Είδη Gucci μ’ ένα κλικ
09:59 - 13 Απριλίου 2017
Χάρη στη συνεργασία με την εταιρεία Farfetch, η οποία δραστηριοποιείται στην τεχνολογία μόδας και έχει έδρα το Λονδίνο, οι πελάτες σε διάφορες χώρες μπορούν να έχουν στην πόρτα τους ένα μοντέλο ή ένα accesory της Gucci σε διάστημα 90 λεπτών.
Η Farfetch ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Gucci, υποστηρίζοντας ότι έχει δημιουργήσει το «Μαγαζί του Μέλλοντος», καθώς μέσω apps της τεχνολογικής εταιρείας αλλά και μέσω της ιστοσελίδες της, οι καταναλωτές θα μπορούν να επιλέξουν προϊόντα Gucci και να τα έχουν γρήγορα στις ντουλάπες τους σε Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Ντουμπάι, Λος Άντζελες, Μαδρίτη, Μαϊάμι, Μιλάνο, Παρίσι, Σάο Πάολο και Τόκιο.
Η συνεργασία της Gucci με τη Farfetch καταφθάνει σε μία στιγμή που ανάβει ο online ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών πώλησης πολυτελών ειδών. Άλλωστε, σε ανάλογη κίνηση έχει προχωρήσει και η ανταγωνίστρια LVMH.
«Οι όμιλοι λιανικών πωλήσεων χρειάζονται έναν τρόπο για να συγκεντρώνουν πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες τους, όταν αυτή «γυρίζουν online» στα καταστήματά τους», τονίζει ο Jose Neves, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Farfetch.
Η εταιρεία δημιουργήθηκε το 2008, ως μία online πλατφόρμα για μπουτίκ που πωλούν είδη πολυτελείας, ενώ τον προηγούμενο μήνα δημιούργησε μία ειδική πλατφόρμα αγορών για τα περίφημα παπούτσια του Manolo Blahnik.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr