Θραύση κάνει το γαλατάκι στο YouTube

Έχει ξεπεράσει θεάσεις τραγουδιών, καναλιών youtubers και όχι μόνο. Ο λόγος για το video clip της νέας καμπάνιας για το γαλατάκι Χαραλαμπίδης Κρίστης. Η αγάπη για το γαλατάκι έχει ξεπεράσει τις 141 χιλιάδες θεάσεις στο YouTube μόλις ένα μήνα μετά τη δημοσίευσή του και αποδεικνύει περίτρανα τον τίτλο της νέας καμπάνιας, ότι βρίσκεται δηλαδή «πάντα στη ζωή μας».

Το μότο της καμπάνιας παίρνει σάρκα και οστά μέσα από μικρές καθημερινές ιστορίες. Το γαλατάκι πάει παρέα στη σκοπιά, παρέχει δύναμη και ενέργεια, ενώνει γενιές και αποτελεί μοναδική συντροφιά στην αγάπη αλλά και τον χωρισμό.

Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της νέας καμπάνιας έπαιξε η επένδυση της ταινίας με το νέο τραγούδι του Έλληνα σταρ Σάκη Ρουβά, «Ζήτημα ζωής», το οποίο έδεσε υπέροχα με τα εξαιρετικά πλάνα και σκηνοθεσία της ταινίας.

Δειτε Επισης

ΑΛΜΑ στο… κενό-Πριν αλέκτορα φωνήσαι επιβεβαίωσε εαυτόν ο Οδυσσέας
Τα βαρυσήμαντα μηνύματα στην τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards
Η έξυπνη και γεμάτη νόημα ανάρτηση της Ελληνικής για την Γιορτή της Μητέρας-«Αν η μαμά ήταν κάρτα…»
Μαξιμαλιστικές προσεγγίσεις από συντεχνίες και προς θερμό καλοκαίρι στα εργασιακά με καυτή πατάτα την ΑΤΑ
Τρικούβερτος καβγάς Κουμή-Καρούσου στα social media…Η κόντρα και η αφορμή για να διασταυρώσουν τα ξίφη τους
Παζαράκι PwC Foundation με πολλαπλασιαστικό όφελος
Η καθηλωτική εμπειρία του Μιχάλη Αντωνίου που δεν περιγράφεται με λόγια (pics)
«Ο επαγγελματικός καθαρισμός στα καλύτερά του» και τα εύσημα από Χριστόδουλο Αγκαστινιώτη
Σε δείπνο με μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και στελεχών της διοίκησης της Eurobank ο Νίκος Χριστοδουλίδης
Ελληνική-Eurobank: Ποιο θα είναι το… σπίτι της ενοποιημένης τράπεζας;