Powered by

Η Adidas σταματά την τηλεοπτική διαφήμιση

Την πλάτη της στην τηλεοπτική διαφήμιση γυρίζει η Adidas, επενδύοντας πλέον εξ ολοκλήρου στο digital. Όπως δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC ο Chief Executive της εταιρείας, Kasper Rorsted, η Adidas αποφάσισε να διακόψει τις τηλεοπτικές της διαφημίσεις και να εστιάσει στην online διαφήμιση και το ηλεκτρονικό εμπόριο, στοχεύοντας ανοιχτά τους νεαρούς καταναλωτές, οι οποίοι αποτελούν σημαντικό κομμάτι της αγοράς αθλητικών ειδών.

«Είναι ξεκάθαρο ότι τα συγκεκριμένα κοινά είναι πιο εύκολο να τα προσεγγίσεις μέσω κινητών συσκευών, κάτι που δεν συμβαίνει πλέον με την τηλεόραση», τόνισε ο Rorsted, προσθέτοντας ότι  στόχος του κολοσσού αθλητικών ειδών είναι ο τετραπλασιασμός των εσόδων από τις πωλήσεις μέχρι το 2020.  Πιο αναλυτικά, η εταιρεία μέχρι τότε στοχεύει να ανεβάσει τα έσοδα της από το ηλεκτρονικό εμπόριο στα 4 δις δολάρια από το 1 δις, στο οποίο βρίσκεται σήμερα. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι Rorsted είναι ένθερμος υποστηρικτής της on-line διαφήμισης και του διαδικτυακού εμπορίου, κάτι που έχει διαφανεί και από την επαγγελματική του πορεία σε άλλες εταιρείες.

Δειτε Επισης

Παγκόσμιο Συμβούλιο Χρυσού: Ακόμη 20 τόνους χρυσού αγόρασαν τον Μάιο οι Κεντρικές Τράπεζες
Τα γερμανικά εργοστάσια «φρενάρουν» εν μέσω αβεβαιότητας στο εμπόριο με τις ΗΠΑ
Βιλερουά: Η ισχυροποίηση του ευρώ απειλεί τον στόχο της ΕΚΤ για τον πληθωρισμό
ΕΚΤ: Καύσωνας και κλιματική κρίση «καίνε» το ΑΕΠ και ανεβάζουν τον πληθωρισμό
Αρχίζουν οι επιστολές Τραμπ για δασμούς 10%-70%... Θα επιβληθούν τεθούν σε ισχύ τον Αύγουστο
Μπέσεντ: Ανταποδοτικός δασμός 10% για περίπου 100 χώρες πριν την προθεσμία της 9ης Ιουλίου
«Καμπανάκι» από την Oxford Economics-Η Ε.Ε. κινδυνεύει με εμπορική συρρίκνωση
Πέρασε και από το Κογκρέσο το φορολογικό νομοσχέδιο Τραμπ-«Θα κάνει τις ΗΠΑ διαστημόπλοιο»
Lars Klingbeil: Κορυφαία προτεραιότητα η επαναφορά της Γερμανίας σε τροχιά ανάπτυξης
Πάτησε φρένο ο πληθωρισμός στην Τουρκία-Στο 35,1% τον Ιούνιο