Powered by

Θραύση στους millennials κάνει το ροζ

Το ροζ είναι πλέον παντού. Σε γυναίκες, άνδρες, στελέχη επιχειρήσεων, το χρώμα, γνωστό και ως millennial pink, έχει επανέλθει για τα καλά και κάνει θραύση στους λεγόμενους millennials (όσους έχουν γεννηθεί μετά το 1980).

«Το ροζ είναι αυτό που ξεπουλάει περισσότερο απ' όλα φέτος στην Thomas Mason» λέει ο Τιμ Νέκεμπρεκ, brand manager της βρετανικής εταιρείας η οποία είναι περισσότερο γνωστή για τα πουκάμισά της.

Και δεν είναι μόνο η Thomas Mason. Εταιρείες ένδυσης όπως η Eton, η Brook Brothers και Isaia έχουν γίνει... ροζ, και μάλιστα το προτείνουν όχι μόνο για casual εμφανίσεις αλλά και για πιο... business συναντήσεις, όπως συνεντεύξεις και επαγγελματικές συναντήσεις.

«Μπορεί να χρειάζεται λίγο θάρρος για να το φορέσει κανείς, αλλά μπορούμε πλέον να πούμε με σιγουριά ότι το ροζ δεν είναι πλέον ταμπού» σχολιάζει το Bloomberg.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

 

Δειτε Επισης

UBS: Η επενδυτική στρατηγική για τις αγορές το δεύτερο εξάμηνο
Τηλεφωνική επικοινωνία Φον ντερ Λάιεν-Τραμπ για δασμούς… «Θέλουμε μία win-win συμφωνία»
Κάμψη στις λιανικές πωλήσεις στην Ευρωζώνη τον Μάιο-Ανοδική πορεία σε ετήσια βάση
Γερμανία: Ανακάμπτει η βιομηχανία-Αγώνας δρόμου για τους δασμούς Τραμπ
Σουηδία: Η επιτάχυνση του πληθωρισμού επηρεάζει τη μείωση επιτοκίων τον Αύγουστο
Απώλειες για τον χρυσό με το βλέμμα σε δασμούς και δολάριο-Στα 3.306 δολάρια η ουγγιά
Εμπορικά αντίποινα Κίνας κατά Ε.Ε.-Στο στόχαστρο οι προμήθειες ιατρικού εξοπλισμού
Δασμοί Τραμπ: Αντίστροφη μέτρηση για την προθεσμία της 9ης Ιουλίου-Τα σενάρια για τις κρίσιμες 72 ώρες
Αυξάνουν περαιτέρω την παραγωγή πετρελαίου οι χώρες-μέλη της συμμαχίας του ΟΠΕΚ
Πεπεισμένος για εμπορικές συμφωνίες πολύ γρήγορα ο Σκοτ Μπέσεντ-Σε τι συνίσταται η αμερικανική στρατηγική