Leroy Merlin: Στόχος το δεύτερο κατάστημα στην Κύπρο

Πολύ ικανοποιημένος από την μέχρι στιγμής παρουσία του Leroy Merlin στην Κύπρο, παρουσιάζεται ο Διευθυντής του καταστήματος, Aymeric Lepoutre. Σε συνέντευξη του στο InBusinessNews, ο κ. Lepoutre αναφέρεται στα πλάνα της εταιρείας για άνοιγμα δεύτερου καταστήματος στην Κύπρο, όπως και στις αλλαγές/ανακαινίσεις που ετοιμάζονται στο υφιστάμενο κατάστημα στη Λευκωσία. Εξηγεί, επίσης, για ποιο λόγο οι Κύπριοι καταναλωτές έχουν μια ιδιαίτερη προτίμηση στο project department του καταστήματος, όπως και στους λόγους για τους οποίους παρατηρείται αύξηση των προσφερόμενων ηλεκτρικών ειδών από το κατάστημα. Παράλληλα, ο κ. Lepoutre αναλύει τη στρατηγική της εταιρείας και με ποιο τρόπο ενσωματώνονται σε αυτή οι ανάγκες της τοπικής αγοράς. 

Πως αποτιμάτε την μέχρι τώρα παρουσία του καταστήματος Leroy Merlin στην Κύπρο; Είστε ικανοποιημένοι; 
Ναι, είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την παρουσία της Leroy Merlin στην Κύπρο. Πιστεύουμε ότι υπήρχε ένα κενό στην αγορά σε ότι αφορά την ύπαρξη ενός καταστήματος DIY που να παρέχει στον Κύπριο καταναλωτή όλα όσα χρειάζεται για την βελτίωση του σπιτιού του, προϊόντα τα οποία να βρίσκονται όλα κάτω από μία στέγη. Προσφέροντας στους πελάτες μας ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και προϊόντων, σε εξαιρετικές τιμές, όλα μέσα στο ίδιο κατάστημα, τους δίνουμε την ευκαιρία να βελτιώσουν το σπίτι τους εύκολα, οικονομικά και με την ελάχιστη προσπάθεια.

Υπάρχουν σχέδια για δημιουργία επιπλέον καταστήματος στην Κύπρο;
Ναι, ελπίζουμε ότι τα επόμενα χρόνια η αλυσίδα μας θα ανοίξει ένα ακόμα κατάστημα, σε άλλη πόλη της Κύπρου. Ήδη έχουμε πολλά σχετικά αιτήματα από πελάτες μας που μένουν εκτός Λευκωσίας. 

Μελετώνται αλλαγές στο υφιστάμενο κατάστημά σας;
Στη Leroy Merlin πιστεύουμε στη συνεχή βελτίωση μας, ώστε να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες μας. Συνεπώς, ναι, έχουμε προγραμματίσει πολλές αλλαγές μέσα για το κατάστημά μας εντός του επόμενου έτους. Βασική προτεραιότητα μας είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας με την ιδανική εμπειρία αγορών. Για το λόγο αυτό θα ανακαινίσουμε πολλά από τα τμήματα μας, θα αλλάξουμε την «υπογραφή» του καταστήματος και επίσης θα βελτιώσουμε τον τρόπο προώθησης των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, καθώς θεωρούμε σημαντικό όπως οι πελάτες γνωρίζουν ότι παρέχουμε υποστηρικτικές υπηρεσίες σε όλα τα επίπεδα, από τη μεταφορά στην εγκατάσταση, και στην εφαρμογή προϊόντων αναλόγως των αναγκών του πελάτη από τους εσωτερικούς μας διακοσμητές. 

Ποια προϊόντα προτιμούν οι Κύπριοι καταναλωτές;
Αυτή είναι μια πολύ δύσκολη ερώτηση, καθώς τα περισσότερα από τα τμήματα μας πηγαίνουν πολύ καλά. Επειδή προσφέρουμε τα πάντα, από υλικά κατασκευής μέχρι και είδη διακόσμησης, εξαρτάται από την ανάγκη του πελάτη. Αλλά μπορώ να πω ότι οι πελάτες δείχνουν μια προτίμηση στο project department (όπου προσφέρονται είδη υγιεινής, δάπεδα, κουζίνες, είδη ξυλείας) καθώς διατηρούμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές στην αγορά. 

H καταναλωτική συμπεριφορά των Κυπρίων σας οδήγησε στο να διαφοροποιήσετε την αρχική στρατηγική σας; 
Σε αντίθεση με πολλές πολυεθνικές εταιρείες, η Leroy Merlin προσαρμόζει τη στρατηγική της αναλόγως των αναγκών της τοπικής αγοράς. Αυτό εμείς το αποκαλούμε «localilsation». Παρά το γεγονός ότι έχουμε μια γενική στρατηγική που εφαρμόζεται σε όλες τις χώρες όπου η εταιρεία μας δραστηριοποιείται, ωστόσο σε κάθε χώρα υιοθετούνται κάποια τοπικά χαρακτηριστικά, βάσει των ξεχωριστών αναγκών της τοπικής αγοράς. Έχουμε πραγματοποιήσει πολλές έρευνες το τελευταίο διάστημα, με στόχο την κατανόηση των αναγκών του Κύπριου καταναλωτή, προτού προβούμε στις όποιες αλλαγές εντός του καταστήματος. Αυτό μεταφράζεται είτε στη διαμόρφωση της ποικιλίας των παρεχόμενων προϊόντων, είτε στη συνεργασία με περισσότερους τοπικούς προμηθευτές ή στην παροχή εξειδικευμένης υπηρεσίας για τις ανάγκες του Κύπριου καταναλωτή. 

Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μια αύξηση των προσφερόμενων ηλεκτρικών ειδών από το κατάστημά σας. Γιατί συμβαίνει αυτό; 
Ως μέρος της στρατηγικής που ακολουθούμε στην Κύπρο, στο κατάστημα μας έχει τοποθετηθεί Κύπριος Διευθυντής Προϊόντος, ο οποίος συνεργάζεται με τοπικούς προμηθευτές και προσαρμόζει τη γκάμα των προϊόντων μας στις ανάγκες του Κύπριου καταναλωτή. Αυτό φέτος αφορούσε κυρίως τα ηλεκτρικά είδη, χωρίς να αποκλείονται και τα υπόλοιπα τμήματα. Εύχομαι ότι τα προϊόντα που παρέχουμε, καλύπτουν τις ανάγκες του Κύπριου καταναλωτή. 

Θα σας επηρεάσει με κάποιο τρόπο η μεταβίβαση της ιδιοκτησίας των εγκαταστάσεων του καταστήματος σας στην Τράπεζα Κύπρου; 
Καθόλου, το γεγονός αυτό δεν έχει καμία απολύτως επίπτωση στην εταιρεία ή στους πελάτες μας. 

Δειτε Επισης

Μ. Κεραυνός: Πολλές και ιδιαίτερες προκλήσεις για τον εσωτερικό έλεγχο-Το μήνυμα στους εσωτερικούς ελεγκτές
Πήρε πίσω το 7,5%...Αίτημα ΑΗΚ στην ΡΑΕΚ για αυξήσεις 3% στο ρεύμα-Πώς αιτιολογεί την απόφασή του το Δ.Σ.
Eurobank: Ολοκληρώθηκε το squeeze out, καταβλήθηκε στους μετόχους της Ελληνικής το χρηματικό αντάλλαγμα
Ποσό €100 εκ. για το Εθνικό Ταμείο Αλληλεγγύης το 2025 ενέκρινε το Υπουργικό-Δικαιούχοι μόνο φυσικά πρόσωπα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου
Γ. Παναγιώτου στη Σύνοδο ILO: Δίκαιη και ισχυρή οικονομική ανάπτυξη-Πολιτική βούληση για συνθήκες πλήρους απασχόλησης
Ενοχλημένος ο Παπαναστασίου με την παραφιλολογία για την αύξηση στο ρεύμα-«Δεν θα ξεπεράσει το 3%»
Πρεμιέρα για το «e-kalathi»-Κάλεσμα Παπαναστασίου σε πολίτες να εξερευνήσουν την ψηφιακή πλατφόρμα
Wim Mijs: Ανθεκτικές οι κυπριακές τράπεζες, αλλά απαιτείται εγρήγορση
Φούρνοι Ζορπάς: Εκδήλωση προς τιμήν του προσωπικού και των ιδρυτών της εταιρείας