Powered by

Θραύση στους millennials κάνει το ροζ

Το ροζ είναι πλέον παντού. Σε γυναίκες, άνδρες, στελέχη επιχειρήσεων, το χρώμα, γνωστό και ως millennial pink, έχει επανέλθει για τα καλά και κάνει θραύση στους λεγόμενους millennials (όσους έχουν γεννηθεί μετά το 1980).

«Το ροζ είναι αυτό που ξεπουλάει περισσότερο απ' όλα φέτος στην Thomas Mason» λέει ο Τιμ Νέκεμπρεκ, brand manager της βρετανικής εταιρείας η οποία είναι περισσότερο γνωστή για τα πουκάμισά της.

Και δεν είναι μόνο η Thomas Mason. Εταιρείες ένδυσης όπως η Eton, η Brook Brothers και Isaia έχουν γίνει... ροζ, και μάλιστα το προτείνουν όχι μόνο για casual εμφανίσεις αλλά και για πιο... business συναντήσεις, όπως συνεντεύξεις και επαγγελματικές συναντήσεις.

«Μπορεί να χρειάζεται λίγο θάρρος για να το φορέσει κανείς, αλλά μπορούμε πλέον να πούμε με σιγουριά ότι το ροζ δεν είναι πλέον ταμπού» σχολιάζει το Bloomberg.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

 

Δειτε Επισης

Βέλγιο: Παραλύουν τα αεροδρόμια, ακυρώνονται οι πτήσεις
Ηνωμένο Βασίλειο: Σε χαμηλό δύο ετών η αύξηση των μισθών
Γερμανία: Οικονομικές προβλέψεις-«καμπανάκι» από κορυφαία οικονομικά ινστιτούτα
Αυτή είναι η πλουσιότερη γυναίκα στον κόσμο-Πόσα χρήματα έχει
Scope: Βελτιώνονται οι μακροπρόθεσμες πιστωτικές προοπτικές της Τουρκίας-Τι προειδοποιεί ο γερμανικός οίκος
Το κόστος δανεισμού της Γαλλίας ξεπέρασε της Ισπανίας για πρώτη φορά από το 2006
Σε υψηλό 12 ετών το ασήμι-Νέο ιστορικό ρεκόρ για χρυσό
Κυρώσεις στον Ρώσο Σεργκέι Σεργκέγιεβιτς Ιβανόφ και στην εταιρεία κρυπτονομισμάτων Cryptex από ΗΠΑ
Καμπανάκι από ING-Κολλημένη σε στασιμότητα η γερμανική οικονομία
Το Κογκρέσο απέτρεψε προεκλογικό «shutdown» στις ΗΠΑ