Powered by

Με επίκεντρο τον άνθρωπο η νέα καμπάνια των McDonald’s

Μια τηλεοπτική, ραδιοφωνική και διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια, με επίκεντρο τον άνθρωπο στην οποία η εταιρεία ανακοινώνει νέες θέσεις εργασίας. Πρωταγωνιστές οι ίδιοι οι υπάλληλοι των McDonald’s oι οποίοι μοιράζονται την εργασιακή τους εμπειρία με το ευρύ κοινό και παρακινούν τον κόσμο να ενταχθεί στην ομάδα τους. 

Τα ΜcDonald’s που διανύουν μια χρονιά ορόσημο, καθώς γιορτάζουν τα είκοσι χρόνια επιτυχημένης επιχειρηματικής παρουσίας στην Κύπρο, αφιερώνουν την νέα τους καμπάνια στους δικούς τους ανθρώπους, οι οποίοι αποτελούν απαραίτητο συστατικό για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης.

Προτεραιότητα των McDonald’s είναι ο άνθρωπος, γι’ αυτό και η εσωτερική επικοινωνιακή τους πολιτική στοχεύει στην βελτίωση συνθηκών εργασίας των εργαζομένων. Η εταιρεία, πιστεύει στους υπαλλήλους της, τους επιβραβεύει και τους βοηθά εμπράκτως στην επίτευξη των στόχων τους, δίνοντας σε όλους ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης μέσα στον οργανισμό ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου, καταγωγής και ακαδημαϊκού επιπέδου.

Η προσφορά, η κοινωνική ευθύνη και ευσυνειδησία αποτελούν αδιαπραγμάτευτες αρχές σε διεθνές επίπεδο για την εταιρεία και είναι άμεσα και άρρηκτα συνδεδεμένες με τις δράσεις της. Η απασχόληση ατόμων από ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού και η ομαλή τους ένταξη και ενσωμάτωση στο κοινωνικό σύνολο εντάσσεται στις κοινωνικές πρωτοβουλίες των McDonald’s καθώς επίσης και η δημιουργία ενός δίκαιου, ασφαλούς, δημιουργικού και φιλικού εργασιακού περιβάλλοντος.

Δειτε Επισης

Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας