powered by

Matthew Zorpas: Δεν αρκεί μια επιχείρηση να παρουσιάζει το προϊόν της

Οι πελάτες ζητούν προϊόντα μέσα από το twitter και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οπότε μία επιχείρηση πρέπει να έχει δυνατότητα να απαντάει όλα τα ερωτήματα που την αφορούν και να βρίσκουν νέους πιθανούς πελάτες. Αυτή είναι μία από τις συμβουλές τις οποίες έδωσε ο Matthew Zorpas, Founder, thegentlemanblogger.com στους παρευρισκόμενους του 9ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Αναφορικά με ένα σημαντικά μεγάλο καταναλωτικό κοινό τους millennials, ο Matthew Zorpas σημείωσε πως πρέπει η επιχείρηση να βρίσκεται και να κατανοεί όλες τις πλατφόρμες στις οποίες βρίσκονται όπως κινητό, tablet, pc λαμβάνοντας υπόψη την ικανότητας τους να οπτικοποιούν (visualize) τα προϊόντα και να σχεδιάζουν πολύ μπροστά το τι θα κάνουν.

Σημαντική είναι και η φήμη των καταστημάτων και η ηθική τους καθώς απογοητευμένοι πελάτες μπορούν μέσα από τον ψηφιακό κόσμο να ξεκινήσει ολόκληρη διαμαρτυρία κατά μιας επιχείρησης η οποία αν βρει ανταπόκριση μπορεί να καταστρέψει ολόκληρη την επιχείρηση. Από την άλλη μεριά μπορεί κάποιος να πάρει τον ρόλο του marketer και να εξυμνήσει ένα προϊόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μια προσωπική εμπειρία, που θα οδηγήσει σε δραματική αύξηση των πωλήσεων.

Όπως σημειώνει ο Matthew Zorpas, δεν είναι αρκετό πλέον για μια επιχείρηση απλά να παρουσιάζει το προϊόν της αλλά πρέπει να γίνει facilitator για όλη τη συζήτηση που γίνεται στο διαδίκτυο όπως για παράδειγμα να σχολιάσει ή να αναδημοσιεύσει ένα βίντεο ή δημοσίευση αναφορικά με το προϊόν.

Ο δεκάλογος του Matthew Zorpas για το πώς να προσελκύσεις (engage) καταναλωτές:
1.    Επικοινωνία του οράματος του brand
2.    Ψηφιοποίηση ως ένα κομμάτι ενός μεγαλύτερου πάζλ
3.    Επικοινωνία μιας ιστορίας
4.    Η επιχείρηση να γίνει δοκιμαστής των προϊόντων της
5.    Παροχή ενός έμπιστου οδηγού για τα πάντα
6.    Αξιοποίηση ιστορίας ως ένα τρόπο για εξέλιξη
7.    Ενθάρρυνση του ανταγωνιστικού πνεύματος
8.    Επικοινωνία με νεότερους καταναλωτές
9.    Προσφορά μη-συγκρίσημης εξυπηρέτηση
10.    Δημιουργία ενός brand που εμπνέει τον καταναλωτή

Δειτε Επισης

Το ICAEW παρουσιάζει το Next Generation ACA-Η μεγαλύτερη αλλαγή των τελευταίων 30 ετών
Η Capital.com ενισχύει την προστασία των πελατών της Ε.Ε. με ασφαλιστική κάλυψη €1 εκατ.
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Πάνω από 1000 συμμετέχοντες στο Διεθνές Συνέδριο Ναυτιλιακή Κύπρος-Στο επίκεντρο κρίσιμα θέματα της ναυτιλιακής βιομηχανίας
Δύο γενιές, ένα όραμα: Η οικογένεια Καραμοντάνη στο INSPIRE 2025
Η Νικολέττα Χαραλάμπους στο INSPIRE 2025: Από την αρχή, με επιμονή και φαντασία
Ο δημοφιλής ηθοποιός Owen Wilson το νέο πρόσωπο της Wolt+
Παν. Νεάπολις Πάφος: Συμμετοχή στην πρώτη Διαπανεπιστημιακή Επιτροπή Ισότητας των Κυπριακών Πανεπιστημίων
Έκθεση Βιωσιμότητας 2024 της Philip Morris International-Πρόοδος στο όραμά της για έναν κόσμο χωρίς καπνό τσιγάρου
Πενήντα χρόνια American College-Τιμή στους φοιτητές και το μέλλον της εκπαίδευσης