Coca-Cola με Στέβια και στην Κύπρο

Η Coca-Cola παρουσιάζει στην Κύπρο τη νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια , που έρχεται να προστεθεί στις τρεις επιλογές που ήδη απολαμβάνουν οι Κύπριοι καταναλωτές: την Coca-Cola Αυθεντική Γεύση, την Coca-Cola Μηδέν Ζάχαρη, Μηδέν Θερμίδες, και την Coca-Cola Light. Η νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια έχει τη γνωστή και αγαπημένη γεύση που περίμενει κανείς από την Coca-Cola.

Το νέο προϊόν, το οποίο παρουσιάζεται παγκοσμίως πρώτη φορά σε Ελλάδα και Κύπρο, αποτελεί το πιο πρόσφατο παράδειγμα της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας,  “Our Way Forward”, η οποία αποτελεί το όραμα της Coca-Cola για το μέλλον. Μια στρατηγική που έχει ως κεντρικό μέλημά της τη μείωση της ζάχαρης και περισσότερες επιλογές, πάντα με υπέροχη γεύση.

Η Coca-Cola στην Κύπρο, είναι από τους πρωτοπόρους αυτής της νέας παγκόσμιας στρατηγικής, καθώς:
•    Ήδη προσφέρει στην Κύπρο 3 διαφορετικές επιλογές Coca-Cola και επιλογές με λίγες ή καθόλου θερμίδες για όλα τα βασικά αναψυκτικά της, όπως η Fanta και η Sprite.
•    Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει μειώσει κατά 26% τις θερμίδες στο σύνολο των αναψυκτικών της κατά μέσο όρο. 
•    Το 2017, ενισχύει την προόωθηση προϊόντων Coca-Cola χωρίς ζάχαρη, ώστε να τα γνωρίσουν ακόμη περισσότεροι καταναλωτές.

Ο Χριστόδουλος Χριστοδουλάκης, Διευθυντής Χώρας της Αφοί Λανίτης, ανέφερε: «Καλωσορίζουμε το τέταρτο μέλος της οικογένειας της Coca-Cola στην Κύπρο, την Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια. Η ενίσχυση των αναψυκτικών light με την προσθήκη της νέας Coca-Cola αποτελεί το πιο πρόσφατο παράδειγμα της νέας μας στρατηγικής που στοχεύει στο να προσφέρει περισσότερα προϊόντα χωρίς θερμίδες, ικανοποιώντας την επιθυμία που έχουμε οι περισσότεροι να περιορίζουμε τη ζάχαρη που καταναλώνουμε, χωρίς να θυσιάζουμε την υπέροχη γεύση».  

Το νέο προϊόν εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική marketing “One Brand”, η οποία ενσωματώνει για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας όλα τα προϊόντα Coca-Cola κάτω από μία ενιαία μάρκα. Έτσι, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει την Coca-Cola που ταιριάζει με τον δικό του τρόπο ζωής και τις δικές του προτιμήσεις, με ή χωρίς θερμίδες, με ή χωρίς καφεΐνη, αλλά πάντα με την υπέροχη γεύση που έχει αγαπήσει.

Η διάθεση της νέας Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και γλυκαντικό από το φυτό Στέβια στα ράφια καταστημάτων λιανικού εμπορίου ξεκίνησε σταδιακά από την Δευτέρα 10 Απριλίου.

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα