Πτώση πωλήσεων για την εταιρεία της Barbie
18:40 - 21 Απριλίου 2017
Βουτιά 15% εμφάνισαν οι πωλήσεις της κατασκευάστριας παιχνιδιών Mattel κατά το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι λιανικοί πωλητές καθυστέρησαν την αγορά καινούριων Barbies και άλλων προϊόντων της εταιρίας, καθώς υπήρχαν προϊόντα που έμειναν απούλητα τις γιορτές.
Παράλληλα, η εταιρεία εμφάνισε ζημιές ύψους 113,2 εκατ. δολαρίων ή 32 cents ανά μετοχή. Αναλυτές του Reuters ανέμεναν ζημιές 17 σεντς ανά μετοχή.
Οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 15% σε 735,6 εκατ. δολάρια, έναντι προσδοκιών της Wall Street για 801 εκατ., ενώ στη Βόρεια Αμερική υποχώρησαν κατά 23%.
Εναν χρόνο πριν η Mattel είχε ζημιές 13 σεντς ανά μετοχή και κέρδη 869,4 εκατ. δολ.
Οι μετοχές της εταιρείας, οι οποίες έχουν χάσει 8,5% μέχρι στιγμής φέτος, υποχώρησαν ακόμη 5,3% εχθές το βράδυ μετά την ανακοίνωση.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της CEO, Μαργκό Γεωργιάδη, «τα αποτελέσματα α' τριμήνου ήταν κατώτερα των προσδοκιών μας λόγω των αποθεμάτων που έμειναν μετά τις γιορτές. Παραμένουμε ωστόσο αισιόδοξοι λόγω των ισχυρών επιδόσεων στο λιανικό εμπόριο σε ό,τι αφορά τις μεγάλες μας μπράντες, όπως Barbie, Hot Wheels και FisherPrice, καθώς και λόγω του σταθερού μομέντουμ σε γοργά αναπτυσσόμενες αγορές όπως της Κίνας».
Η βουτιά παρουσιάζεται κυρίως στη βόρεια Αμερική και σε λίγες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ η Mattel έχει σε μεγάλο βαθμό επιλύσει το πρόβλημα με τα αποθέματα, υποστήριξε η επικεφαλής.
Η εταιρεία διατηρεί την πληρωμή μερίσματος για το δεύτερο τρίμηνο, κάτι για το οποίο οι επενδυτές είχαν αρχίσει να ανησυχούν. Η κα. Γεωργιάδη ανέφερε πως η Mattel είναι αφοσιωμένη στη διατήρηση του μερίσματος, αν και το συμβούλιο θα το επαναξιολογεί αυτό σε τακτά διαστήματα.
Σημειώνεται πως η μετοχή της Μattel είχε σημειώσει πτώση άνω του 23% την περασμένη χρονιά.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr