Οι top 10 διαφημιζόμενοι στην TV του 2016
08:00 - 09 Φεβρουαρίου 2017

Στα €98,8 εκατ. ανήλθε το 2016 η συνολική διαφημιστική τηλεοπτική δαπάνη των δέκα εταιρειών με τη μεγαλύτερη επένδυση σε ονομαστική αξία στην Κύπρο, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen Audience Measurement.
Στις πρώτες θέσεις των εταιρειών με τη μεγαλύτερη διαφημιστική τηλεοπτική δαπάνη σε ονομαστική αξία φιγουράρουν επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, όπως εξάλλου ισχύει παραδοσιακά.
Συγκριτικά με το 2015 η επένδυση των εταιρειών εμφανίζεται αυξημένη, συνολικά κάτι που δεν οφείλεται απαραίτητα στο ότι απλά αυξάνονται οι επενδύσεις, αλλά το ότι κατανέμονται διαφορετικά. Σημαντικό της όλης εξέλιξης ήταν και η λειτουργία μέσα στο έτος του τηλεοπτικού καναλιού Alpha Κύπρου.
ΟΙ TOP 10 ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΙ |
2016 |
2015 |
||
|
Α/Α |
ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΕ ΕΚΑΤ. € |
Α/Α |
|
LIDL |
1 |
19.5 |
13.5 |
2 |
ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΑΛΦΑΜΕΓΑ |
2 |
16.7 |
17.8 |
1 |
CARREFOUR ΚΥΠΡΟΥ |
3 |
9.6 |
9.6 |
3 |
ΟΠΑΠ |
4 |
9.2 |
9.1 |
5 |
CYΤΑ |
5 |
9.1 |
9.2 |
4 |
MTN |
6 |
8.4 |
6.8 |
6 |
TΡΑΠΕΖΑ ΠΕΡΑΙΩΣ |
7 |
8.3 |
6.7 |
7 |
ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ |
8 |
7.6 |
6.3 |
8 |
ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ |
9 |
5.4 |
5.9 |
9 |
JUMBO |
10 |
4.9 |
4.3 |
10 |
ΣΥΝΟΛΟ ΔΕΚΑΔΑΣ |
98.8 |
89.3. |
Από τον πίνακα εξαιρούνται διαφημίσεις τηλεμπορίας (telemarketing) και ΜΜΕ.
Τα στοιχεία αφορούν επενδύσεις στα κανάλια: PIK1. PIK2. MegaOne. ANT1. SIGMA και Alpha Κύπρου.
Για περισσότερα στο IN Business Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί στα περίπτερα.