CYPRUSFISIKA: Οι αγγελιαφόροι της φύσης

Στο ορεινό χωριό Γούρρι, σε ένα εργαστήρι παραγωγής  χειροποίητων φυσικών καλλυντικών προϊόντων, μπορεί κάποιος να βρει τους αγγελιαφόρους της φύσης. 

Κανέλα, δυόσμος, λεβάντα, δεντρολίβανο, σπόροι παπαρούνας, λάδι καρύδας, χαμομήλι, άλλα βότανα, φυτά και άργιλοι συνθέτουν πανέμορφα χρώματα και έντονες μυρωδιές στις δημιουργίες του Cyprusfisika.

Ο Αυγουστίνος Αυγουστίνου, η Χρυστάλλα και τα παιδιά τους, Κωνσταντίνος και Γιώργος, φτιάχνουν μια μεγάλη γκάμα από χειροποίητα σαπούνια για το σώμα, το πρόσωπο και τα μαλλιά, σ’ ένα εργαστήρι παραγωγής  φυσικών καλλυντικών, εγκεκριμένο από τις Φαρμακευτικές Υπηρεσίες του κράτους.

Τα σαπούνια διατίθενται σε μορφή σκληρής μπάρας και υγροσάπουνου και έχουν την επωνυμία: Φύσει Κυπριακόν. Βασικό τους προϊόν είναι, όμως, και οι κηραλοιφές για εξειδικευμένη φροντίδα προσώπου και σώματος, καθώς και άλλα συναφή είδη, όπως lip balms, άλατα μπάνιου και ποδόλουτρου, μάσκες και απολεπιστικά για πρόσωπο και σώμα, όλα κάτω από τη γενική επωνυμία: Cyprusfisika.

Το εργαστήρι Cyprusfisika ξεκίνησε πριν από οχτώ, περίπου, χρόνια και από την αφετηρία του μέχρι σήμερα στόχος του ήταν και παραμένει η δημιουργία αποκλειστικά φυσικών προϊόντων, για ένα κοινό που αναζητεί ποιότητα και είδη φιλικά προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Για τα σαπούνια χρησιμοποιείται ένα μεγάλο ποσοστό κυπριακού παρθένου ελαιολάδου, λάδι καρύδας, κερί μέλισσας, βότανα που καλλιεργούν οι ίδιοι ή που περισυλλέγουν με σεβασμό από τη φύση και 100% φυσικά αιθέρια έλαια. Τα χρώματα προέρχονται από αργίλους, βότανα, ενεργό άνθρακα, χαρουπάλευρο, ενώ βότανα, μελισσοκέρι και αιθέρια έλαια αποτελούν τα συστατικά των κηραλοιφών.

Έμπνευσή της ομάδας του Cyprusfisika είναι η φύση και όλα όσα προσφέρει στον άνθρωπο. «Ο πλούτος της κυπριακής φύσης, η δύναμη και οι προτάσεις της είναι οι σταθερές αξίες που μας εμπνέουν και μεγαλώνουν το μεράκι μας για δημιουργία», αναφέρει ο Αυγουστίνος, προσθέτοντας ότι «η φύση διαθέτει απλοχεριά, αλλά και τα δικά της κωδικοποιημένα μυστικά. Η αναζήτησή τους είναι ταξίδι ατέλειωτο και συνάμα γοητευτικό». 

Τα μελλοντικά σχέδια και βήματά της οικοτεχνίας είναι μελετημένα και σταθερά: «Για να εξακολουθήσουμε να ακούμε εξαιρετικά θετικά σχόλια, χρειάζεται συνεχώς να είμαστε προσηλωμένοι στους στόχους μας. Να φτιάχνουμε  μικρές και ελεγχόμενες παρτίδες, πράγμα που θα δημιουργήσει περισσότερες προοπτικές τόσο στην τοπική αγορά όσο και στο εξωτερικό».

Δειτε Επισης

Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Υπευθυνότητα και συμμόρφωση: Ο ρόλος των καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης στην προστασία των ανήλικων καταναλωτών
Πέντε συγκεκριμένες εισηγήσεις από ΣΕΜΗΟ για ουσιαστική και αποτελεσματική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
Το νέο κατάστημα Starbucks στην Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του-Έμφαση στην αισθητική και στη συνολική εμπειρία (photos)
Ένα «e-kalathi» στη μέγγενη της αγοράς που απογοήτευσε λιανέμπορους και καταναλωτές
Σώτος Τρικωμίτης: Μπάχαλο με τις χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση, εξαντλήθηκαν σε μερικά δευτερόλεπτα
Το μεγαλύτερο deal της REMU, ο στόχος που ξεπέρασε και η επένδυση μαμούθ που ετοιμάζει η Columbia στο Secret Valley
Περισσότερα από 80 έργα κόστους άνω του €1 δις για την πόλη και επαρχία Λευκωσίας-Οι ανακοινώσεις Χριστοδουλίδη