Powered by

Η Adidas σταματά την τηλεοπτική διαφήμιση

Την πλάτη της στην τηλεοπτική διαφήμιση γυρίζει η Adidas, επενδύοντας πλέον εξ ολοκλήρου στο digital. Όπως δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC ο Chief Executive της εταιρείας, Kasper Rorsted, η Adidas αποφάσισε να διακόψει τις τηλεοπτικές της διαφημίσεις και να εστιάσει στην online διαφήμιση και το ηλεκτρονικό εμπόριο, στοχεύοντας ανοιχτά τους νεαρούς καταναλωτές, οι οποίοι αποτελούν σημαντικό κομμάτι της αγοράς αθλητικών ειδών.

«Είναι ξεκάθαρο ότι τα συγκεκριμένα κοινά είναι πιο εύκολο να τα προσεγγίσεις μέσω κινητών συσκευών, κάτι που δεν συμβαίνει πλέον με την τηλεόραση», τόνισε ο Rorsted, προσθέτοντας ότι  στόχος του κολοσσού αθλητικών ειδών είναι ο τετραπλασιασμός των εσόδων από τις πωλήσεις μέχρι το 2020.  Πιο αναλυτικά, η εταιρεία μέχρι τότε στοχεύει να ανεβάσει τα έσοδα της από το ηλεκτρονικό εμπόριο στα 4 δις δολάρια από το 1 δις, στο οποίο βρίσκεται σήμερα. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι Rorsted είναι ένθερμος υποστηρικτής της on-line διαφήμισης και του διαδικτυακού εμπορίου, κάτι που έχει διαφανεί και από την επαγγελματική του πορεία σε άλλες εταιρείες.

Δειτε Επισης

Αναθεωρήθηκε ανοδικά η αύξηση του ΑΕΠ της Ευρωζώνης-Στο 0,6% το πρώτο τρίμηνο
Υπό πίεση οι τιμές ακινήτων στη Βρετανία-Πτώση 0,4% τον Μάιο
Μειώθηκαν βιομηχανική παραγωγή και εξαγωγές στη Γερμανία τον Απρίλιο
Morgan Stanley: Πώς μια ήπια ύφεση θα εντείνει τη δυναμική της αμερικανικής αγοράς
Θετικός σε πιθανή εμπορική συμφωνία με Ε.Ε. ο Τραμπ-«Ελπίζουμε να επιτευχθεί, αλλιώς θα επιβληθούν δασμοί»
Αύξηση στις γερμανικές εργοστασιακές παραγγελίες παρά τους δασμούς Τραμπ τον Απρίλιο
Διατηρεί τα κέρδη ο χρυσός-Με το βλέμμα στη Fed οι traders
Δασμοί Τραμπ: Πιέσεις για τη σύναψη άμεσων εμπορικών συμφωνιών ασκεί η κυβέρνηση των ΗΠΑ
Το νέο σχέδιο Μερτς για τόνωση της γερμανικής οικονομίας… Φοροελαφρύνσεις-μαμούθ ύψους €46 δις
Κομισιόν: Άνοιξε τον δρόμο για ένταξη της Βουλγαρίας στη ζώνη του ευρώ από 1η Ιανουαρίου 2026