Powered by

Γερμανικές επιχειρήσεις κατακτούν διαδικτυακά την Κίνα

Η κινεζική αγορά γίνεται ολοένα και πιο ελκυστική. Πολλές γερμανικές επιχειρήσεις ωστόσο προτιμούν αντί να ανοίγουν υποκαταστήματα στην ασιατική χώρα, να πωλούν μέσω διαδικτύου. Και οι πωλήσεις τους είναι ανοδικές.

To Aldi, το μεγαλύτερο Discount σουπερμάρκετ στη Γερμανία τολμάει ένα άνοιγμα στην Κίνα. Καταρχάς όχι με υποκαταστήματα στη χώρα, αλλά διαδικτυακά. Από την άνοιξη του 2017 Κινέζοι πελάτες θα μπορούν μέσω της γνωστής διαδικτυακής εμπορικής πλατφόρμας Alibaba να αγοράζουν κρασί, σνακ και προϊόντα για πρωινό. «Είμαστε πεπεισμένοι ότι και οι Κινέζοι πελάτες θα έχουν μεγάλο ενδιαφέρον για την ποιότητα των προϊόντων μας και τις χαμηλές τιμές που μπορούμε να τους προσφέρουμε», δήλωσε χθες Πέμπτη ο Κρίστοφ Σβάιγκερ, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

Το Aldi δεν είναι η μοναδική γερμανική επιχείρηση που ενδιαφέρεται για την Κίνα. Πολλές άλλες αλυσίδες έχουν επιδείξει παρόμοιο ενδιαφέρον. Για παράδειγμα, οι αλυσίδες προϊόντων καθημερινής χρήσης dm και Rossmann δραστηριοποιούνται εδώ και καιρό, όπως άλλωστε ο κολοσσός της Metro ή οι Henkel και Beiersdorf.

Τα προϊόντα για μωρά σημειώνουν μεγάλη ζήτηση
Το ενδιαφέρον των Κινέζων είναι μεγάλο για τα γερμανικά προϊόντα, όπως λέει ο Τέρι φον Μπίμπρα, επικεφαλής της διαδικτυακής εμπορικής πλατφόρμας Alibaba στη Γερμανία. Ιδιαίτερη ζήτηση έχουν τα προϊόντα για την περιποίηση μωρών αλλά και γάλα και παιδικές τροφές καθώς και τα προϊόντα καθαρισμού του σπιτιού.

Το dm πουλάει ήδη από τον περασμένο Δεκέμβριο στην Κίνα προϊόντα περιποίησης σώματος της δικής του μάρκας Balea, αλλά και οδοντόπαστες, μη συνταγογραφούμενα φάρμακα καθώς και σκόνη γάλακτος για μωρά.
Και η μεγάλη ανταγωνίστρια εταιρεία Rossmann προσφέρει μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Tmall περίπου 100 προϊόντα, από σαμπουάν μέχρι επίσης γάλα για μωρά.

Η μεγάλη αλυσίδα Metro ξεκίνησε ήδη από το 2015 μια στρατηγική συνεργασία με τις διαδικτυακές πλατφόρμες Alibaba και Tmall. Επίσης η Henkel και η Nivea δραστηριοποιούνται μέσω ίντερνετ στην Κίνα προωθώντας τα προϊόντα τους. Το πόσο σημαντικές είναι οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου φαίνεται από τις πωλήσεις της Henkel τον περασμένο Νοέμβριο. Κατά την λεγόμενη Singles Day, τη σημαντικότερη μέρα για το ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο στην Κίνα, η Henkel πούλησε εντός 24 ωρών πέντε εκατομμύρια προϊόντα.

ΠΗΓΗ: dw.com

Δειτε Επισης

Αναθεωρήθηκε ανοδικά η αύξηση του ΑΕΠ της Ευρωζώνης-Στο 0,6% το πρώτο τρίμηνο
Υπό πίεση οι τιμές ακινήτων στη Βρετανία-Πτώση 0,4% τον Μάιο
Μειώθηκαν βιομηχανική παραγωγή και εξαγωγές στη Γερμανία τον Απρίλιο
Morgan Stanley: Πώς μια ήπια ύφεση θα εντείνει τη δυναμική της αμερικανικής αγοράς
Θετικός σε πιθανή εμπορική συμφωνία με Ε.Ε. ο Τραμπ-«Ελπίζουμε να επιτευχθεί, αλλιώς θα επιβληθούν δασμοί»
Αύξηση στις γερμανικές εργοστασιακές παραγγελίες παρά τους δασμούς Τραμπ τον Απρίλιο
Διατηρεί τα κέρδη ο χρυσός-Με το βλέμμα στη Fed οι traders
Δασμοί Τραμπ: Πιέσεις για τη σύναψη άμεσων εμπορικών συμφωνιών ασκεί η κυβέρνηση των ΗΠΑ
Το νέο σχέδιο Μερτς για τόνωση της γερμανικής οικονομίας… Φοροελαφρύνσεις-μαμούθ ύψους €46 δις
Κομισιόν: Άνοιξε τον δρόμο για ένταξη της Βουλγαρίας στη ζώνη του ευρώ από 1η Ιανουαρίου 2026