Powered by

Η Adidas σταματά την τηλεοπτική διαφήμιση

Την πλάτη της στην τηλεοπτική διαφήμιση γυρίζει η Adidas, επενδύοντας πλέον εξ ολοκλήρου στο digital. Όπως δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC ο Chief Executive της εταιρείας, Kasper Rorsted, η Adidas αποφάσισε να διακόψει τις τηλεοπτικές της διαφημίσεις και να εστιάσει στην online διαφήμιση και το ηλεκτρονικό εμπόριο, στοχεύοντας ανοιχτά τους νεαρούς καταναλωτές, οι οποίοι αποτελούν σημαντικό κομμάτι της αγοράς αθλητικών ειδών.

«Είναι ξεκάθαρο ότι τα συγκεκριμένα κοινά είναι πιο εύκολο να τα προσεγγίσεις μέσω κινητών συσκευών, κάτι που δεν συμβαίνει πλέον με την τηλεόραση», τόνισε ο Rorsted, προσθέτοντας ότι  στόχος του κολοσσού αθλητικών ειδών είναι ο τετραπλασιασμός των εσόδων από τις πωλήσεις μέχρι το 2020.  Πιο αναλυτικά, η εταιρεία μέχρι τότε στοχεύει να ανεβάσει τα έσοδα της από το ηλεκτρονικό εμπόριο στα 4 δις δολάρια από το 1 δις, στο οποίο βρίσκεται σήμερα. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι Rorsted είναι ένθερμος υποστηρικτής της on-line διαφήμισης και του διαδικτυακού εμπορίου, κάτι που έχει διαφανεί και από την επαγγελματική του πορεία σε άλλες εταιρείες.

Δειτε Επισης

Βέλγιο: Παραλύουν τα αεροδρόμια, ακυρώνονται οι πτήσεις
Ηνωμένο Βασίλειο: Σε χαμηλό δύο ετών η αύξηση των μισθών
Γερμανία: Οικονομικές προβλέψεις-«καμπανάκι» από κορυφαία οικονομικά ινστιτούτα
Αυτή είναι η πλουσιότερη γυναίκα στον κόσμο-Πόσα χρήματα έχει
Scope: Βελτιώνονται οι μακροπρόθεσμες πιστωτικές προοπτικές της Τουρκίας-Τι προειδοποιεί ο γερμανικός οίκος
Το κόστος δανεισμού της Γαλλίας ξεπέρασε της Ισπανίας για πρώτη φορά από το 2006
Σε υψηλό 12 ετών το ασήμι-Νέο ιστορικό ρεκόρ για χρυσό
Κυρώσεις στον Ρώσο Σεργκέι Σεργκέγιεβιτς Ιβανόφ και στην εταιρεία κρυπτονομισμάτων Cryptex από ΗΠΑ
Καμπανάκι από ING-Κολλημένη σε στασιμότητα η γερμανική οικονομία
Το Κογκρέσο απέτρεψε προεκλογικό «shutdown» στις ΗΠΑ