powered by

Νίκος Βαρβαδούκας: Η ταχύτητα είναι σημαντικότερη από το μέγεθος

Η ταχύτητα είναι μεγαλύτερης σημαντικότητας από το μέγεθος μιας εταιρείας δήλωσε ο Νίκος Βαρβαδούκας, ιδρυτικό μέλος GRECA (Greek e-Commerce Association) και υψηλό στέλεχος εταιρειών σε PUBLIC, GERMANOS, DIAGEO, APIVITA προσθέτοντας απευθυνόμενος στους επιχειρηματίες που βρίσκονταν στο κοινό του 9ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Eμπορίου: «Ότι είναι να κάνετε, κάντε το γρήγορα».

Μέσα από την εμπειρία που έχει αποκτήσει από την επαγγελματική του πορεία, ο κ. Βαρβαδούκας μετέδωσε στο κοινό του συνεδρίου 10 best practices αναφορικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

1.    Μην υποτιμάτε τη στρατηγική. Χωρίς στρατηγική υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να χαθεί χρόνος και κεφάλαιο. Οι περισσότερες εταιρείες μπαίνουν στον χώρο απλά επειδή γοητεύονται από την αυξητική τάση, χρειάζεται όμως σχεδιασμός.

2.    Χρειάζεται πολλή δουλειά στον σχεδιασμό και υλοποίηση του επιχειρηματικού μοντέλου. Ενδιαφέρον μοντέλα είναι αυτά αλλάζουν την αγορά όπως η airBnB , τα μοντέλα των μεταπωλητών & marketplaces, ενώ σύνηθες & ασφαλές μοντέλο είναι η μεταφορά ενός φυσικού καταστήματος στο διαδίκτυο.

3.    Μην τυφλωθείτε από την τεχνολογία. Δεν πρέπει να δοθεί τεράστια έμφαση στην τεχνολογία και να παραμεριστεί η στρατηγική. Ο επιχειρηματίας πρέπει να επικεντρωθεί στο ξεκίνημα ειδικά της εταιρείας στο μάρκετινγκ, στα social media, στη στρατηγική που θα ολοκληρώσει το επιχειρηματικό μοντέλο.

4.    Στρατηγική E-branding. Στο διαδίκτυο υπάρχουν δύο διαστάσεις που δεν υπάρχουν στο experiential marketing του φυσικού κόσμου. Το personalization & το shareability , τα οποία πρέπει να ενεργοποιούνται από τις μάρκες.

5.    Διατήρηση καλής σχέσης με τους πελάτες , το eBusiness είναι ένα Customer Experience Game που έχει περάσει σε άλλα επίπεδα λόγω ανταγωνισμού. Είναι ζήτημα φιλοσοφίας και διαρκούς innovation στο κομμάτι.

6.    Είναι ένας «κινητός» κόσμος. Οι νέοι είναι always on & βρίσκονται συνέχεια με ένα κινητό στο χέρι. Μπορούμε να εκμεταλλευτούμε αυτό το γεγονός για προώθηση των προϊόντων μέσω δημιουργίας εφαρμογών για κινητά η ακόμη καλύτερα μέσω των apps που ήδη χρησιμοποιούν έντονα.

7.    Ελκυστικές τιμές στο διαδίκτυο. Στο διαδίκτυο οι τιμές είναι συνήθως πιο χαμηλές από τα φυσικά καταστήματα αλλά προσελκύουν «μη πιστούς» πελάτες που αλλάζουν γρήγορα εταιρεία αν βρουν κάπου πιο φθηνά. Αρα ας εστιάζουμε σε creative promotions που δεν αντιγράφονται άμεσα.

8.    Ανάγκη για ελκυστικό πακέτο παράδοσης. Το πακέτο είναι μέρος του προϊόντος και μπορεί να διατηρήσει ένα υφιστάμενο πελάτη εάν έχει εμφάνιση η οποία αναδεικνύει το προϊόν.

9.    Η διαφήμιση στα social media δεν είναι αρκετή. Μπορούμε να κάνουμε διαφήμιση & engagement ενέργεεις σε εφαρμογές ή άλλες πλατφόρμες όπως το whats app που έχει πλέον υψηλότατη χρήση.

10.  Ανθρώπινο δυναμικό. Πίσω από την τεχνολογία υπάρχουν άνθρωποι για αυτό πρέπει χρειάζονται οι συνεργάτες μας εκτός από data driven & tech savvy, να μπορούν να λειτουργήσουν στη νέα human era του εμπορίου.

Δειτε Επισης

Στην Τόχνη βρέθηκαν ερευνητές/τριες για διεθνές συνέδριο με θέμα το franchising
Υπουργείο Ενέργειας: Διαγωνισμός για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Προώθησης της Επιχειρηματικότητας 2025
Η διάκριση της Advanced Automation Systems στα Βραβεία Καινοτομίας της ΟΕΒ (vid)
Athlos Capital: Σύμβουλος και επικεφαλής συντονιστής της έκδοσης ομολόγου Tier 2 της HD Insurance PLC ύψους €20 εκατ.
Στρέφονται νομικά κατά της Booking.com οι ευρωπαίοι ξενοδόχοι-Στηρίζει την συλλογική δράση ο ΠΑΣΥΞΕ
Κάτι...ψήνεται στο Ολυμπιακό Μέγαρο από την ΚΟΕ-Ένα gala dinner με ένα ξεχωριστό επισκέπτη στο τραπέζι
Άρθρο του CEO της Eurobank Φωκίωνα Καραβία: Ινδία, ένας στρατηγικός εταίρος για την Ελλάδα και την Κύπρο
Ο νοσηλευτής του Ογκολογικού Τράπεζας Κύπρου Γεώργιος Φαντούσης κολυμπά για την ελπίδα
Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων-Η επιστήμη σε δράση
Παρουσίαση βιβλίου «Κύπρος 1974-Φωνές Αιχμαλωσίας» στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος