Coca-Cola: Διαφορετικά προϊόντα κάτω από την ίδια μάρκα

Η Coca-Cola ανακοινώνει την ενσωμάτωση όλων των προϊόντων Coca-Cola κάτω από την ίδια μάρκα. Με την αλλαγή αυτή, οι συσκευασίες – συμπεριλαμβανομένων των Coca-Cola, Coca-Cola Zero και Coca-Cola Light - αλλά και όλες οι ενέργειες μάρκετινγκ και διαφήμισης θα παρουσιάζουν τη Coca-Cola ως μία μάρκα και τις παραλλαγές των προϊόντων σε θερμίδες και συστατικά ως διαφορετικές επιλογές προϊόντος της ίδιας μάρκας.

Έτσι, η νέα στρατηγική «One Brand» θα ενισχύσει την ενημέρωση και το ενδιαφέρον των καταναλωτών σχετικά με την ποικιλία επιλογών που προσφέρει η Coca-Cola, ενώ παράλληλα θα ενθαρρύνονται να επιλέξουν το προϊόν που ταιριάζει περισσότερο με τις προτιμήσεις και τον τρόπο ζωής τους.

Σε δελτίο Τύπου επισημαίνεται ότι με την πάροδο του χρόνου, η Coca-Cola ανέπτυξε και διέθεσε στην αγορά νέα προϊόντα, για να προσφέρει στους καταναλωτές μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών τόσο σε θερμίδες, όσο  και σε μεγέθη συσκευασίας. «Τις διαφορετικές αυτές επιλογές τις διέθεσε στην αγορά ως διαφορετικές μάρκες, όπως η Coca-Cola Light και η Coca-Cola Zero, με τη δική τους εμφάνιση, ταυτότητα και εκστρατείες μάρκετινγκ, ενώ τώρα συνεχίζει να καινοτομεί και να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις και τρόπο ζωής των καταναλωτών, παρουσιάζοντας όλα τα προϊόντα Coca-Cola, ως μία ενιαία μάρκα με διαφορετικές επιλογές», προστίθεται.

Στο επίκεντρο η ποικιλία επιλογών 
Με τη νέα προσέγγιση, η Coca-Cola εστιάζει ακόμα περισσότερο στην ποικιλία επιλογών που αποτελεί πλέον κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής της. Το κεντρικό μήνυμα επικοινωνίας «Νέα συσκευασία, ίδια απόλαυση! Διάλεξε την αγαπημένη σου!» και οι νέες συσκευασίες ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να επιλέξουν για εκείνους και την οικογένειά τους το προϊόν που ταιριάζει με τις προτιμήσεις και τον τρόπο ζωής τους. 

Ο κ. Νικόλας Μπενιουδάκης, Marketing Manager της Α/φοι Λανίτη, ανέφερε σχετικά: «Η Coca-Cola αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα και διαχρονικά brands στον κόσμο. Αλλά οι ανάγκες των καταναλωτών αλλάζουν και μαζί τους αλλάζουμε και εμείς. Για το λόγο αυτό, η Coca-Cola δεσμεύεται να προσφέρει ποικιλία επιλογών στους καταναλωτές, ανάλογα με τον τρόπο ζωής, τις γευστικές προτιμήσεις και τις διατροφικές συνήθειες του καθενός, για να συνεχίσουν να απολαμβάνουν την αγαπημένη τους Coca-Cola, όποια και αν είναι αυτή. Σε αυτό το πλαίσιο, η Coca-Cola δεσμεύεται να προσφέρει μεγαλύτερη έκθεση στα προϊόντα με λιγότερες ή καθόλου θερμίδες, κάνοντάς τα περισσότερο ελκυστικά σε όλη την αγορά και βοηθώντας έτσι τους καταναλωτές να κάνουν τις σωστές για αυτούς επιλογές».

Δειτε Επισης

Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Έτρεξε με υπερδιπλάσιο ρυθμό από Ε.Ε. και Ευρωζώνη η κυπριακή οικονομία το πρώτο τρίμηνο-Άγγιξε το 3%
Α. Πολεμίτης: Αναπτυσσόμενη δύναμη στο ευρωπαϊκό τεχνολογικό τοπίο η Κύπρος, εντυπωσιακή η συνεισφορά του τομέα στην οικονομία
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο...Οι βραβευθέντες και η εντυπωσιακή τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards (pics)
Η Shein μειώνει τις τιμές μετά τη συμφωνία ΗΠΑ με Κίνα-Τι θα κάνει η Temu
Επεκτείνουν την συνεργασία τους και ενώνουν τις δυνάμεις τους PwC Κύπρου και CIM-Cyprus Business School
Ξεκίνησε η κάθοδος ινδικών κολοσσών…Thomas Cook India και LTIMindtree έρχονται στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 17ων IN Business Awards(pics)
Ν. Χριστοδουλίδης: Επανακτά την αξιοπιστία της, κερδίζει έδαφος στον παγκόσμιο χάρτη των επενδύσεων η Κύπρος