Powered by

PHC: Διπλασίασε τα εστιατόρια της στα χρόνια της κρίσης

Η δημιουργία πρωτότυπου χαρτοφυλακίου με brands διεθνούς εμβέλειας αποτέλεσε την ασπίδα προστασίας της PHC κατά την περίοδο της κρίσης του 2013. Αυτό ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Εταρειών PHC Λύσανδρος Ιωάννου. 

Μιλώντας ενώπιον του συνεδρίου Business Leader Summit o κ. Ιωάννου ανέλυσε τη στρατηγική και το επιχειρηματικό μοντέλο του Ομίλου. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στις επιθετικές στρατηγικές ανάπτυξης με κοινό όραμα καθ’ όλη την πορεία ανάπτυξης του Ομίλου. 
 
Επιδίωξη του Ομίλου από τα αρχικά στάδια, σημείωσε ο κ. Ιωάννου, αποτέλεσε η δημιουργία χαρτοφυλακίου αποτελούμενο από ηχηρά brands στον τομέα της εστίασης διεθνώς. Προτεραιότητα, αποτέλεσε η εξασφάλιση των ηγετικών brands σε παγκόσμιο επίπεδο (Pizza Hut, KFC, TGI Fridays και WingStreet), brands με υψηλές προοπτικές και με διεθνή πρόκληση (Burger King, Caffé Nero, Jamie’s Italian και Wagamama) καθώς και η εισαγωγή brands με τοπικά στοιχεία (The Fish Market, Pier One και το Κυπριακόν).
 
Σε ό,τι αφορά τη διαχείριση ενός χαρτοφυλακίου με τα brands να διαφέρουν μεταξύ τους, η πρόκληση, σύμφωνα με τον κ. Ιωάννου, αποτέλεσε η διατήρηση των χαρακτηριστικών και των υψηλών standard του brand διεθνώς από τη μια, αλλά και η προσαρμογή του στα κυπριακά δεδομένα και στις ανάγκες του Κύπριου καταναλωτή.
 
Την ίδια ώρα, ο διευθύνων σύμβουλος τους Ομίλου στάθηκε και στην ακραία στρατηγική ανάπτυξης που υιοθετείται που οδήγησε στο άνοιγμα 54 νέων χώρων εστίασης κατά την περίοδο της κρίσης, με αποτέλεσμα ο Όμιλος σήμερα να απαριθμεί 103 χώρους εστίασης σε σχέση με 49 χώρους εστίασης το 2012. Σε αναλογία πληθυσμού, ο Όμιλος διατηρεί ένα χώρο εστίασης για κάθε 34.000 κατοίκους.

Δειτε Επισης

Μαριλένα Ραουνά: Πέραν των 30.000 συνέδρων στην Κύπρο...Οκτώ διαγωνισμοί για κάλυψη των αναγκών διαμονής
Επιτυχής αναχρηματοδότηση για την Celestyal-Επιταχύνει την στρατηγική ανάπτυξής της
Αύξηση πέραν του 30% για τα έσοδα από τον τουρισμό το πρώτο τετράμηνο-Ανήλθαν στα €582,5 εκ.
Palm Beach Resort: Μια νέα εποχή παραθαλάσσιας ζωής με επενδυτικό χαρακτήρα
Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Emirates: Βελτιώνει την ταξιδιωτική εμπειρία με αναβαθμισμένα αεροσκάφη-Επέκταση της premium οικονομικής θέσης σε νέους προορισμούς
Το νέο κατάστημα Starbucks στην Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του-Έμφαση στην αισθητική και στη συνολική εμπειρία (photos)
Aegean: Έξοδος στις αγορές με επταετές ομόλογο-Στο 3,7 με 4,05% το εύρος επιτοκίου
Lordos Hotels: Στα σκαριά η ανακαίνιση του Golden Bay-Οι επενδύσεις που έγιναν στα ξενοδοχεία του ομίλου