powered by

Όλη η ομορφιά σε ένα τετραήμερο Bazaar

Τον θεσμό που ξεκίνησε από τον Απρίλιο του 2013 συνεχίζει ο όμιλος MPM, παρουσιάζοντας το MPM Beauty Bazaar, το οποίο θα πραγματοποιηθεί το τετραήμερο 6-9 Απριλίου.

Η εκδήλωση που γίνεται δύο φορές τον χρόνο και πιο συγκεκριμένα, κάθε πρώτη εβδομάδα Απριλίου και Νοεμβρίου κάθε χρονιάς, δίνει την ευκαιρία για απόκτηση γνωστών προϊόντων σε προσιτές τιμές. 

Μεταξύ άλλων, στο Bazaar θα διατίθενται καλλυντικά, αρώματα, αξεσουάρ τηλεφώνων και tablets, προϊόντα μακιγιάζ, ρολόγια, γυαλιά ηλίου, βαλίτσες για ταξίδια και επιχειρηματίες, προϊόντα φροντίδας σώματος, προϊόντα για μικρά παιδιά, αθλητικά προϊόντα, καθώς και είδη δώρων γενεθλίων και ονομαστικής εορτής.

Ο θεσμός ξεκίνησε μετά το αποκορύφωμα της οικονομικής κρίσης του 2013, καθώς διαπιστώθηκε η ανάγκη στην αγορά για παροχή προϊόντων με πιο προσιτές τιμές στους καταναλωτές, των οποίων η αγοραστική δύναμη είχε μειωθεί.

Η διοργάνωση που θα γίνει στη λεωφόρο Διγενή Ακρίτα, πλησίον των φώτων της Καλλιπόλεως (πρώην Madza showroom), είναι η ένατη στη σειρά. 

Οι διοργανωτές αναμένουν ότι, όπως και τις προηγούμενες φορές, έτσι και φέτος, η ανταπόκριση από τους καταναλωτές θα κινηθεί σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα.
   
Ανάμεσα στις γνωστές μάρκες, οι οποίες θα διατίθενται στο MPM Beauty Bazaar είναι καλλυντικά από Lancôme, YSL, Armani, Biotherm, Kiehl’s, Boss, Cacharel, Helena Rubinstein, Ralph Lauren, Viktor & Rolf, Diesel, L’Oréal Paris, Maybelline New York, Garnier, Vichy, W7, Technic, Spa Pharma, Bodyfarm και Victoria's Secret. 

Στις μάρκες ρολογιών συμπεριλαμβάνονται Swiss Military, DKNY, RoccoBarocco, Max, Viceroy, ενώ θα διατίθενται οι γνωστές ταξιδιωτικές αποσκευές Delsey, καθώς και γυαλιά ηλίου από Emporio Armani, Missoni, GF Ferre, Moschino και Blue Bay.

Δειτε Επισης

Εντάσσεται στη δύναμη της ΟΕΒ ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Θερμοκηπιούχων
Αν. Ορθοδόξου: Οι εργαζόμενοι από τρίτες χώρες και η ανάγκη περαιτέρω απλοποίησης των διαδικασιών απασχόλησης
Α. Μουζουρίδης: Το οικονομικό αποτύπωμα του FIBA EuroBasket και η μοναδική ευκαιρία για τον ξενοδοχειακό τομέα
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Οι ομάδες «Peellastic» και «MedschoolPal» εκπροσωπούν την Κύπρο στο φεστιβάλ νεανικής επιχειρηματικότητας GEN-E 2025
Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την κατασκευή κεντρικού σταθμού λεωφορείων Λάρνακας-Στα €7 εκατ. η αξία
Διευκρινήσεις Αρχής Λιμένων Κύπρου για την πυρκαγιά σε ιστιοφόρο σκάφος στην Μαρίνα Λάρνακας
Κινήθηκε σε ανοδική πορεία η βιομηχανική παραγωγή...Αυξημένη κατά 3,8% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου
Υιοθετήθηκαν 95 πλοία εταιρειών-μελών του ΚΝΕ από ισάριθμες τάξεις δημοτικών σχολείων σε όλη την Κύπρο