Νέα Συνεργασία Υπεραγορών Παπαντωνίου και Pandora Ogilvy & Mather

Η αλυσίδα Υπεραγορών Παπαντωνίου προχώρησε σε συμφωνία συνεργασίας με τη διαφημιστική εταιρεία Pandora Ogilvy & Mather για το σύνολο των διαφημιστικών της αναγκών καθώς και τη δημιουργία της νέας της επικοινωνιακής εικόνας.

Η συνεργασία, προέκυψε έπειτα από διαγωνισμό που διεξήγαγαν οι Υπεραγορές Παπαντωνίου, στον οποίο έλαβαν μέρος διαφημιστικές εταιρείες της Κύπρου και κέρδισε η Pandora Ogilvy & Mather.

Οι Υπεραγορές Παπαντωνίου, δραστηριοποιούνται στην Κυπριακή αγορά από το 1987 και αποτελούν ένα εξαιρετικό παράδειγμα επιτυχίας καθώς προσφέρουν προϊόντα υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές. Οι δυνατοί δεσμοί της εταιρείας με το κοινό της, παραμένουν διαχρονικά το ίδιο δυνατοί, κάτι που η νέα της εικόνα οφείλει να αναδείξει. 

Η Pandora Ogilvy & Mather, μια από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες του τόπου με παρουσία άνω των 30 ετών στον χώρο και μέλος του πολυεθνικού δικτύου Ogilvy & Mather, καλείται πλέον να καλύψει όλο το φάσμα των διαφημιστικών αναγκών των Υπεραγορών Παπαντωνίου. 

Δειτε Επισης

Ανανεώνουμε το σαλόνι μας με καλοκαιρινές πινελιές
Δασμοί Τραμπ: Σε ισχύ η μειωμένη επιβάρυνση 10% για τα βρετανικά αυτοκίνητα-Διατηρείται το 25% για την Ιαπωνία
Ανέκαμψαν οι εγγραφές σαλούν αυτοκινήτων-Τα brands με τις περισσότερες σε καινούργια και μεταχειρισμένα
Πλησιάζουν το 50% οι ανακλήσεις για Takata-«Ανέβασαν ρυθμούς τους τελευταίους δύο μήνες οι αντιπροσωπείες»
Παραδοχή Αλέξη Βαφεάδη... Θα εξαντληθεί πολύ νωρίς το κονδύλι του νέου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση
Αυξημένο το εμπόριο αγροδιατροφικών προϊόντων στην Ε.Ε. το πρώτο τρίμηνο του 2025
Ικανοποίηση Κομισιόν για συμφωνία για απλουστευμένη εξωδικαστική επίλυση διαφορών για καταναλωτές
Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ε.Ε. το πρώτο πεντάμηνο του έτους
Στο 1,6 εκατ. τον Μάιο τα αυγά εκκόλαψης πουλερικών για κρεατοπαραγωγή