powered by

«Μηνύματα»: Νέα καμπάνια για την Ancoria Insurance

Με κεντρικό μήνυμα τον οικονομικό προγραμματισμό ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διαφημιστική καμπάνια εταιρικής εικόνας της Ancoria Insurance.

Ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας, μέσα από μία καθημερινή βόλτα στην πόλη, βρίσκεται «πρόσωπο με πρόσωπο» με λέξεις κλειδιά που του υπενθυμίζουν την αναγκαιότητα του έγκαιρου οικονομικού προγραμματισμού για την επίτευξη των προσωπικών και οικογενειακών του στόχων. 

Η Ancoria Insurance, βασισμένη στη σουηδική φιλοσοφία της αλλά και στα 30 χρόνια εμπειρίας, προσφέρει αποταμιευτικές, επενδυτικές και συνταξιοδοτικές λύσεις που αποτελούν απαραίτητα ζητούμενα στον οικονομικό σχεδιασμό για το μέλλον. 
 
Η καμπάνια, με γενικό τίτλο «Μηνύματα», προβλήθηκε τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά, αλλά και μέσω υπαίθριας διαφήμισης (outdoor) ενώ παράλληλα προωθήθηκε και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, LinkedIn, Youtube).
 
Το σενάριο της καμπάνιας δημιουργήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Contact και υλοποιήθηκε από την εταιρεία παραγωγής Cube σε σκηνοθεσία Πέτρου Χαραλάμπους, σε συνεργασία με το Τμήμα Marketing της Ancoria Insurance.

Δειτε Επισης

Έφυγε από την ζωή ο Σώτος Λοής-«Η Κύπρος αποχαιρετά ένα από τους καλύτερους κτίστες της»
Olympic Lagoon Resort: Επεκτάσεις και βελτιώσεις στο πεντάστερο ξενοδοχείο στην Αγία Νάπα (photos)
Εκτοξεύθηκαν οι πωλήσεις ακινήτων-Η πρωτιά Λεμεσού και η «ισοπαλία» Λευκωσίας και Λάρνακας
Ανδρέας Νεοφύτου: Έτσι θα ενισχύσει την θέση της ως παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος η Κύπρος-To όραμά μου για το ΚΝΕ
Οι τρεις βασικοί πυλώνες στους οποίους εστίασε το ετήσιο οικονομικό φόρουμ του CFA Society Cyprus
ΕΚΤ: Πότε κλείνει ο κύκλος μείωσης των επιτοκίων-Τι βλέπουν οι κεντρικοί τραπεζίτες και οι αγορές
Στρέφονται νομικά κατά της Booking.com οι ευρωπαίοι ξενοδόχοι-Στηρίζει την συλλογική δράση ο ΠΑΣΥΞΕ
Κάτι...ψήνεται στο Ολυμπιακό Μέγαρο από την ΚΟΕ-Ένα gala dinner με ένα ξεχωριστό επισκέπτη στο τραπέζι
Άρθρο του CEO της Eurobank Φωκίωνα Καραβία: Ινδία, ένας στρατηγικός εταίρος για την Ελλάδα και την Κύπρο
Τράπεζα Κύπρου: Απέκτησε 346.230 μετοχές στο πλαίσιο του προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών