Powered by

PHC: Διπλασίασε τα εστιατόρια της στα χρόνια της κρίσης

Η δημιουργία πρωτότυπου χαρτοφυλακίου με brands διεθνούς εμβέλειας αποτέλεσε την ασπίδα προστασίας της PHC κατά την περίοδο της κρίσης του 2013. Αυτό ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Εταρειών PHC Λύσανδρος Ιωάννου. 

Μιλώντας ενώπιον του συνεδρίου Business Leader Summit o κ. Ιωάννου ανέλυσε τη στρατηγική και το επιχειρηματικό μοντέλο του Ομίλου. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στις επιθετικές στρατηγικές ανάπτυξης με κοινό όραμα καθ’ όλη την πορεία ανάπτυξης του Ομίλου. 
 
Επιδίωξη του Ομίλου από τα αρχικά στάδια, σημείωσε ο κ. Ιωάννου, αποτέλεσε η δημιουργία χαρτοφυλακίου αποτελούμενο από ηχηρά brands στον τομέα της εστίασης διεθνώς. Προτεραιότητα, αποτέλεσε η εξασφάλιση των ηγετικών brands σε παγκόσμιο επίπεδο (Pizza Hut, KFC, TGI Fridays και WingStreet), brands με υψηλές προοπτικές και με διεθνή πρόκληση (Burger King, Caffé Nero, Jamie’s Italian και Wagamama) καθώς και η εισαγωγή brands με τοπικά στοιχεία (The Fish Market, Pier One και το Κυπριακόν).
 
Σε ό,τι αφορά τη διαχείριση ενός χαρτοφυλακίου με τα brands να διαφέρουν μεταξύ τους, η πρόκληση, σύμφωνα με τον κ. Ιωάννου, αποτέλεσε η διατήρηση των χαρακτηριστικών και των υψηλών standard του brand διεθνώς από τη μια, αλλά και η προσαρμογή του στα κυπριακά δεδομένα και στις ανάγκες του Κύπριου καταναλωτή.
 
Την ίδια ώρα, ο διευθύνων σύμβουλος τους Ομίλου στάθηκε και στην ακραία στρατηγική ανάπτυξης που υιοθετείται που οδήγησε στο άνοιγμα 54 νέων χώρων εστίασης κατά την περίοδο της κρίσης, με αποτέλεσμα ο Όμιλος σήμερα να απαριθμεί 103 χώρους εστίασης σε σχέση με 49 χώρους εστίασης το 2012. Σε αναλογία πληθυσμού, ο Όμιλος διατηρεί ένα χώρο εστίασης για κάθε 34.000 κατοίκους.

Δειτε Επισης

Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας