Matthew Zorpas: Δεν αρκεί μια επιχείρηση να παρουσιάζει το προϊόν της
10:56 - 21 Μαρτίου 2017

Οι πελάτες ζητούν προϊόντα μέσα από το twitter και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οπότε μία επιχείρηση πρέπει να έχει δυνατότητα να απαντάει όλα τα ερωτήματα που την αφορούν και να βρίσκουν νέους πιθανούς πελάτες. Αυτή είναι μία από τις συμβουλές τις οποίες έδωσε ο Matthew Zorpas, Founder, thegentlemanblogger.com στους παρευρισκόμενους του 9ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
Αναφορικά με ένα σημαντικά μεγάλο καταναλωτικό κοινό τους millennials, ο Matthew Zorpas σημείωσε πως πρέπει η επιχείρηση να βρίσκεται και να κατανοεί όλες τις πλατφόρμες στις οποίες βρίσκονται όπως κινητό, tablet, pc λαμβάνοντας υπόψη την ικανότητας τους να οπτικοποιούν (visualize) τα προϊόντα και να σχεδιάζουν πολύ μπροστά το τι θα κάνουν.
Σημαντική είναι και η φήμη των καταστημάτων και η ηθική τους καθώς απογοητευμένοι πελάτες μπορούν μέσα από τον ψηφιακό κόσμο να ξεκινήσει ολόκληρη διαμαρτυρία κατά μιας επιχείρησης η οποία αν βρει ανταπόκριση μπορεί να καταστρέψει ολόκληρη την επιχείρηση. Από την άλλη μεριά μπορεί κάποιος να πάρει τον ρόλο του marketer και να εξυμνήσει ένα προϊόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μια προσωπική εμπειρία, που θα οδηγήσει σε δραματική αύξηση των πωλήσεων.
Όπως σημειώνει ο Matthew Zorpas, δεν είναι αρκετό πλέον για μια επιχείρηση απλά να παρουσιάζει το προϊόν της αλλά πρέπει να γίνει facilitator για όλη τη συζήτηση που γίνεται στο διαδίκτυο όπως για παράδειγμα να σχολιάσει ή να αναδημοσιεύσει ένα βίντεο ή δημοσίευση αναφορικά με το προϊόν.
Ο δεκάλογος του Matthew Zorpas για το πώς να προσελκύσεις (engage) καταναλωτές:
1. Επικοινωνία του οράματος του brand
2. Ψηφιοποίηση ως ένα κομμάτι ενός μεγαλύτερου πάζλ
3. Επικοινωνία μιας ιστορίας
4. Η επιχείρηση να γίνει δοκιμαστής των προϊόντων της
5. Παροχή ενός έμπιστου οδηγού για τα πάντα
6. Αξιοποίηση ιστορίας ως ένα τρόπο για εξέλιξη
7. Ενθάρρυνση του ανταγωνιστικού πνεύματος
8. Επικοινωνία με νεότερους καταναλωτές
9. Προσφορά μη-συγκρίσημης εξυπηρέτηση
10. Δημιουργία ενός brand που εμπνέει τον καταναλωτή