powered by

Ο καταξιωμένος brand builder Markus Kramer στο 4th Brand Congress

Όταν τα παραδοσιακά μέσα παντρεύονται με τα ψηφιακά, όταν τα mega trends αποκαλύπτονται σε full disclosure και οι πελάτες ανεβαίνουν σκαλοπάτι κι αντιμετωπίζονται όχι απλώς σαν πελάτες αλλά σαν συνδημιουργοί και συνοδοιπόροι, το Μάρκετινγκ βρίσκεται στα καλύτερά του! Ο καταξιωμένος business & brand builder, Markus Kramer, θα βρίσκεται στην Κύπρο στις 26 Μαΐου 2017 στο ξενοδοχείο Hilton Cyprus στη Λευκωσία, ως ο κύριος ομιλητής του “4th Brand Congress”, για να αναδείξει στην πράξη πώς αλλάζει και διαμορφώνεται ο κόσμος της Διαφήμισης, πώς επικοινωνούν σήμερα εταιρείες-κολοσσοί και τι επηρεάζει τελικά τους κανόνες του Μάρκετινγκ, της Προβολής και την επιτυχία του ίδιου του Εμπορικού Σήματος. 

Το Συνέδριο
Το “4th Brand Congress” όπως και η παρουσίαση του Markus Kramer θα έχουν ως κεντρικό τους θέμα το “Brand & Communication Trends that will transform your business”. Η παρουσίαση έχει ως στόχο της να επικοινωνήσει στους παρευρισκόμενους το πώς να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τις τάσεις που διαμορφώνουν τον σύγχρονο αλλά και μελλοντικό κόσμο της Διαφήμισης & του Μάρκετινγκ, πάντοτε αλληλοϋποστηριζόμενο από το Παραδοσιακό Μάρκετινγκ. Μέσω αυτής, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να δώσουν προστιθέμενη αξία στο προϊόν τους, εφαρμόζοντας “positioning” και “differentiation” (τοποθέτηση & διαφοροποίηση). Εκτός από την ομιλία του στο “4th Brand Congress”, ο Markus Kramer θα πραγματοποιήσει workshop με τίτλο “Building and Communicating Desirability”, για εκείνους που δεν φοβούνται να δουν στην πράξη πώς δουλεύει η… θεωρία! 

Ποιος είναι ο Markus Kramer
Ο Markus Kramer, εκτός από guru στο Business & Brand Building, είναι επίσης συγγραφέας, αλλά και περιζήτητος ομιλητής. Γράφει για το Journal of Brand Strategy και είναι συγγραφέας του πολυαναμενόμενου βιβλίου “The Guiding Purpose Strategy: The code to navigating for brand growth”, το οποίο θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2017. Είναι συνέταιρος στην Brand Affairs, consultancy company, καθώς και associate στην TomorrowToday Global, think-tank επικεντρωμένο στην έρευνα κι εξερεύνηση του μέλλοντος. Η καρδιά του χτυπά ελβετικά, ενώ διαθέτει πτυχίο “Marketing & Brand Management” από το University of California in Berkeley (USA) και ΜΒΑ από το University of Oxford (UK).
 
O καταξιωμένος thought leader, Markus Kramer, συμβουλεύει επιχειρησιακές ομάδες, στελέχη κι ολόκληρα συμβούλια, όπως επίσης private equity και growth funds, για λογαριασμό των οποίων εφαρμόζει στρατηγική τοποθέτηση (positioning) και Brand Management. Το παγκόσμιο πελατολόγιο του περιλαμβάνει: Google, Aston Martin, Harley-Davidson, Ferrari, Nissan, Mazda, Honda, Starbucks, Vertu (πολυτελή κινητά τηλέφωνα), Chiquita, Unigestion (asset management), Investec (investment bank), Schindler και επιχειρήσεις FinTech.

Σε ποιους απευθύνεται 
Το Συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της Οικονομίας. Πιο συγκεκριμένα, απευθύνεται προς: διευθυντές Μάρκετινγκ, brand managers, επαγγελματίες P.R. & Επικοινωνίας, διευθυντές τμημάτων HR & Πωλήσεων, γενικούς & εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες σύμβουλους, επαγγελματίες από κάθε κλάδο του Μάρκετινγκ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ 

Για να δηλώσετε συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ

Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ. Με τη στήριξη του προγράμματος “Breaking the Mould: Promoting Gender Equality in Cyprus”. Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, ΙΝ Βusiness, Gold και ΡΕΠΟΡΤΕΡ Online. 

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com 

Δειτε Επισης

Δύο γενιές, ένα όραμα: Η οικογένεια Καραμοντάνη στο INSPIRE 2025
Ο δημοφιλής ηθοποιός Owen Wilson το νέο πρόσωπο της Wolt+
Παν. Νεάπολις Πάφος: Συμμετοχή στην πρώτη Διαπανεπιστημιακή Επιτροπή Ισότητας των Κυπριακών Πανεπιστημίων
Έκθεση Βιωσιμότητας 2024 της Philip Morris International-Πρόοδος στο όραμά της για έναν κόσμο χωρίς καπνό τσιγάρου
AskWire: Κυπριακή διάκριση στον 15ο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας
Πενήντα χρόνια American College-Τιμή στους φοιτητές και το μέλλον της εκπαίδευσης
UW Group: Γιόρτασε 25 χρόνια παγκόσμιας ναυτιλιακής επιτυχίας
Παν. Νεάπολις Πάφος: Αναγνώριση, εξωστρέφεια και στρατηγική ανάπτυξης στην 16η τελετή αποφοίτησης
ΙδΕΚ: Βολιδοσκόπηση αγοράς για νέο πρόγραμμα AI WAVE
Bird Aviation: Πολυετής συμφωνία βαριάς συντήρησης με κορυφαία ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία