Διεκδικούν το διαφημιστικό «πακέτο» της Cyta
07:50 - 06 Φεβρουαρίου 2017
Μεγάλο είναι το ενδιαφέρον που επιδεικνύεται από τις διαφημιστικές εταιρείες για συμμετοχή στο διαγωνισμό που προκήρυξε η Cyta, μέσω του οποίου θα κατακυρωθούν δύο συμβόλαια για τη διαχείριση του διαφημιστικού της budget, ένα για την καταναλωτική αγορά και ένα για την επιχειρηματική αγορά & ενέργειες εταιρικής επικοινωνίας.
Αξίζει να σημειωθεί πως την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου αποτελεί την τελική ημερομηνία υποβολής προσφορών για τον διαφημιστικό διαγωνισμό, μέσω του οποίου η Cyta επιδιώκει να συγκεντρώσει συνολική διαφημιστική δαπάνη της τάξης των €2,3 εκατ., καθώς βάσει της προκήρυξης του διαγωνισμού ο ενδεικτικός ετήσιος τζίρος για καταχωρήσεις της στα ΜΜΕ ανέρχεται στα €1,6 εκατ. για την Καταναλωτική Αγορά και €700 χιλιάδες για την Επιχειρηματική Αγορά & Εταιρική Επικοινωνία. Τα εν λόγω ποσά θα διαχειρίζονται οι δύο επιτυχόντες προσφοροδότες.
Παράλληλα, οι ενδιαφερόμενες διαφημιστικές εταιρείες καλούνται να υποβάλουν προσφορά και για τους δύο τομείς, ενώ με βάση τις προδιαγραφές του διαγωνισμού, ο κάθε τομέας της προσφοράς θα αξιολογηθεί ξεχωριστά και ανεξάρτητα. Οι δύο επιτυχόντες προσφοροδότες θα είναι οι πρώτοι σε σειρά κατάταξης μεταξύ των προσφοροδοτών του κάθε τομέα, εκτός εάν ο ίδιος προσφοροδότης καταταχθεί πρώτος και στους δύο τομείς, οπότε οι εργασίες που περιλαμβάνονται σε έναν από τους δύο τομείς θα δοθούν στον δεύτερο σε σειρά κατάταξης προσφοροδότη, ο οποίος θα δεχθεί ισοδύναμη τιμολόγηση με τον πρώτο. Επίσης, σε τέτοια περίπτωση, ο επιτυχών προσφοροδότης θα έχει το δικαίωμα να επιλέξει για ποιον από τους δύο τομείς επιθυμεί να συμβληθεί με την Cyta, εκτός και αν η Cyta αποφασίσει διαφορετικά για λόγους διαφύλαξης των συμφερόντων της.
Για δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό έχουν τεθεί προδιαγραφές που άπτονται εμπειρίας ως διαφημιστικό γραφείο τουλάχιστον δύο χρόνων, ύπαρξης οργανωμένου γραφείου στην Κύπρο και στελεχωμένο με συγκεκριμένο μόνιμο προσωπικό. Θα πρέπει ακόμη να τονιστεί ότι υπάρχει το δικαίωμα υποβολής προσφορών και από κοινοπραξίες, οι οποίες όμως πρέπει να αποδείξουν ότι το κάθε μέρος υφίσταται ως διαφημιστικό γραφείο για τουλάχιστον δύο χρόνια.
Την ίδια ώρα, οι επιτυχόντες προσφοροδότες θα συνεργαστούν με τη Cyta για περίοδο ενός έτους, με δικαίωμα ανανέωσης για ακόμη ένα χρόνο.
Ποιοι θα συμμετέχουν στο διαγωνισμό
Σήμερα η Cyta συνεργάζεται με τέσσερα διαφημιστικά γραφεία για ξεχωριστά πακέτα υπηρεσιών που προσφέρει. Ειδικότερα σημειώνεται ότι οι σημερινοί συνεργάτες της Cyta είναι:
- Telia & Pavla BBDO
- Gnomi
- Contact
- Innovation Leo Burnett
Πληροφορίες του InBusinessNews αναφέρουν ότι τα διαφημιστικά γραφεία που προτίθενται να συμμετάσχουν στο δημόσιο διαγωνισμό της Cyta, υποβάλλοντας προσφορά είναι: Gnomi, Telia & Pavla BBDO, PR Partners, Innovation Leo Burnett και Marketway Publicis.
Ακυρώθηκε ο πρώτος διαγωνισμός
Αξίζει να σημειωθεί πως η Cyta είχε προκηρύξει ξανά διαγωνισμό για εξεύρεση ενός και μόνο διαφημιστικού γραφείου που θα αναλάμβανε τη διαχείριση του διαφημιστικού της budget και μάλιστα για όλες τις υπηρεσίες της (σταθερή και κινητή τηλεφωνία, διαδίκτυο και Cytavision) και έληξε στις 5 Αυγούστου 2016. Ωστόσο, στα τέλη Σεπτεμβρίου 2016 ο εν λόγω διαγωνισμός είχε ακυρωθεί, όπως επισημάνθηκε σε ανακοίνωση της Cyta, λόγω κάποιων υπηρεσιακών αναγκών του Οργανισμού.