην Κύπρο, την Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια».
Η νέα Coca-Cola, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά παγκοσμίως στην Κύπρο και την Ελλάδα, αποτελεί το πιο πρόσφατο παράδειγμα της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας. Το όραμα της Coca-Cola για το μέλλον έχει ως κεντρικό μέλημα, τη μείωση της ζάχαρης και την παροχή περισσότερων επιλογών, πάντα με υπέροχη γεύση.
Στόχος της Coca-Cola είναι να προσφέρει περισσότερα προϊόντα χωρίς θερμίδες, ικανοποιώντας την επιθυμία που έχουν οι περισσότεροι καταναλωτές να περιορίσουν τη ζάχαρη που καταναλώνουν, χωρίς να θυσιάσουν την υπέροχη γεύση.
Το νέο διαφημιστικό υπάρχει στην σελίδα της Α/φοι Λανίτη στο YouTube.