Forever 21: Κάνει πρεμιέρα και στην Αθήνα
08:20 - 27 Μαρτίου 2017
Η Forever 21 εγκαινιάζει το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 30 Μαρτίου στο κατάστημα της Forever 21 στην Ερμού 46. Το νεανικό brand με πάνω από 800 καταστήματα σε όλο τον κόσμο έρχεται και στην Ελλάδα.
Υπενθυμίζεται πως η εταιρία Tener Management Europe έχει αναλάβει την ευθύνη ανάπτυξης της αλυσίδας τόσο για την Ελλάδα όσο και για οκτώ ευρωπαϊκές αγορές. Η ελληνικών συμφερόντων εταιρία και master franchisee της αμερικανικής πολυεθνικής αλυσίδας ένδυσης θα επιδιώξει ταχεία ανάπτυξη.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Tener Αλέξανδρο Δούκα, η συνεργασία των δύο πλευρών -η οποία αφορά στην ανάπτυξη της φίρμας σε 12 ευρωπαϊκές αγορές- μέσα στο 2016 απέδωσε τη δημιουργία 7 καταστημάτων σε 6 χώρες.
Συγκεκριμένα, το 2016, η εταιρία εγκαινίασε καταστήματα σε Βουλγαρία (Σόφια), Ρουμανία (Βουκουρέστι), Σλοβακία (Μπρατισλάβα), Πολωνία (Λοτζ και Πόζναν), Τσεχία (Πράγα) και Πορτογαλία (Λισαβόνα). Επιπλέον, ανέλαβε την εκμετάλλευση και τη διαχείριση δύο καταστημάτων που ήδη βρίσκονταν σε λειτουργία, στη Μαδρίτη και τη Βαρκελώνη.
Εντός του 2017, στόχος της Tener είναι το δίκτυο των καταστημάτων να περιλαμβάνει 20 καταστήματα σε 12 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Σημειώνεται ότι η ελληνική παρουσία της φίρμας θα υποστηριχθεί από τοπική θυγατρική, η οποία θα αναλάβει και τη μελλοντική της ανάπτυξη στη χώρα. Το πλάνο επέκτασής της εξαρτάται εν πολλοίς από την εξεύρεση κατάλληλων ακινήτων, καθώς κατά τον κ. Δούκα, «η προσβασιμότητα στο καταναλωτικό κοινό αποτελεί βασικό κριτήριο».
Η Tener, που αν και ελληνικών συμφερόντων εδρεύει στη Βουλγαρία, έχει θέσει το στοίχημα ανάπτυξης της αμερικανικής αλυσίδας ένδυσης Forever 21 σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Ελβετία, Ιταλία, Ισπανία, Κύπρο, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία και Τσεχία, φιλοδοξώντας να δημιουργήσει «ρήγμα» σε μια αγορά που κυριαρχείται από την παρουσία των μεγάλων Ευρωπαίων λιανεμπόρων της ένδυσης, όπως οι όμιλοι Inditex και H&M.
Η Forever 21 είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο της ένδυσης η οποία, στα τριάντα χρόνια της πορείας της, δεν έχασε τον οικογενειακό της χαρακτήρα. Για το 2017 έχει στόχο να πραγματοποιήσει πωλήσεις ύψους 8 δισ. δολαρίων και να ανοίξει 600 καταστήματα σε όλο τον κόσμο σε ορίζοντα τριετίας.
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com