powered by

Νίκος Βαρβαδούκας: Η ταχύτητα είναι σημαντικότερη από το μέγεθος

Η ταχύτητα είναι μεγαλύτερης σημαντικότητας από το μέγεθος μιας εταιρείας δήλωσε ο Νίκος Βαρβαδούκας, ιδρυτικό μέλος GRECA (Greek e-Commerce Association) και υψηλό στέλεχος εταιρειών σε PUBLIC, GERMANOS, DIAGEO, APIVITA προσθέτοντας απευθυνόμενος στους επιχειρηματίες που βρίσκονταν στο κοινό του 9ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Eμπορίου: «Ότι είναι να κάνετε, κάντε το γρήγορα».

Μέσα από την εμπειρία που έχει αποκτήσει από την επαγγελματική του πορεία, ο κ. Βαρβαδούκας μετέδωσε στο κοινό του συνεδρίου 10 best practices αναφορικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

1.    Μην υποτιμάτε τη στρατηγική. Χωρίς στρατηγική υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να χαθεί χρόνος και κεφάλαιο. Οι περισσότερες εταιρείες μπαίνουν στον χώρο απλά επειδή γοητεύονται από την αυξητική τάση, χρειάζεται όμως σχεδιασμός.

2.    Χρειάζεται πολλή δουλειά στον σχεδιασμό και υλοποίηση του επιχειρηματικού μοντέλου. Ενδιαφέρον μοντέλα είναι αυτά αλλάζουν την αγορά όπως η airBnB , τα μοντέλα των μεταπωλητών & marketplaces, ενώ σύνηθες & ασφαλές μοντέλο είναι η μεταφορά ενός φυσικού καταστήματος στο διαδίκτυο.

3.    Μην τυφλωθείτε από την τεχνολογία. Δεν πρέπει να δοθεί τεράστια έμφαση στην τεχνολογία και να παραμεριστεί η στρατηγική. Ο επιχειρηματίας πρέπει να επικεντρωθεί στο ξεκίνημα ειδικά της εταιρείας στο μάρκετινγκ, στα social media, στη στρατηγική που θα ολοκληρώσει το επιχειρηματικό μοντέλο.

4.    Στρατηγική E-branding. Στο διαδίκτυο υπάρχουν δύο διαστάσεις που δεν υπάρχουν στο experiential marketing του φυσικού κόσμου. Το personalization & το shareability , τα οποία πρέπει να ενεργοποιούνται από τις μάρκες.

5.    Διατήρηση καλής σχέσης με τους πελάτες , το eBusiness είναι ένα Customer Experience Game που έχει περάσει σε άλλα επίπεδα λόγω ανταγωνισμού. Είναι ζήτημα φιλοσοφίας και διαρκούς innovation στο κομμάτι.

6.    Είναι ένας «κινητός» κόσμος. Οι νέοι είναι always on & βρίσκονται συνέχεια με ένα κινητό στο χέρι. Μπορούμε να εκμεταλλευτούμε αυτό το γεγονός για προώθηση των προϊόντων μέσω δημιουργίας εφαρμογών για κινητά η ακόμη καλύτερα μέσω των apps που ήδη χρησιμοποιούν έντονα.

7.    Ελκυστικές τιμές στο διαδίκτυο. Στο διαδίκτυο οι τιμές είναι συνήθως πιο χαμηλές από τα φυσικά καταστήματα αλλά προσελκύουν «μη πιστούς» πελάτες που αλλάζουν γρήγορα εταιρεία αν βρουν κάπου πιο φθηνά. Αρα ας εστιάζουμε σε creative promotions που δεν αντιγράφονται άμεσα.

8.    Ανάγκη για ελκυστικό πακέτο παράδοσης. Το πακέτο είναι μέρος του προϊόντος και μπορεί να διατηρήσει ένα υφιστάμενο πελάτη εάν έχει εμφάνιση η οποία αναδεικνύει το προϊόν.

9.    Η διαφήμιση στα social media δεν είναι αρκετή. Μπορούμε να κάνουμε διαφήμιση & engagement ενέργεεις σε εφαρμογές ή άλλες πλατφόρμες όπως το whats app που έχει πλέον υψηλότατη χρήση.

10.  Ανθρώπινο δυναμικό. Πίσω από την τεχνολογία υπάρχουν άνθρωποι για αυτό πρέπει χρειάζονται οι συνεργάτες μας εκτός από data driven & tech savvy, να μπορούν να λειτουργήσουν στη νέα human era του εμπορίου.

Δειτε Επισης

Το ICAEW παρουσιάζει το Next Generation ACA-Η μεγαλύτερη αλλαγή των τελευταίων 30 ετών
Η Capital.com ενισχύει την προστασία των πελατών της Ε.Ε. με ασφαλιστική κάλυψη €1 εκατ.
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Πάνω από 1000 συμμετέχοντες στο Διεθνές Συνέδριο Ναυτιλιακή Κύπρος-Στο επίκεντρο κρίσιμα θέματα της ναυτιλιακής βιομηχανίας
Δύο γενιές, ένα όραμα: Η οικογένεια Καραμοντάνη στο INSPIRE 2025
Η Νικολέττα Χαραλάμπους στο INSPIRE 2025: Από την αρχή, με επιμονή και φαντασία
Ο δημοφιλής ηθοποιός Owen Wilson το νέο πρόσωπο της Wolt+
Παν. Νεάπολις Πάφος: Συμμετοχή στην πρώτη Διαπανεπιστημιακή Επιτροπή Ισότητας των Κυπριακών Πανεπιστημίων
Έκθεση Βιωσιμότητας 2024 της Philip Morris International-Πρόοδος στο όραμά της για έναν κόσμο χωρίς καπνό τσιγάρου
AskWire: Κυπριακή διάκριση στον 15ο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας