KPMG: Στο επίκεντρο η εμπειρία του πελάτη
15:20 - 14 Μαρτίου 2017

Η KPMG, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για μια πιο πελατοκεντρική προσέγγιση στη σημερινή «Εποχή του Πελάτη», διοργάνωσε εκδήλωση η οποία είχε ως στόχο να αναδείξει τρόπους βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη, ο οποίος αποκτά όλο και πιο σημαίνουσα θέση στην πυραμίδα των επιχειρήσεων.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 8 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο Hilton, με τη συμμετοχή αξιόλογων ομιλητών από την Κύπρο και το εξωτερικό.
Η εκδήλωση, στην οποία παρευρέθηκε μεγάλος αριθμός συμμετεχόντων, σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία με τους παρευρισκόμενους να επιδεικνύουν μεγάλο ενδιαφέρον να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις με τους ομιλητές.
Η εκδήλωση έδωσε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες της σημερινής «Εποχής του Πελάτη», ο οποίος πρέπει να αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στη λήψη αποφάσεων.
Την εκδήλωση χαιρέτισε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Επικεφαλής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της KPMG, Χρίστος Βασιλείου, ο οποίος αναφέρθηκε στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον το οποίο «καθιστά την πελατοκεντρική προσέγγιση θέμα επιβίωσης για τις επιχειρήσεις». Ο Διοικητικός Σύμβουλος και Head of Strategy, Customer and Operations Services της KPMG, Αντώνης Παρτζίλης, παρουσίασε την υφιστάμενη κατάσταση τονίζοντας την ανάγκη για μια «ολιστική αλλαγή για την αποτελεσματική επίτευξη της επιδιωκόμενης πελατοκεντρικής προσέγγισης» καθότι οι κυπριακές επιχειρήσεις δεν αξιοποιούν σε ικανοποιητικό βαθμό «την οπτική γωνία του πελάτη».
Ο Director of Consumer and SME Banking Division της Τράπεζας Κύπρου, Χάρης Πουαγκαρέ ανέδειξε τη σημασία της δημιουργίας κουλτούρας για την εξυπηρέτηση του πελάτη, ώστε ο πελάτης να τεθεί στο επίκεντρο της προσοχής. Ο Co-founder και Managing Director της εταιρείας Oulala Games Ltd, Benjamin Carlotti παρουσίασε τη «διαδικτυακή εμπειρία του πελάτη» και τους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να προσελκύσουν τη νέα γενιά. Ο European Lead Customer Advisory της KPMG, Vincent Piron επεξήγησε τους επικερδείς τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να εξισορροπήσουν την εμπειρία του πελάτη με τις αυξημένες σημερινές απαιτήσεις τους.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με συζήτηση, η οποία ανέδειξε σημαντικά θέματα όπως οι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να αντιληφθούν τι πραγματικά έχει αξία για τον πελάτη και οι τρόποι με τους οποίους οι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί διαχειρίζονται «τα αισθήματα» του πελάτη και πως εξισορροπούνται οι ρυθμιστικές απαιτήσεις με τις ανάγκες του πελάτη.
Ανέδειξε επίσης τη σημασία μιας ολιστικής προσέγγισης στη διαχείριση πελατών η οποία αρχίζει από το εσωτερικό περιβάλλον των οργανισμών, από τα πάνω προς τα κάτω.