Πρόταση επενδυτών για «ναυπηγείο» στην Κύπρο

Ενδιαφέρον για δημιουργία στην Κύπρο, εγκαταστάσεων συντήρησης πλοίων, επιδεικνύουν επενδυτές. Πρόκειται για ξένους επενδυτές, οι οποίοι σε συνεργασία με Κύπριους επιχειρηματίες, εξέφρασαν ενδιαφέρον για δημιουργία τέτοιου είδους εγκαταστάσεων είτε κοντά στο λιμάνι της Λεμεσού, είτε της Λάρνακας. 

Το γεγονός επιβεβαίωσε, μιλώντας στο InBusinessNews ο Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, Αλέκος Μιχαηλίδης. Σύμφωνα με τον κ. Μιχαηλίδη, τουλάχιστον δύο ή τρεις εταιρείες διερεύνησαν το ενδεχόμενο διενέργειας μιας τέτοιας επένδυσης στην Κύπρο και ήρθαν σε επαφή με το Υπουργείο. 

Οι προτάσεις των ενδιαφερομένων μελετώνται, ωστόσο πρώτη προτεραιότητα αυτή τη στιγμή είναι η βελτίωση της κατάστασης στο Λιμάνι Λεμεσού και η ομαλή μετάβαση στην καθημερινότητα υπό το νέο καθεστώς λειτουργίας του. 

Παράλληλα, η υλοποίηση μιας τέτοιας επένδυσης είναι συνδεδεμένη με τις εξελίξεις στον τομέα της ενέργειας. Σε περίπτωση που εντοπιστούν και άλλες ποσότητες υδρογονανθράκων στην κυπριακή ΑΟΖ, οι περιοχές δίπλα σε κάποιο από τα λιμάνια ενδεχομένως να χρειαστεί να αξιοποιηθούν για ενεργειακούς σκοπούς. Γι αυτό και, όπως φαίνεται, το υπουργείο δεν βιάζεται να ανάψει το πράσινο φως σε μια τέτοια επένδυση. 

Δειτε Επισης

Γύρισαν την πλάτη και στην πρόταση των εργοδοτών οι συντεχνίες-Τσιμέντο η αδιαλλαξία των εργαζομένων στο σκυρόδεμα
Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία
Ζητούν και τα ρέστα οι απεργοί στο σκυρόδεμα-«Δεν έχω μαγικό κουμπί» διαμηνύει ο Γιάννης Παναγιώτου
Κ. Κωνσταντή: Τι εισηγείται το ΕΤΕΚ για εκτόνωση της κρίσης στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος
Σοβαρές επιπτώσεις από την απεργία στον κλάδο σκυροδέματος-Έντονη ανησυχία πολιτικών μηχανικών
Σε τρεις με έξι μήνες νέες προσφορές για τον δρόμο Πόλης-Πάφου… Στα 90 εκ. ευρώ εκτοξεύεται το κόστος
Γιάννης Παναγιώτου: Για 37 σεντ την ώρα ο καυγάς στο έτοιμο σκυρόδεμα-Υπαναχώρησαν οι συντεχνίες