Σε ποιον εμπιστεύτηκαν οι Harley-Davidson & Ferrari το branding τους?
10:43 - 10 Μαΐου 2017

Η Aston Martin, η Harley-Davidson και η Ferrari ζήτησαν τα φώτα του, ώστε να επικοινωνήσουν το πολυτελές brand τους σε ολόκληρο τον κόσμο. Κάνοντας φόκους στην ανάπτυξη εμπορικού σήματος, Μάρκετινγκ και branding, ανέλαβε να ενισχύσει επιχειρήσεις FinTech και θεσμικούς διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων, από τη θέση του σύμβουλου σε θέματα στρατηγικής κι εκτέλεσης. O λόγος για τον παθιασμένο, dedicated κι εξπέρ στο powering αλλά και empowering των εμπορικών σημάτων, Markus Kramer.
Ο Markus Kramer θα βρίσκεται στις 26 Μαΐου 2017 στην Κύπρο και στο ξενοδοχείο Hilton Cyprus στη Λευκωσία, ως ο κύριος ομιλητής του “4th Brand Congress”. Στόχος του, να μεταφέρει τις γνώσεις και τα μυστικά του, με σκοπό να βοηθήσει τις κυπριακές επιχειρήσεις να προωθήσουν το brand τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, συνδυάζοντας το Ψηφιακό με το Παραδοσιακό Μάρκετινγκ. Ο καταξιωμένος business & brand builder, Markus Kramer, μέσα από την παρουσίαση και το workshop που θα πραγματοποιήσει, θα αναδείξει πώς αλλάζει και διαμορφώνεται ο κόσμος της Διαφήμισης, πώς επικοινωνούν σήμερα εταιρείες-κολοσσοί και τι επηρεάζει τελικά τους κανόνες του Μάρκετινγκ, της προβολής και την επιτυχία του ίδιου του εμπορικού σήματος. Το Συνέδριο αποσκοπεί στο να συγκεντρώσει όλους τους τρόπους διαφήμισης κι επικοινωνίας που είναι διαθέσιμοι και να προτείνει τον καταλληλότερο για κάθε brand, μέσα από πρακτικά παραδείγματα.
Ο Markus Kramer εφαρμόζει στρατηγική τοποθέτηση (positioning) και brand management για λογαριασμό γνωστών, διεθνώς, brands όπως είναι οι: Google, Aston Martin, Harley-Davidson, Ferrari, Nissan, Mazda, Honda, Starbucks, Vertu (πολυτελή κινητά τηλέφωνα), Chiquita, Unigestion (asset management), Investec (investment bank), Schindler και επιχειρήσεις FinTech. Ενθουσιώδης, με υψηλή ακεραιότητα και πάθος για τον πολύπλευρο κόσμο του Branding, ξεφεύγει συχνά από τα «στενά» όρια του κλάδου αυτού, εστιάζοντας σε βαθύτερες στρατηγικές, όπως είναι το προφίλ των καταναλωτών που αλλάζει συνεχώς ή το γεφύρωμα του χάσματος γενεών! Εκτός από guru στο Business & Brand Building, είναι συγγραφέας του πολυαναμενόμενου βιβλίου “The Guiding Purpose Strategy: The code to navigating for brand growth”, αλλά και περιζήτητος ομιλητής.
Το Συνέδριο απευθύνεται προς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της Οικονομίας. Πιο συγκεκριμένα, απευθύνεται προς: διευθυντές Μάρκετινγκ, brand managers, επαγγελματίες P.R. & Επικοινωνίας, διευθυντές τμημάτων HR & Πωλήσεων, γενικούς & εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες σύμβουλους, επαγγελματίες από κάθε κλάδο του Μάρκετινγκ.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
Για να δηλώσετε συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
Πληροφορίες
Οργανωτής: ΙΜΗ
Χορηγοί: Carlsberg και Starbucks Coffee Company
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold και REPORTER
Υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου
Με τη στήριξη του προγράμματος “Breaking the Mould: Promoting Gender Equality in Cyprus”
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com