Ο Σκλαβενίτης «συστήνεται» στον Κύπριο καταναλωτή

Την πρώτη του προωθητική καμπάνια στην κυπριακή αγορά εγκαινίασε πριν από λίγες ημέρες οι υπεραγορές Σκλαβενίτης με τη διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων σε σπίτια, ενώ μέχρι και το τέλος του δεύτερου τριμήνου του 2017 και τα 18 καταστήματα Carrefour αναμένεται να μετονομαστούν σε Σκλαβενίτης.

Συγκεκριμένα, αρκετοί καταναλωτές θα πρέπει να έλαβαν στα γραμματοκιβώτια τους το εν λόγω διαφημιστικό φυλλάδιο το οποίο τους ενημερώνει πως από την 1η Μαρτίου 2017, τα 18 καταστήματα που λειτουργούσαν με το διακριτικό τίτλο Carrefour στην Κύπρου έχουν μεταβιβαστεί στο Όμιλο Σκλαβενίτη και συγκεκριμένα στις Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης Ανώνυμη Εταιρεία

Παράλληλα, στο ίδιο διαφημιστικό φυλλάδιο αναγράφονται και οι προσφορές των υπεραγορών Σκλαβενίτη στην Κύπρο ενόψει των εορτών του Πάσχα.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο Όμιλος επιθυμεί όπως τα προϊόντα στα καταστήματα διατίθενται σε χαμηλές τιμές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Την ίδια ώρα, σε εξέλιξη βρίσκεται και το πλάνο αλλαγής της δομής και διαρρύθμισης των χώρων εντός των καταστημάτων.Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη μεταφορά της κουλτούρας της οικογενειακής επιχείρησης και η σχέση που έχει αναπτύξει ο Όμιλος με τους καταναλωτές στα καταστήματα του στην Ελλάδα, στοιχείο στο οποίο βασίζεται άλλωστε και η επιτυχία των υπεραγορών Σκλαβενίτης. 

Δειτε Επισης

Αλέξης Βαφεάδης: Ακούσαμε τις θέσεις του ΣΕΜΗΟ, σύντομα νέα σχέδια για ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης
ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες
Frou Frou: Βλέπει σημαντική μείωση στις τιμές κακάο μέχρι τέλος 2025-Η εκτίμηση για τις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου
Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο