Coca-Cola με Στέβια και στην Κύπρο

Η Coca-Cola παρουσιάζει στην Κύπρο τη νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια , που έρχεται να προστεθεί στις τρεις επιλογές που ήδη απολαμβάνουν οι Κύπριοι καταναλωτές: την Coca-Cola Αυθεντική Γεύση, την Coca-Cola Μηδέν Ζάχαρη, Μηδέν Θερμίδες, και την Coca-Cola Light. Η νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια έχει τη γνωστή και αγαπημένη γεύση που περίμενει κανείς από την Coca-Cola.

Το νέο προϊόν, το οποίο παρουσιάζεται παγκοσμίως πρώτη φορά σε Ελλάδα και Κύπρο, αποτελεί το πιο πρόσφατο παράδειγμα της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας,  “Our Way Forward”, η οποία αποτελεί το όραμα της Coca-Cola για το μέλλον. Μια στρατηγική που έχει ως κεντρικό μέλημά της τη μείωση της ζάχαρης και περισσότερες επιλογές, πάντα με υπέροχη γεύση.

Η Coca-Cola στην Κύπρο, είναι από τους πρωτοπόρους αυτής της νέας παγκόσμιας στρατηγικής, καθώς:
•    Ήδη προσφέρει στην Κύπρο 3 διαφορετικές επιλογές Coca-Cola και επιλογές με λίγες ή καθόλου θερμίδες για όλα τα βασικά αναψυκτικά της, όπως η Fanta και η Sprite.
•    Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει μειώσει κατά 26% τις θερμίδες στο σύνολο των αναψυκτικών της κατά μέσο όρο. 
•    Το 2017, ενισχύει την προόωθηση προϊόντων Coca-Cola χωρίς ζάχαρη, ώστε να τα γνωρίσουν ακόμη περισσότεροι καταναλωτές.

Ο Χριστόδουλος Χριστοδουλάκης, Διευθυντής Χώρας της Αφοί Λανίτης, ανέφερε: «Καλωσορίζουμε το τέταρτο μέλος της οικογένειας της Coca-Cola στην Κύπρο, την Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια. Η ενίσχυση των αναψυκτικών light με την προσθήκη της νέας Coca-Cola αποτελεί το πιο πρόσφατο παράδειγμα της νέας μας στρατηγικής που στοχεύει στο να προσφέρει περισσότερα προϊόντα χωρίς θερμίδες, ικανοποιώντας την επιθυμία που έχουμε οι περισσότεροι να περιορίζουμε τη ζάχαρη που καταναλώνουμε, χωρίς να θυσιάζουμε την υπέροχη γεύση».  

Το νέο προϊόν εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική marketing “One Brand”, η οποία ενσωματώνει για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας όλα τα προϊόντα Coca-Cola κάτω από μία ενιαία μάρκα. Έτσι, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει την Coca-Cola που ταιριάζει με τον δικό του τρόπο ζωής και τις δικές του προτιμήσεις, με ή χωρίς θερμίδες, με ή χωρίς καφεΐνη, αλλά πάντα με την υπέροχη γεύση που έχει αγαπήσει.

Η διάθεση της νέας Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και γλυκαντικό από το φυτό Στέβια στα ράφια καταστημάτων λιανικού εμπορίου ξεκίνησε σταδιακά από την Δευτέρα 10 Απριλίου.

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις