Χριστίνα Μαραθοβουνιώτη: Το πάθημα πρέπει να γίνεται μάθημα
08:25 - 04 Φεβρουαρίου 2017
Μας συμβουλεύει να δημιουργούμε ευκαιρίες και να μην περιμένουμε να μας βρουν αυτές, αφού σύμφωνα και με τον Milton Berle: «Αν η ευκαιρία δεν σου χτυπήσει την πόρτα, φτιάξε μια πόρτα». Η Χριστίνα Μαραθοβουνιώτη μιλάει στο InBusinessNews για την καριέρα της, τα πρότυπά της και τους επαγγελματικούς της στόχους.
Κάνοντας τα πρώτα της επαγγελματικά βήματα σε ένα ψυχαγωγικό περιοδικό που απευθυνόταν σε φοιτητές, σήμερα η Χριστίνα Μαραθοβουνιώτη κατέχει τη θέση της Executive Director στο Ad & The City advertising agency.
Ως γυναίκα πρότυπο επέλεξε την Arianna Huffington. Όπως σημειώνει είναι από τις γυναίκες που ρισκάρουν και βλέπουν μπροστά. Ο τέως Πρόεδρος των ΗΠΑ Barack Obama έχει κλέψει τις εντυπώσεις της Χριστίνα και αποτελεί το ανδρικό της πρότυπο. «Από τους λίγους αν όχι και ο μοναδικός ηγέτης που μπορεί ακόμα να εμπνεύσει τον λαό. Απαραίτητο στοιχείο ενός ηγέτη και στον επιχειρηματικό κόσμο», σημείωσε.
Δεν θαυμάζει μόνο μία κυπριακή επιχείρηση αλλά πολλές. Θαυμάζει αυτές που ρίσκαραν, πρωτοτύπησαν και ξέφυγαν από τα στενά πλαίσια της μικρής Κύπρου.
Για την Χριστίνα, κάθε μέρα της δίνει και ένα καινούργιο μάθημα. Πιστεύει πως πρέπει να υπάρχει συνεχής εξέλιξη και ανάπτυξη γύρω από τη δουλειά και τον εαυτό του καθενός.
Πολλές φορές είναι δύσκολο να μάθουμε από τα λάθη μας. Αυτό θα ήταν και το χειρότερο πάθημα για την Χριστίνα Μαραθοβουνιώτη: «Το πάθημα να μην έχει γίνει μάθημα».
Δηλώνει πως είναι από τις γυναίκες τις οποίες επιτυγχάνουν work-life balance και το καταφέρνει με ισορροπημένες ενέργειες και καλή οργάνωση.
Η σημαντικότερη συμβουλή που θα έδινε σε μια άλλη γυναίκα επαγγελματία είναι πως: «Ότι και αν κάνει να έχει πάντοτε στο μυαλό της το σύνθημα που χρησιμοποίησε ο Barack Obama κατά τη διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας που δεν ήταν άλλο από το “Yes, we can!” Γιατί ναι, μπορούμε φτάνει να το πιστέψουμε».
Νο.1 επιχειρηματικός στόχος της Executive Director στο Ad & The City advertising agency για το αμέσως επόμενο διάστημα είναι να τεθούν σε εφαρμογή κάποια από τα προγράμματα που σχεδιάστηκαν για τους πελάτες του agency και αφορούν ενέργειες ΕΚΕ. «Με χαροποιεί ιδιαίτερα η δραστηριοποίηση των εταιρειών σε αυτό τον τομέα που έχουν ως στόχο να κάνουν τη ζωή των συνανθρώπων μας καλύτερη», κατέληξε.