Powered by

Θραύση στους millennials κάνει το ροζ

Το ροζ είναι πλέον παντού. Σε γυναίκες, άνδρες, στελέχη επιχειρήσεων, το χρώμα, γνωστό και ως millennial pink, έχει επανέλθει για τα καλά και κάνει θραύση στους λεγόμενους millennials (όσους έχουν γεννηθεί μετά το 1980).

«Το ροζ είναι αυτό που ξεπουλάει περισσότερο απ' όλα φέτος στην Thomas Mason» λέει ο Τιμ Νέκεμπρεκ, brand manager της βρετανικής εταιρείας η οποία είναι περισσότερο γνωστή για τα πουκάμισά της.

Και δεν είναι μόνο η Thomas Mason. Εταιρείες ένδυσης όπως η Eton, η Brook Brothers και Isaia έχουν γίνει... ροζ, και μάλιστα το προτείνουν όχι μόνο για casual εμφανίσεις αλλά και για πιο... business συναντήσεις, όπως συνεντεύξεις και επαγγελματικές συναντήσεις.

«Μπορεί να χρειάζεται λίγο θάρρος για να το φορέσει κανείς, αλλά μπορούμε πλέον να πούμε με σιγουριά ότι το ροζ δεν είναι πλέον ταμπού» σχολιάζει το Bloomberg.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

 

Δειτε Επισης

Πέτερ Ντίλοφ: Ισχυρό θεμέλιο για οικονομική σταθερότητα η ένταξη της Βουλγαρίας στην ευρωζώνη
Ανοίγει την στρόφιγγα και μοιράζει περισσότερες από δύο τρις στερλίνες στα Υπουργεία η Ρέιτσελ Ριβς
Οι αγορές χρυσού των Κεντρικών Τραπεζών τον Απρίλιο-Επιβράδυνση για δεύτερο συνεχόμενο μήνα
Αναθεωρήθηκε ανοδικά η αύξηση του ΑΕΠ της Ευρωζώνης-Στο 0,6% το πρώτο τρίμηνο
Υπό πίεση οι τιμές ακινήτων στη Βρετανία-Πτώση 0,4% τον Μάιο
Μειώθηκαν βιομηχανική παραγωγή και εξαγωγές στη Γερμανία τον Απρίλιο
Morgan Stanley: Πώς μια ήπια ύφεση θα εντείνει τη δυναμική της αμερικανικής αγοράς
Θετικός σε πιθανή εμπορική συμφωνία με Ε.Ε. ο Τραμπ-«Ελπίζουμε να επιτευχθεί, αλλιώς θα επιβληθούν δασμοί»
Αύξηση στις γερμανικές εργοστασιακές παραγγελίες παρά τους δασμούς Τραμπ τον Απρίλιο
Διατηρεί τα κέρδη ο χρυσός-Με το βλέμμα στη Fed οι traders