9ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι -από μόνο του- ένα προϊόν ασταμάτητο, ασυγκράτητο, σε μόνιμη ανοδική τροχιά κι άνθιση. Η πώληση μέσω διαδικτύου, η εμπορική διαδικτυακή παρουσία, η προσέλκυση επισκεπτών και αγοραστών μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος, είναι πλέον οι νόρμες. Και με παγκόσμιο κοινό, χρήστες του Ίντερνετ που αγγίζουν τα 3 δισεκατομμύρια, πώς να μην είναι το e-Commerce και το e-shop η νέα πραγματικότητα, και το περιβάλλον για πετυχημένες εμπορικές συναλλαγές του σήμερα και του αύριο;!

Τουρισμός, εμπόριο, ανάπτυξη γης και κτηματομεσιτικά, μόδα, τεχνολογία, επικοινωνία, υγεία, ψυχαγωγία, μετακίνηση, εστίαση, όλα σήμερα έχουν έναν κοινό παρανομαστή κι αποδέκτη: τον σύγχρονο Ψηφιακό Καταναλωτή. Η εμπειρία από τη χρήση και το σερφάρισμα στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο προστάζει να είναι μοναδική, προσωποποιημένη, προσεκτικά σχεδιασμένη κι εμπλουτισμένη με ερεθίσματα, απλοποιημένη, ασφαλής, γρήγορη, αξιόπιστη, μοντέρνα. 

Σε όποιον κλάδο κι αν ανήκεις, όποια θέση-κλειδί κι αν κατέχεις στην επιχείρησή σου, σε όποιον εν δυνάμει πελάτη κι αν απευθύνεσαι, είτε είσαι μικρός είτε μεγάλος «παίκτης» της αγοράς σε τοπικό ή διεθνές επίπεδο, μπορείς να γίνεις ακόμη πιο σημαντικός, δυνατός, πετυχημένος, με πιστούς πελάτες, μεγαλύτερες παραγγελίες, εύστοχο προφίλ και καλύτερη οργάνωση. Το Συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2017 μιλά στη γλώσσα του σύγχρονου επιχειρηματία, προσφέρει απαραίτητα εργαλεία, μυστικά κι εμπειρία για ανταγωνιστική αυτοπροβολή και κερδοφορία.

Μερικές από τις θεματολογίες που θα παρουσιαστούν:

•    Παγκόσμιες Τάσεις της Αγοράς: τα Ναι και τα Όχι!
•    Blogging: Η νέα υπερδύναμη στα digital δεδομένα 
•    Το Περιεχόμενο είναι η Βιτρίνα σου: Στόχευσε καλά, Φτάσε ψηλά
•    Κράτα το Ενδιαφέρον του κοινού σου Αμείωτο: Συνεχής παρουσία με συνέπεια
•    Εξυπηρέτηση Πελατών: μια πονεμένη ιστορία…
•    Ψηφιακή Εμπειρία 5 Αισθήσεων: Προσωποποιημένα, Μοντέρνα, Αξιόπιστα
•    Παραγγελίες, Πληρωμές, Αποστολές: Είναι τόσο δύσκολο τελικά;
•    Μάρκετινγκ Εργαλεία και Προσέγγιση νέων Πελατών: Sky’s the limit…

Το «9ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου» αφορά και απευθύνεται σε: Λειτουργούς της Διαφήμισης, του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας, digital managers και μάνατζερς τμημάτων, κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται ηλεκτρονικά, προμηθευτές, εμπόρους, εταιρείες Logistics, γραφεία που προσφέρουν ψηφιακές υπηρεσίες αλλά και επιχειρηματίες που έχουν δρομολογήσει να αποκτήσουν ψηφιακή παρουσία.

Για το αναλυτικό πρόγραμμα του Συνεδρίου, κάντε κλικ ΕΔΩ

Οργάνωση: ΙΜΗ 

Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό InBusiness, Περιοδικό Gold, ΡΕΠΟΡΤΕΡ online

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε στο τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Διαγωνισμός για εγκατάσταση οδικού φωτισμού σε Λύμπια, Ζύγι, Καλαβασό-Χοιροκοιτία και περιοχή ΓΣΠ
Ηγεσία με πυξίδα την ακεραιότητα και τη στρατηγική
Cyta: Μέτρα στήριξης για κατοίκους και επιχειρήσεις στις πληγείσες κοινότητες από την πυρκαγιά
Πρόσκληση προς έφηβες στην Κύπρο-Πάρε μέρος δωρεάν στο FEM Online Program και ανακάλυψε τη δύναμή σου ως ηγέτιδα
Τρ. Κύπρου: Άμεση κινητοποίηση και ουσιαστική συνδρομή στην αντιμετώπιση της πυρκαγιάς-Το SupportCY κοντά στις πληγείσες περιοχές
Βαρύ τίμημα και για την κτηνοτροφία από τις πυρκαγιές, επηρεάστηκε και η μελισσοκομία-Αξιολογείται η κατάσταση
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Κουπόνια συνολικής αξίας €1000 για ψώνια σε κάθε οικογένεια που έχασε τη μόνιμη κατοικία της
Στο πλευρό των πληγέντων το My Mall Limassol-Αρχίζει τη συλλογή ειδών πρώτης ανάγκης
Υποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές σε κλάδους σχετικούς με τους υδρογονάνθρακες από το υπουργείο Ενέργειας
Μάρκος Ζαμπάρτας: Το μέγεθος του πλήγματος για τους οινοποιούς και το οινοποιείο που σώθηκε παρά...τρίχα