Η Adidas σταματά την τηλεοπτική διαφήμιση
10:32 - 23 Μαρτίου 2017
Την πλάτη της στην τηλεοπτική διαφήμιση γυρίζει η Adidas, επενδύοντας πλέον εξ ολοκλήρου στο digital. Όπως δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC ο Chief Executive της εταιρείας, Kasper Rorsted, η Adidas αποφάσισε να διακόψει τις τηλεοπτικές της διαφημίσεις και να εστιάσει στην online διαφήμιση και το ηλεκτρονικό εμπόριο, στοχεύοντας ανοιχτά τους νεαρούς καταναλωτές, οι οποίοι αποτελούν σημαντικό κομμάτι της αγοράς αθλητικών ειδών.
«Είναι ξεκάθαρο ότι τα συγκεκριμένα κοινά είναι πιο εύκολο να τα προσεγγίσεις μέσω κινητών συσκευών, κάτι που δεν συμβαίνει πλέον με την τηλεόραση», τόνισε ο Rorsted, προσθέτοντας ότι στόχος του κολοσσού αθλητικών ειδών είναι ο τετραπλασιασμός των εσόδων από τις πωλήσεις μέχρι το 2020. Πιο αναλυτικά, η εταιρεία μέχρι τότε στοχεύει να ανεβάσει τα έσοδα της από το ηλεκτρονικό εμπόριο στα 4 δις δολάρια από το 1 δις, στο οποίο βρίσκεται σήμερα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι Rorsted είναι ένθερμος υποστηρικτής της on-line διαφήμισης και του διαδικτυακού εμπορίου, κάτι που έχει διαφανεί και από την επαγγελματική του πορεία σε άλλες εταιρείες.